Tidur Lena Dengan Origin Superior Coolmax Latex Pillow



بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)

Assalamualaikum Dan Selamat Malam, Hai Pembaca semua... Tidur selalu terganggu kerana bantal tak selesa, bangun pagi sakit leher dibuatnya.  Siapa selalu kena macam nih?

Bonde nak kongsikan pengalaman Bonde tentang Origin Superior Coolmax Latex  Pillow , Yang sangat selesa digunakan.

Sebelum itu Bonde perkenalkan dahulu mengenai Origin

Tidur Lena Dengan Origin Superior Coolmax Latex  Pillow



Tentang Origin

Misi Origin adalah untuk menambah baik tidur di seluruh dunia dengan mengeluarkan perkara tidak begitu penting dan memfokuskan apa yang benar-benar diperlukan: 

Produk Dan Teknologi. 

Diasaskan di Jerman, Origin telah berkembang kepada lapan negara merentasi tiga benua hanya dalam masa dua tahun, dan masih banyak lagi yang pihak Origin perlu lakukan dalam misi untuk menambah baik sesi tidur.

Semua produk Origin dibangunkan oleh sebuah pasukan Pereka Jerman yang telah menggondol anugerah, dan sekumpulan doktor di seluruh dunia (kiropraktik, ahli fisioterapi dan banyak lagi). Dengan menggabungkan ilmu pengetahuan terbaik yang kami miliki bersama material paling berkualiti di luar sana, Tilam Origin berupaya memberikan pelarasan tulang belakang yang optimum serta keselesaan yang kita inginkan pada tilam kita (ya, kami juga tidak terkecuali!)

Tidak kira apa jua posisi tidur, Origin direka untuk mampu mengadaptasi tubuh badan anda dan membantu anda tidur lebih berkualiti, jadi apabila anda bangun dari tidur, anda menjadi lebih baik dari segenap segi.

Apa yang membuatkan Origin berbeza adalah kami tidak akan berhenti untuk terus menambah baik. Pasukan rekaan produk yang berpengalaman dan juga rakan kongsi doktor pihak Origin, sentiasa mencari cara bagaimana menambah baik produk kami. 

Selain itu – Pihak Origin berbesar hati mendengar maklum balas pelanggan dan  ingin terus berkembang. Pihak Origin sentiasa mencari jalan untuk membuat pengalaman sedia ada anda sekarang menjadi lebih baik – sesuatu yang bukan mudah.

Pihak Origin mahu anda tahu selain diri anda sendiri, terdapat individu lain seperti anda, yang sedang berusaha membantu anda untuk tidur dengan lebih baik.

Selain daripada itu, secara perlahan-lahan, Pihak Origin berusaha untuk bekerjasama dengan komuniti tempatan di negara berbeza untuk menjadi seboleh-bolehnya mesra terhadap alam sekitar. 

Pihak Origin percaya jika kami berpeluang untuk mencipta sesuatu yang bernilai, dan berjaya, sekurang-kurangnya Pihak Origin perlu memberi semula kepada alam sekitar dan juga masyarakat.

Semoga Pihak Origin berjaya menyumbang kepada dunia untuk tidur yang lebih baik dan semestinya, diri anda yang lebih baik!





Unboxing Video  


 Origin Superior Coolmax Latex  Pillow 


Isian Latex Semula Jadi dengan Gel Penyejuk

Origin Superior Coolmax Latex Pillow direka dan dihasilkan di Jerman. Infusi di antara latex semula jadi dan fomula gel penyejuk kami menjadikan bantal ini pengalas kepala terbaik ketika lena. Alaskan kepala anda ketika dibuai mimpi dengan bantal plush berkualiti yang membuatkan anda rasa sejuk meskipun di dalam cuaca panas dan lembab di Malaysia.

Sarung  Origin Superior Coolmax Latex  Pillow ™


Panjangkan jangka hayat bantal anda dengan sarung bantal yang boleh dibasuh dan ditanggalkan ini. Dijahit dengan fabrik Tencel™, sarung bantal ini lebih lembut berbanding bahan kain kapas yang biasa anda gunakan. Sarung ini juga mempunyai ciri hypoallergenic, ringan dan dihasilkan daripada proses pembuatan yang bertanggungjawab kepada alam sekitar.

Empat Manfaat Utama  Origin Superior Coolmax Latex  Pillow 





Anti Hama 


Tidur dengan selamat kerana anda tahu bantal anda:

✓ Anti Hama
✓ Anti Bakteria
✓ Anti Mikrobial


Pengalihan Udara Kebolehnafasan


Bantal lateks direka untuk menghasil pengudaraan secara tetap. Ia menghalang haba terperangkap atau menghasilkan bau yang tidak menyenangkan.



Melegakan Tekanan Tulang Belakang


Adanya foam yang responsif memberikan sokongan penuh terhadap kepala dan leher. Bantal ini akan merangkul kepala dan mengurangkan tekanan pada tulang cervical.

100% Bahan Semula jadi


Sangat disyorkan kepada mereka yang ingin mendapatkan waktu tidur rehat yang berkualiti tetapi mengalami alahan. Diperbuat daripada 100% bahan yang mempunyai ciri hipoalergenik.


Bantal yang Diperlukan setiap keluarga untuk sokongan terbaik


Alaskan kepala anda sewaktu lena dibuai mimpi dengan bantal plush berkualiti. Bantal Lateks Origin Superior Coolmax menawarkan sokongan foam lateks yang responsif dan didatangkan bersama sarung bantal fabrik Tencel™ yang boleh ditanggalkan.


Manfaat Latex Semula jadi:


Foam latex lebih padat berbanding memory foam atau fiber. Bantal lateks akan mengikut bentuk kepala anda seterusnya memberikan sokongan tidur yang sesuai. Material lateks mempunyai ciri ketahanan dan hipoalergenik serta potensi masalah habuk, bakteria atau kulat yang lebih rendah. Material ini sangat disyorkan kepada individu yang mempunyai alahan untuk memberikan satu keadaan tidur yang tenang. Memiliki ciri tahan teraan (impression), ia juga boleh mengekalkan bentuk bantal untuk beberapa tahun sementara masih mengekalkan kelembutannya.


Sarung Bantal Latex Coolmax Origin:


Tidak seperti kebanyakan bantal, Bantal Latex Origin Superior Coolmax mempunyai sarung yang boleh ditanggalkan. Dijahit dengan fabrik Tencel™, sarung ini boleh dibasuh dengan mesin basuh dan dapat membantu memanjangkan jangka hayat bantal ini lebih lama. Fabrik Tencel™ sememangnya dikenali dengan keselesaan semula jadi, proses pembuatan secara bertanggungjawab terhadap alam sekitar dan lebih lembut jika dibandingkan dengan kain kapas. Bantal ini mempunyai ciri hypoallergenic, ringan dan sememangnya sangat ideal untuk cuaca panas.

Enam Ciri-ciri Origin Superior Coolmax Latex  Pillow  :




1. Ukuran Bantal – 65cm x 40cm x 13cm

2. Material: Lateks Semula jadi + Gel Penyejuk Coolmax

3. Sarung Bantal Boleh Ditanggalkan Tencel™ Fabric

4. Pengembalian Percuma 7-hari

5. Jaminan selama 2 Tahun

6. Diperbuat di Malaysia 



Pengalaman Bonde Menggunakan Origin Superior Coolmax Latex  Pillow

1. Dapat tidur dengan lena

2. Origin Superior Coolmax Latex  Pillow ni sangat selesa

3. Bangun pagi tengkuk tidak sakit dan kurang rasa pening, moga terus baik lepas ni.

4. Bantal ni dah selesa digunakan, jadi kena beli lebih untuk kegunaan family yang lain.

5. Sakit leher selepas terjaga dari tidur pun berkurangan dan beransur baik.



Cadangan :

Batal ni sangat sesuai juga di jadikan hadiah kepada ahli keluarga yang lain contoh untuk ibu dan ayah.

Hadiahkan untuk kawan baik pada hari istimewa mereka.

Hadiahkan untuk bakal pengantin baru.

Berapa harga Origin Superior Coolmax Latex  Pillow ?


Harga untuk satu unit Origin Superior Coolmax Latex  Pillow ini adalah RM 400.00 (jika beli sekarang) RM 489 (Harga Normal)

Untuk anda yang berminat nak dapatkan  pillow ni, anada klik link Origin Superior Coolmax Latex Pillow  

Untuk info lanjut anda boleh lawati laman web originmattress.com.my untuk sebarang promosi.

Dan Jangan lupa follow Media Sosial Facebook : originmattressmy dan Instagram: originmattress_my

Anda juga boleh melawat BILIK PAMERAN dialamat dibawah :


KLG-8, LG Floor, Sungei Wang Plaza, Jalan Sultan Ismail, 55100 Kualar Lumpur Malaysia

Gudang di Malaysia:
1020, Jalan Sultan Ismail,
Kampung Baru,
50250 Kuala Lumpur W.P. Malaysia

 

 ~ Bonde Senyum Riang ~

 

Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. fuyoo gebunya bantal ni.. saya sejak umur dah meningkat ni mmg ambil berat juga pasal bantal tidur. nak yg selesa

    BalasPadam
  2. macam best jer bantal ni
    tengok kain dia pun lain dr yaag lain. Kena beli 1 nih..

    BalasPadam
  3. Macam best je pillow dia. Nampak selesa dan bagus untuk tidur ni

    BalasPadam
  4. Ni kalau dapat seketul, mesti best ni. Selain tidur terasa nyaman, Tak perlu risau sakit tengkuk atau leher tersalah tdur .. postur tdur lebih baik la gitu kan.

    BalasPadam
  5. Ohh wowo....heard of this Origin brand a lot with good reviews, gonna check out their range for my pillow replacement too. Cheers Siennylovesdrawing

    BalasPadam
  6. Uit! Baca ni pun dah tau mau selesa betul bantal ni.. mau tidur malam tak terganggu..

    BalasPadam
  7. bantal yang best ni memang mempengaruhi tidur dan emosi kita.heheh..kalau bantal tak best alamakk potong mood!

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.