NAFAS SELESA DENGAN GARLIC BALM BALSAMO GAJAH BARING



NAFAS SELESA DENGAN GARLIC BALM BALSAMO GAJAH BARING Assalamualaikum dan Selamat pagi, Hai reader semua... Dah habis makan-makan dekat rumah terbuka ke belum? kadang pergi bertandang ke rumah terbuka pon jadi penat, maklumlah pergi tempoh jalan sesak, balik pon sama.. lepas tu masa hari berkerja pon sama memandangkan sekarang ni, balik kerja selalu lambat, kadang-kadang lepas magrib baru sampai rumah, badan selalu letih dan lesu tak bermaya! balik rumah bila nampak bantal jer rasa nak terus capai dan nak terus rehat! nampak tak bertapa kurangnya rehat bagi diri seorang Bonde, pada masa yang sama komitment lain pon harus dibuat juga kadang rehat tu terpaksa dilupakan hu hu hu kerja rumah tetap kena buat jugakkan! penat nak semput semua rasa tu ada. Tapi dapatlah dikurangkan rasa semua kepenatan tu dengan Garlic Balm Balsamo Gajah Baring Bonde nak kongsikan dengan anda semua, time rehat sebelum nak tidur tu urutlah tempat-tempat yang sakit tu, kadang urust sendiri, kalau Kanda ada minta bantuan dia urutkan.. bila lagi nak manja-manja dengan suami betul tak? 

NAFAS SELESA DENGAN GARLIC BALM BALSAMO GAJAH BARING


Gajah Baring?? Produk apa Gajah Baring nih?

Gajah Baring adalah satu produk istimewa untuk urutan kasih sayang seisi keluarga selain melembabkan kulit yang kering.  Ia boleh digunakan setiap kali lepas mandi pagi dan malam untuk kelesesaan nafas dan tidur yang berkualiti.  Ia juga dikenali sebagai Garlic Balm yang sangat bermanfaat ketika musim tak menentu.

Dihasilkan daripada petua tradisi nenek moyang kita dahulu menjadi Garlic Balm untuk memudahkan cara ibu-ibu moden menggunakan terutama yang sibuk berkerja.  Garlic Balm Balsamo Gajah Baring sesuai digunakan oleh bayi baru lahir hingga warga emas.



Garlic Balm Balsamo Gajah Baring adalah satu produk natural yang boleh digunakan sepanjang masa jika dirasakan perlu.  Kenapa dikatakan ia memudahlan cara?  Ini kerana dengan Garlic Balm ibu-ibu tak perlu risau untuk bersusah payah menyediakan minyak bawang putih dengan cara biasa seperti selalu. (kena tumbuk-tumbuk bawang putih tu) 


Garlic Balm Balsamo Gajah Baring adalah dalam bentuk solid, risiko tertumpah adalah zero! dan lagi satu ia selamat digunakan untuk anak-anak sebab Garlic Balm tiada bahan kimia dan essential oil.

Buat pengetahuan anda semua, bukan semua essential oil sesuai dengan semua individu dan produk ini adalah minyak bawang putih @ Garlic Balm sebenar kerana baunya adalah bau sebenar bawang putih.  Dan yang paling best senang nak bawak travel.

GALIC BALM BALSAMO DIPERBUAT DARI BAHAN :

❤ EXTRA VIRGIN OLIVE OIL

- Membantu melembabkan & mengurangkan kerdangan yang terjadi pada kulit.

SUNFLOWER OIL & VIT E

- Membantu memelihara lapiran kulit daripada pencernaan & kekurangan lembapan badan.

❤ BEESWAX

- Memiliki sifat antiinflamasi, antibakteria dan antivirus sehingga dapat dimanfaatkan untuk membantu masalah iritasi kulit ringan.

❤ GARLIC

- Tumbuhan istimewa yang banyak manfaat membantu memberi "Nafas Selesa" Keluarga

GALIC BALM BALSAMO IKUT BALIK KAMPUNG

Kebetulan balik cuti raya baru ni, memang siap-siap dah masuk dalam handbag nak pakai senang seluk jer handbag nanti. "NAFAS SELESA"


CARA PENGGUNAAN GALIC BALM BALSAMO 

Sapu pada bahagian yang diperlukan & urutkan perlahan-lahan secara bulatan.  Sesuai digunakan oleh seisi keluarga.

DISCLAIMER GALIC BALM BALSAMO

Produk ini adalah Natural tanpa bahan kimia yang berbahaya yang boleh menyebabkan kesan sampingan jangka panjang.  Ia adalah selamat digunakan dengan kerap

HARGA PROMOSI GALIC BALM BALSAMO

RM 29.90 (exc postage)

postage RM 8.00 sm RM 12.00 ss

HADIAH PERCUMA DENGAN PEMBELIAN GALIC BALM BALSAMO

Dapat termometer setiap pembelian yang terawal.  Jadi anda semua cepat-cepat beli tau!


Masa Bonde beli hari tu, siap dapat sampul duit raya yang comel ni tau, Terima kasih ZM Beauty.


Untuk maklumat lanjut, anda bolehlah lawati laman web dan media sosial dibawah .

BLOG : https://garlicbalmbalsamo.blogspot.com/

FACEBOOK : Gajah Baring HQ (Garlic Balm)

INSTAGRAM : gajahbaring_hq

contact : 0187665694

Diedarkan oleh : ARS PURE SOLUTION

~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

17 Ulasan

  1. Good reviews. Tapi, sebaiknya letak sekali ingridient sesuatu produk. Kalau letak gambar lagi la bagus. Bukan apa, setiap produk perlu diteliti oleh bakal pengguna terlebih dahulu. Nak beli dulu baru nak cuba takut membazir. Sesuai bagi bonde, tak semestinya sesuai untuk orang lain

    BalasPadam
    Balasan
    1. yea saya dah update bahan-bahan yang digunakan untuk menghasilkan Garlic Balm ni, maaf yea terlupa nak masukkan, terima kasih ingatkan saya tentang perkara tersebut

      Padam
  2. Nampak banyak juga bahan2 yang menarik dalam ni. Kalau travel jauh2 ni kadang2 boleh menyebabkan pening kepala kan?. Ada balm ni penyelamat. Nak buat urutan pun boleh. Serba guna.

    BalasPadam
  3. too dia....nama branding menarik betul gajah baring..ai suka balsam mcam ni.tambah lagi yg bau herba yg kuat. hehehehe

    BalasPadam
  4. Tekejut kita nama Gajah Baring. Boleh pulak dia letak baring ya. Hahaha. Bau bawang putih tu rasanya kuat sangat tak?

    BalasPadam
  5. I suka pakai balsam camni bila time nak tidur. Lega sikit pernafasan . Harga pun murah he boleh la order nanti.

    BalasPadam
  6. Berbaloi juga harga dia. Airah tengah mencari juga balm untuk baby. Nak prepare awal nanti kalau rasa tak sihat tak ada la baru kelam kabut nak cari

    BalasPadam
  7. Murah je harganya ye bonde. Beebaloilah kalau kita beli dan pakai untuk kegunaan harian. Time selsema ke kan boleh sapu. Bagus standby satu dekat rumah.

    BalasPadam
  8. Berbaloi jugak harga dia. Selama hari nie kalau selsema tahu cari satu jenama tu je. Now dah ada pilihan lain dan bahanya semua organik dan selamat. Nanti boleh cuba. Kot2 lebih pantas san mujarab ke kan

    BalasPadam
  9. Balm macam ni memng kene ada dekat rumah, tak anak pakai, kadang mak pak pun pakai..ehhee..bgus juga..

    BalasPadam
  10. TB pun nak cari lah Garlic Balsamo ni.. nampak best je.. mesti bau garlic tu best sebab sekali ada olive oil sekali kan.. sesuai untuk time tak sihat.. selsema atau demam kan

    BalasPadam
  11. kitapun guna produk ni..memang terbaik..memang bau bawang putih...and kita tahu kehebatan khasiat bawang ni so mmg tak kan ragu-ragu. and selamat digunakan untuk semua seisi keluarga

    BalasPadam
  12. Bagusnya boleh pakai seisi keluarga. Bahan2 pun bahan natural tanpa bahan kimia.

    BalasPadam
  13. yg bestnya balm ni sesuai utk baby kan

    BalasPadam
  14. Terkejut bila tengok jenama Gajah Baring selalu dengar Gajah Duduk jer hehehehehe wakakakaka.. Balm ini memang bagus lah kita boleh guna sebab selalu selsema lah sapu jer ni panas kan....

    BalasPadam
  15. hi hi hi gajah baring la pulak.
    dulu kala, gajah duduk :)

    BalasPadam
  16. Wahhh nama produk gajah baring. Lain dr lain lak produk berkaitan balm. Menarik ni harga mampu milik. Tq sharing bonde.

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.