ALTHEA PERKENALKAN STAY FRESH BODY SPARKING MIST



ALTHEA PERKENALKAN STAY FRESH BODY SPARKING MIST Assalamualaikum Dan Selamat Malam... Hai reader semua... Setiap wanita pasti cintakan kepada haruman dan wangian..Bonde memang sangat suka haruman rasa sangat selesa dan nyaman sekali, maklumlah hidung Bonde cepat sensitif pada bau-bau yang kurang menyenangkan.. kalau dalam situasi bau busuk atau bau badan kurang berminat nak duduk dekat rasa nak lari jer dari situasi tu... oleh sebab itu Bonde sendiri kenalah wangi-wangi sentiasa.  Jadi minyak wangi memang selalu ada dalam handbag. Ingin Bonde kongsikan dengan anda semua Produk terbaharu dari Althea, perkenalkan produk wangian dari Althea kolarborasi bersama pelakon dan ikon kecantikan Indonesia Titi Kamal.  Siapa Titi Kamal? beliau seorang bintang filem dan penyanyi Indonesia.  Bercakap dari bandaraya Jakarta, Titi Kamal menjadi terkenal selepas mendapat peranan dalam salah satu filem terbaik Indonesia sejak tahun 2000-an, Ada Apa Dengan Cinta? Selain daripada bakatnya yang luar biasa dalam bertindak menjadi menyanyi, dia juga seorang peminat kecantikan Kalau anda tak kenal anda boleh klik FB Titi Kamal  Wow sangatkan Produk wangian ini di kenali dengan nama ALTHEA PERKENALKAN STAY FRESH BODY SPARKING MIST

ALTHEA PERKENALKAN STAY FRESH BODY SPARKING MIST


Untuk makluman anda semua, STAY FRESH BODY SPARKING MIST ini di insprirasikan oleh Titi Kamal sendiri.. 

BAHAN UTAMA PENGHASILAN STAY FRESH BODY SPARKING MIST 




1. Damask Rose Water : Menghidupkan kulit terhidrat dan memberi aroma lembut


2. Orange Flower extract : Menyegarkan deria bau

3. Elder flower extract  : Menyejukan dan melegakan kulit, sambil memberikan aroma feminin




BAU BUNGA DAN BAU BUAH : 


Gabungan bau bunga dan bau buah seperti bunga rose, buah oren dan buah peach membuatkan ianya harum, manis dan lembut pasti pemakainya akan rasa segar dan nyaman sepanjang hari.

SAIZ BOTOL YANG COMEL : 

Saiz botol yang comel memanjang memudahkan untuk STAY FRESH BODY SPARKING MIST dibawa ke mana sahaja.  Bonde sumbat dalam handbag (tak berat pun).

TIDAK MELEKIT : 


STAY FRESH BODY SPARKING MIST adalah jenis body mist yang tidak melekit. (Sangat selesa memakainya) 



BAU TAHAN LAMA : 

STAY FRESH BODY SPARKING MIST Althea body mist ini haruman yang tahan lama.



CARA MENGGUNAKAN  STAY FRESH BODY SPARKING MIST 

Selepas anda mandi, keringkan badan anda dengan towel terlebih dahulu, kemudiah spraykan STAY FRESH BODY SPARKING MIST dekat point-point berikut lenggan, leher dan kawasan nadi. kerana disitu bila pakai apa-apa haruman pasti akan kekal lama.


REVIEW DARI BONDE TENTANG STAY FRESH BODY SPARKING MIST 

Setelah beberapa hari menggunakan STAY FRESH BODY SPARKING MIST  ini boleh jadi suka dengan bau harumnya.. Rasa selesa dengan bau STAY FRESH BODY SPARKING MIST jadi Bonde sentiasa bawa kemana-mana STAY FRESH BODY SPARKING MIST ini.


Kalau anda berminat nak cuba wangian STAY FRESH BODY SPARKING MIST  ini, ianya 1 botol 100 ml - berharga RM 35.00 sahaja!

Cepat-cepat klik ---->https://my.althea.kr/stay-fresh-body-sparkling-mist oder tau sementara tengah ada diskaun ni.


Ada beberapa produk Althea yang pernah Bonde gunakan dan anda boleh baca review dibawah:


~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

21 Ulasan

  1. wah mesti rasa refresh kan lepas pakai body mist ni

    BalasPadam
  2. Althe ni ada je benda dia yang baru yg best tau. Geram je haha. Body spray ni mesti sgt berguna kalau bawak keluar lagi2 kalau keluar sehari suntuk. Waktu2 pas solat tu leh la nak refresh sikit ngan body spray ni kan.

    BalasPadam
  3. Wahhh... Bahan-bahan yang digunakan tu nampak memang wangi dan menyegarkan. Sesuai sangat kalau buat hadiah untuk yang tersayang ni.

    BalasPadam
  4. Kalau bau buah dengan bunga tu, saya boleh bayangkan macam mana bau dia bonde. mesti bau sweet sangat tapi tak terlalu kuat. mild je kan

    BalasPadam
  5. Wahhh... Althea dah ada pewangi.. Memang lepas ni pengguna Althea semua wangi-wangi la dengan Body Sparking Mist ni.. Hmmm...bestnya kan..

    BalasPadam
  6. Baguskan stay fresh sparkinf mist ini kerana mudah untuk dibawa ke mana jua. So semua orang boleh stay segar dan wangi sentiasa.

    BalasPadam
  7. Althea Ohh Althea.. Produk dari Althea ni memang suka buat orang tertawan. Body spray ni ramai review kata wangi. Nina pun tergoda gak nk...

    BalasPadam
  8. Althea Ohh Althea.. Produk dari Althea ni memang suka buat orang tertawan. Body spray ni ramai review kata wangi. Nina pun tergoda gak nk...

    BalasPadam
  9. SA suka body mist ni sebab bau dia memang menyegarkan..hari - hari memang SA sembur especially waktu pagi dan balik kerja..dengan bau yang lembut tu rasa tenang je

    BalasPadam
  10. menarik juga tgk packagingnya…suka juga pakai body mist..nk2 yg bau soft2 floral or fruity..nanti bole try Stay Fresh Body Sparkling Mist ni..tq for sharing

    BalasPadam
  11. Huda pun guna produk Althea yang terbaru ni. Memang bestkan bau yer. Segar jer pakai sepanjang hari. Harga pun affordable

    BalasPadam
  12. Wahh bagus simpan satu dalam handbag....sebagai persediaan penjagaan diri nk kemana2...utk pastikan diri sentiasa harum dan wangi...

    BalasPadam
  13. Body mist ni memang khas kita pakai kat umah. Bau dia yang segar buat seharian kita terus rasa segar dengan bau perfume ni kan. Harga pun tak la mahalkan.

    BalasPadam
  14. looks like a good product, the size of the bottle quite convenient for girls to put in their bag so that they can spray once a while during the day to stay fresh!


    How to deal with markets ups and downs?

    BalasPadam
  15. makin banyak ye product mist ni di pasaran.. bagus sebenarnya mist ni.. utk segarkan muda dan bagi makeup tahan lama.

    BalasPadam
  16. Sis pun dah gunakan body mist ni..memang best bau dia bila dah lama spray di badan. Now berebut pulak dengan anak..hahaha. Nampak gaya kena beli gak satu ni

    BalasPadam
  17. Best bau dia.. wangi je.. bau lembut.. harum.. TB siap bawak balik kampung lagi.. heheheh.. letak dalam beg.. mak tanya gak.. lawanya botol.. hehehe

    BalasPadam
  18. Suka bau dia jugak.. Selalu bukan kt bdan ja sembur. . Dekat bilik pun sembur hbis.. Hahahah

    BalasPadam
  19. Amboi makin cantik dan segar bonde lepas ni hehehehe ramai lah anak dara yang makin cantik dan muda....

    BalasPadam
  20. I've started using mine today and I loveeee the smell! So refreshing, it really makes me happy every time I spray it.

    BalasPadam
  21. Suka dgn body mist..kak plg suka guna body mist spray satu bdn...wangi wooo

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.