Gambar Mira Filzah dan Suami Wan Emir



Gambar Mira Filzah dan Suami Wan Emir Assalamualaikum dan Selamat Malam, Hai reader semua, Bonde mengambil kesempatan nak ucapkan tahniah kepada pelakon Mira Filzah yang telah sah menjadi isteri kepada pasangannya.   Mira Filzah, 27, sah bergelar isteri kepada Wan Emir Astar Wan Mohammad Khair-il Anuar, 30, di sebuah pusat konvensyen di Bukit Kiara semalam 3 September 2020.

Gambar Mira Filzah dan Suami Wan Emir



Cantik Busana Baju Pengantin Mira Filzah siapa yang design?


Suka sangat tengok Mira Filzah dengan busana yang dipakai, cantik sangat, Baju Kurung Pahang sentuhan pereka terkenal Rizman Ruzaini memang hebat, Mira Filzah yang suka simple, fabric lembut berwarna putih dengan taburan batu permata di pegelanggan tangan membuatkan Mira Filzah nampak elegen dan cantik pada sesiapa yang melihatnya.


Gambar ketika majlis akad nikah berlansung


Syukur Alhamdulillah dengan sekali lafaz Mira Filzah telah sah bergelar isteri Wan Emir


Family Photo


Mira Filzah bersama Ibunya


Mira Filzah bersama Ibu dan Bapanya


Mira Filzah Family


Sumber  : Berita Harian

 
 ~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. satu ja mau cakap, Mira Filzah ni cantik.
    sweet betullll.
    resepsi dia pun cantik, serba biru.

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.