SAFI BALQIS OXYWHITE - HYDRATING LOTION 2 IN 1 BAHARU



SAFI BALQIS OXYWHITE - HYDRATING LOTION 2 IN 1 BAHARU Assalamualaikum dan selamat petang, Hai reader semua.. bagi Bonde produk safi adalah produk yang bagus untuk digunakan bagi semua wanita di Malaysia,  Kerana ianya sangat serasi dengan kulit wajah wanita di asia.  Kini Safi Malaysia tampil dengan produk baharu iaitu  SAFI BALQIS OXYWHITE - HYDRATING LOTION 

SAFI BALQIS OXYWHITE - HYDRATING LOTION 2 IN 1 BAHARU



Safi Balqis OxyWhite Whitening Hydrating Lotion Gabungan formulasi  2 in 1 iaitu penyegar dan pelembap dalam satu langkah untuk penjagaan kulit yang ringkas namun memberikan kesan lembapan yang optimum.

APA KEBAIKAN SAFI BALQIS OXYWHITE - HYDRATING LOTION ?

Safi Balqis OxyWhite Losyen Pencerah Menghidrat bertindak:

• Memberikan 2x penghidratan dan kesegaran dengan satu penggunaan.

• Meningkatkan rintangan perlindungan kulit untuk mengunci lembapan secara mendalam dan optimum sepanjang hari dengan 5 jenis Hyaluronic Acid

1) Macro Hyaluronic Acid

2) Nano Hyaluronic Acid

3) Bio-Hyaluronate

4) Oligo-Hyaluronic Acid

5) Super Nano Hyaluronic Acid

• Mudah meresap ke dalam kulit tanpa meninggalkan kesan melekit

• Mencegah kulit menjadi gelap akibat radiasi infrared (IR) dengan pelindung IR.OXYWHITE = NANO OXYGEN + NANO BIOWHITE 

Nano Oxygen membebaskan oksigen tambahan ke dalam epidermis kulit agar segar, bermaya dan berseri manakala Nano BioWhite memperlahankan kesan pembentukan pigmentasi untuk tona kulit sekata dan cerah sempurna.

CARA PENGGUNAAN SAFI BALQIS OXYWHITE - HYDRATING LOTION


-Titiskan  SAFI BALQIS OXYWHITE - HYDRATING LOTION ke atas tapak tangan,

-Ratakan pada seluruh wajah.




SAFI BALQIS OXYWHITE - HYDRATING LOTION sangat cepat meresap ke dalam kulit wajah, ianya tidak melekit. Bonde sangat sukakannya lagi pun bau SAFI BALQIS OXYWHITE - HYDRATING LOTION ini sangat wangi dan lembut memberi rasa yang sangat tenang dan selesa bila dipakai, rasa sejuk jer wajah kite tau!

Bonde gunakan SAFI BALQIS OXYWHITE - HYDRATING LOTION dua kali sehari iaitu pada waktu pagi dan malam.  Kulit wajah akan kekal lembab.


Bagi anda yang hendak mencuba produk SAFI BALQIS OXYWHITE - HYDRATING LOTION ini, ianya didatangkan dalam botol 100 ml sangat mudah untuk dibawa kemana-mana Bonde pergi, letak sahaja dalam "handbag" anda yang berminat nak cuba, bolehlah dapatkan SAFI BALQIS OXYWHITE - HYDRATING LOTION di semua pasaraya terkemuka di Malaysia dan juga farmasi-farmasi berdekatan anda.  

Untuk maklumat lanjut mengenai jenama SAFI  boleh layari :

Facebook SAFI : www.facebook.com/SAFI.MY

Instagram SAFI : @safimalaysia

~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

8 Ulasan

  1. baru ke ni?...belum pernah nampak lagi kat mna2...ke Sha yang tak alert

    BalasPadam
  2. best produk2 Safi ni kan. nk cuba gak.

    BalasPadam
  3. wow! perkongsian menarik
    makin feloles lah muka bonde

    BalasPadam
  4. Ana pun dah pakai bonde. Memang best. Kulit kekal lembap dan segar.

    BalasPadam
  5. wah penyegar dan pelembap dalam satu.. mmg best ni terasa nak cuba plak

    BalasPadam
  6. ramai yg review ni.
    sure sgt best ye bonde?

    BalasPadam
  7. Ramai yg share psl produk safi yang ni. Nampak macam best jw ni. Lebih segar dan lembap dlm satu produk.

    BalasPadam
  8. Menarik lah artikel ni! Jom baca tentang Promosi Pakej Umrah yang sangat murah dan Car Rental in Alor Setar yang semakin femes hari demi hari juga Kereta Sewa Kota Kinabalu 2020 , Kereta Sewa KL dan Kereta Sewa Langkawi

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.