Giveaway Road To 3M Mamapp



Assalamualaikum dan Selamat Malam, Jom support Giveaway anjuran Mamapp! Tahniah Mamapp dah nak masuk 3 juta pengunjung ke blog Mamapp hebatnya... lepas tu cute betul banner giveaway dia, ada cats lagi...

Giveaway Road To 3M Mamapp



GA berlangsung dari 6 Julai - 6 Ogos 2021

Syarat-syarat penyertaan GA Road To 3M Mamapp

  1. Terbuka lepada blogger yang menetap di Malaysia bagi memudahkan urusan pos. Sorry buat blogger negara jiran kalau mama buat segment bolehlah join nanti ye.
  2. Buat blog post bertajuk "Giveaway Road To 3M Mamapp". Tepek banner di atas beserta link ke post ini. 
  3. Wajib Follow blog mama: http://www.mamapipie.com
  4. Wajib letak blog http://www.mamapipie.com dalam bloglist korang
  5. Jemput Follow Media Social Mama   Instagram | Youtube |  Twitter |  FB Page| |
  6. Tinggalkan link pernyertaan korang di post ini.

Hadiah GA Road To 3M Mamapp

Ada 2 kategori hadiah ye..

Hadiah Kategori 1: Cash RM50 & RM30 (20 peluang menang)

Syarat untuk dapat hadiah cash mudah aje. Korang hanya perlu follow syarat penyertaan di atas dan kemudian selalu check pageview blog mama (ada di bahagian bawah sekali). Sesiapa yang dapat capture no pageview 3,000,000 secara tepat mama akan bagi RM50

Bagi yang tak dapat capture nombor tepat mama akan bagi RM30 kepada sesiapa yang dapat capture within 2,999,990 - 3,000,010 so ada 20 peluang untuk dapat capture nombor dan menang cash dari mama. Tak kira berapa orang dan berapa kali dapat capture, semuanya boleh menang jika follow syarat penyertaan. Jangan lupa kena ada bukti screenshot dan email kepada mama tau.

Hadiah Kategori 2: Inpods i12 tws (5 Pemenang)

Disebabkan mama ni antara peminat inpods. Macam macam warna dan jenis dalam koleksi mama. Maka mama nak hadiahkan inpods ni kepada 5 orang pemenang bertuah. Pemilihan pemenang akan berpandukan en Random.org atau terpulang jika mama tetiba rajin nak pilih secara manual, mama akan pilih secara manual. Sesiapa yang berjaya capture nombor akan ada peluang juga menang inpods ni kalau korang bertuah.


IMG_20210705_134542_copy_625x625


Ini 5 hadiah yang akan dimenangi. Ada 5 warna. Kepada pemenang yang terpilih nanti korang boleh pilih warna apa yang korang nak. Tapi ni bergantung kepada first email first served ye. Pemenang yang email mama detail dengan cepat dan bagitau warna apa yang korang nak, korang yang akan dapat dulu.


Shopee_51ea598b1b021914c54c5a1e2f40377f


~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

8 Ulasan

  1. Good luck Bonde. Jemput join GA As juga:)

    http://iammasitahsamsudin.blogspot.com/2021/07/giveaway-aku-dan-kamu.html

    BalasPadam
  2. All the best bonde..nanti nak join gak

    BalasPadam
  3. Join jugak segment ni. Semoga ada rezeki kita :)

    BalasPadam
  4. Selamat berGA & Semoga berjaya. Datang singgah dan support dari GA yang sama :D

    https://theathra.blogspot.com/2021/07/giveaway-road-to-3m-mamapp.html

    BalasPadam
  5. jalan2 dari giveaway yang sama
    https://www.mialiana.com/2021/07/giveaway-road-to-3m-mamapp.html

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.