ALTHEA MILK PEEL CREAM MASK ADA BUIH-BUIH MAGIC



ALTHEA MILK PEEL CREAM MASK ADA BUIH-BUIH MAGIC Assalamualaikum dan Selamat Malam.. Hai reader semua.. Bonde nak perkenalkan dengan anda semua, Althea ada produk kecantikan terbaharu! khas untuk anda yang ingin kulit muka cantik "natual beauty" atau "baby face" tentunya ianya bukan setakat remaja yang teruja nak pakai, wanita dewasa dan yang telah berusia akan lebih teruja betul tak?  Di usia dewasa ini tentunya bimbang dengan kecantikkan kulit muka yang lekas kusam, lekas berminyak, berjeragat dan berjerawat.  Boleh stress kalau dalam situasi macam ni! ALTHEA MILK PEEL CREAM MASK ADA BUIH-BUIH MAGIC 



ALTHEA MILK PEEL CREAM MASK ADA BUIH-BUIH MAGIC
CREAM MASK MENYINGKIRKAN SEL KULIT MATI



Untuk info anda semua tekstur Milk Peel Cream Mask Althea adalah adalah seperti tanah liat dan ianya sangat lembut dan licin. Bila disapukan pada seluruh muka, ia meninggalkan rasa berangin, apabila buih mengembang... wajah anda seperti sedang diurut!


KANDUNGAN DARI BAHAN MILK PEEL CREAM MASK:

EKSTRAK PROTEIN SUSU

Melembap dan menguatkan kulit

AHA & BHA
Pengelupasan sel-sel kulit mati dengan lembut untuk kulit yang licin

KAOLIN

Menarik dan mengeluarkan kekotoran dari liang-liang pori


CARA MENGGUNAKAN MILK PEEL CREAM MASK



1) sapukan pada wajah (area T Zone)



2) ratakan cream maskpada seluruh permukaan wajah 

3) buih2 magic mengembang (feeling seronok)



4) buih2 semakin mengembang



5) biarkan buih2 mengembang 10 minit (seronok tau...buih wangi pulak tu)



6) bersihkan muka sebahagian dahulu dan sebahagian lagi selepas itu



7) kotoran makeup semua tanggal 

MAKLUMAT HARGA MILK PEEL CREAM MASK

Sebotol Milk Peel Cream Mask 50ml dengan harga RM 39.00 sahaja. Produk yang best ni, pasti Bonde akan repeat oder nanti.. Kalau anda berminat nak beli dan cuba sendiri produk Milk Peel Cream Mask ini, Bagi anda yang berminat dengan Milk Peel Cream Mask Althea ni, anda terus klik url link disini ----------------> https://us.althea.kr/milk-peel-cream-mask

Ada beberapa produk Althea yang pernah Bonde gunakan dan anda boleh baca review dibawah:



Milk Peel Cream Mask

Untuk maklumat lanjut anda boleh terjah :

Laman web : Althea 

Instagram : Althea

Facebook : Althea


~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

2 Ulasan

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.