Giveaway Akhir Tahun - Wang Tunai dan Template Blogger Premium



Giveaway Akhir Tahun - Wang Tunai dan Template Blogger Premium Assalamualaikum dan Selamat Malam, Bonde ambik kesempatan ini nak join Giveaway yang dianjurkan oleh Sifu Blogger Hasrul Hassan.

Giveaway Akhir Tahun - Wang Tunai dan Template Blogger Premium



Sebelum tu kalau anda ada yang berminat nak join dekat bawah ini ada syarat-syaratnya
  1. Wajib menjadi followers blog ini. Jika belum atau tidak pasti, anda boleh klik pautan ini - FOLLOW untuk follow/ikuti blog ini dengan menggunakan id Google. 
  2. Dah menjadi sebahagian fans di FB fanpage hasrulhassan.com
  3. Letakkan banner giveaway disediakan di atas dalam satu post baharu di blog anda, dan link kepada blog atau blog post ini.
  4. ATAU jika anda tidak mempunyai blog, boleh share post ini di Facebook anda kemudian TAG FB HasrulHassan.com.
  5. Anda dikehendaki membuat komen mengenai blog ini, atau berkongsi pendapat mengenai diri saya sebagai seorang penulis blog aktif sepenuh masa sejak 2010. Contohnya, sejak bila kenal, macamana boleh kenal, kenal sebab apa atau kenapa anda suka baca blog ini, atau apa keistimewaan blog ini pada pandangan anda dalam post anda tersebut.
  6. Bila dah siap, tinggalkan url post blog atau facebook tersebut sebagai bukti penyertaan di FB HasrulHassan.com di sini - Senarai Penyertaan
  7. Kongsikan url blog atau status FB anda di media sosial supaya lebih ramai rakan blogger mahupun pembaca blog Malaysia menyertai giveaway ini.
Info lanjut :

Tarikh tutup penyertaan adalah 30 hb November 2019 sebelum jam 11:59 malam.

  • Pemilihan pemenang adalah secara rawak menerusi Random.org.
  • Senarai peserta dengan nombor penyertaan akan diletakkan dalam fanpage blog ini nanti.

  • Pengumuman pemenang akan dibuat pada minggu pertama bulan Disember 2019.
  • Untuk penyenaraian dalam bloglist, hanya 30 blog terawal yang memenuhi syarat di atas sahaja akan dimasukkan.

haaa itu sahaja syarat-syarat dan info yang perlu anda ikuti.


Baiklah... Bonde nak kongsikan apa yang menarik dan istimewa tentang Blog Hasrul Hassan Bonde lebih suka sebut HH lebih mudah harap anda faham dekat ayat dibawah Bonde gunakan ayat HH merujuk kepada Hasrul Hassan yea.



5 Info Menarik Tentang Blog HH



1. Selalunya kalau menghadapi apa-apa masalah tentang blog Bonde akan rujuk tips dan entri-entri yang telah dikongsikan diblog HH untuk memperbaiki masalah yang sedang dihadapi contohnya berkaitan koding, seo, adsense ada banyak tips dan langkah-langkah yang senang dan boleh diikuti untuk mengatasi masalah pada blog.

2. Bonde suka singgah di blog HH walau banyak iklan blog beiau tak berat pun, rahsia ni ada dalam tips yang dikongsikan anda kena baca sendiri diblog HH kalau nak tahu.

3. Suka jadi pembaca blog HH kerana penuh dengan info dan maklumat terkini.

4. Suka join Giveaway yang dianjurkan oleh HH kerana entri yang kita kongsikan nanti akan jadi "popular post" boleh semak dekat list "popular post" dekat wall blog Bonde he he he. berapa view pembaca tentunya ramai he he he rasanya ini kali ketiga Bonde join Giveaway yang dianjurkan.

5. Kalau ada masalah blog, Bonde dah buat ikut tips yang dikongsikan oleh HH tak menjadi! Bonde PM terus HH minta bantuan.  InsyaAllah HH akan bantu selesaikan... he he he


Sekian sahaja perkongsian Bonde tentang blog HH.. terima kasih juga Bonde ucapkan kepada HH kerana membantu blog bonde baru-baru ini.  Harapan tinggi Bonde nak menang Wang Tunai dan Template Blogger Premium tolong sama-sama doakankan yea... moga terpilih InsyaAllah.




~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

10 Ulasan

  1. Good luck bonde..memng banyak ilmu blog dekat blog HH ni

    BalasPadam
  2. wah menarik ni..nak jugak..good luck bonda..

    BalasPadam
  3. Mudah2an ada rezeki untuk kak menang.. Insyaallah

    BalasPadam
  4. Good luck bonde, moga rezeki menyebelahi bonde. Sis teringin gak nak join tapi tu lah..masa skgt cemburukan sis

    BalasPadam
  5. Uncle pernah jumpa HH ni... mesra orangnya... tak sombong langsong

    BalasPadam
  6. All the best bonde. Hadiah2 yg menarik.suka jgk lawat blog HH lagi2 kalau nak cari info n tips tntg seo, google adsense.

    BalasPadam
  7. lamanye tak join giveaway.. gut luck bonde..

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.