Jadual Waktu Imsak Dan Berbuka Bagi Seluruh Negeri Selangor Tahun 2020



Jadual Waktu Imsak Dan Berbuka Bagi  Seluruh Negeri Selangor Tahun 2020 Assalamualaikum dan Selamat Malam, Hai reader semua.  Dikesempatan ini Bonde ingin mengucapkan Selamat berpuasa kepada semua umat islam, walaupun tahun ini berbeza dari puasa tahun sebelumnya, diharap kita semua dapat hadapi dengan tenang. Moga rantaian corona virus terputus dan kita semua bebas dari PKP ini, InsyaAlllah.. Setiap tahun Bonde kongsikan Jadual Waktu Imsak Dan Berbuka untuk Negeri Selangor.  Tahun ini Bonde kongsikan juga untuk rujukan dan peringatan bersama.

Jadual Waktu Imsak Dan Berbuka Bagi Seluruh Negeri Selangor Tahun 2020


ZON 1 :  DAERAH GOMBAK, HULU SELANGOR, RAWANG, HULU LANGAT, SEPANG, PETALING, DAN SHAH ALAM

 ZON 2 : DAERAH SABAK BERNAM DAN KUALA SELANGOR 

 ZON 3 : DAERAH KLANG DAN KUALA LANGAT

Selamat menjalani ibadah puasa.


 
 ~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. SeLamat Menjalani ibadah puasa dan selamat berbuka puasa bonda.

    BalasPadam
  2. selamat menjalani ibadah puasa buat bonde dan keluarga

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.