TAHNIAH LULU HYPERMARKET DIATAS PEMBUKAAN CAWANGAN YG KE 174 DI 1 SHAMELIN CHERAS



TAHNIAH  LULU HYPERMARKET DIATAS PEMBUKAAN CAWANGAN YG KE 174  DI 1 SHAMELIN CHERAS Assalamulaikum Dan Selamat Malam,  Hai reader semua, Bonde nak mengambil kesempatan untuk mengucapkan sekalung tahniah kepada Lulu Hypermarket yang telah berjaya membuka cawangan yang ke 174 di 1 Shamelin Cheras.  Bonde juga tidak melepaskan peluang untuk menghadirkan diri pada hari pembukaan 1 Julai 2019.


TAHNIAH  LULU HYPERMARKET DIATAS PEMBUKAAN CAWANGAN YG KE 174  DI 1 SHAMELIN CHERAS

LULU HYPERMARKET  DI 1 SHAMELIN CHERAS

Lulu Group, salah satu pengendali runcit terbesar di Timur Tengah & Afrika Utara (MENA)rantau ini telah menyatukan kehadirannya di Timur Jauh dengan membuka pasar raya besar kedua di Malaysia Ibu kota Malaysia.


LULU HYPERMARKET  DI 1 SHAMELIN CHERAS

YB Datuk Seri Saifuddin Nasution bin Ismail, Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna Malaysia secara rasminya melantik Hypermarket dengan kehadiran Duta Besar dari pelbagai negara, peniaga tempatan yang terkenal dan kenamaan lain.


Hypermarket baru yang juga 174 Lulu secara global berada di kedudukan strategik di 1 Shamelin Mall di Cheras daerah ibu kota Kuala Lumpur. Hypermarket yang luasnya 80,000 kaki persegi yang direka menggunakan konsep ruang runcit terkini dan teknologi paling moden untuk kemudahan membeli-belah penduduk Cheras dan kawasan sekitarnya untuk keperluan membeli-belah harian mereka.


LULU HYPERMARKET  DI 1 SHAMELIN CHERAS

Selepas perasmian, Menteri Perdagangan dan para pembesar lain diketuai dengan lawatan berpandu ke pasar raya besar oleh Yusuff Ali, Pengerusi Lulu Group yang memberi taklimat kepada mereka tentang pelbagai bahagian, ciri unik dan kemudahan hypermarket terkini.

Hypermarket mempunyai bahagian khusus untuk runcit, produk tenusu, ikan dan makanan laut, buah dan sayur-sayuran, daging dan ayam, barang-barang kering, pakaian fesyen, elektronik, alat tulis, alat tulis, sukan, kasut,bagasi antara lain. 

Satu kemuncak utama kedai yang baru dibuka ialah ia mempunyai kedai eksklusif untuk semua makanan "percuma" pelbagai yang menawarkan garis import bebas Gluten, Organik, Gula percuma. Sama seperti pasar raya besar Lulu menyediakan rangkaian terluas kualiti dan nilai untuk wang semua produk di bawah satu bumbung.


LULU HYPERMARKET  DI 1 SHAMELIN CHERAS

Yusuff Ali MA, Pengerusi Lulu Group berkata "seperti yang diumumkan semasa perasmian Hypermarket pertama kami di Malaysia, kami teguh pada rancangan pengembangan kami di Malaysia dan komited untuk melancarkan empat baru pasar raya besar di beberapa bahagian di Malaysia sebelum dan pada tahun 2020. Ini termasuk projek di Setia City Mall, Bangi Gateway, Bachang (Melaka) & Johor Bahru. "

Beliau juga menambah bahawa 'kami juga meneroka pasaran lain di Malaysia dan berharap untuk mencipta lebih daripada 5.000 Peluang pekerjaan kepada tenaga kerja Malaysia '. Lulu Malaysia kini mempunyai lebih daripada 300 orang
Rakyat Malaysia di dua pasar raya besar mereka di Malaysia.

Sokongan kepada PKS Yusuffali selanjutnya menyatakan bahawa "Pasaraya Lulu Hypermarkets menyokong Usaha Kecil & Sederhana (SME) tempatan untuk berkembang bersama dengan menyediakan ruang paparan di dalam pasar raya hiper yang Akan menjadi platform yang baik untuk tempatan syarikat untuk mengembangkan perniagaan mereka dan juga mengeksport produk mereka ke negara-negara Teluk. Pada masa ini, di sana adalah lebih daripada 100 syarikat tempatan yang berkaitan dengan Lulu Malaysia.

PROMOSI HARI PEMBUKAAN 1-4 JULAI 2019

Apa yang istimewanya masa hari pembukaan adalah promosi! Inilah masa yang dinantikan oleh semua pelanggan, Membeli belah keperluan rumah. Masa inilah nak beli stok untuk peti sejuk ikan, daging, ayam, sayur-sayuran dan buah-buahan semuanya harga promosi.  


Walaupun cawangan Lulu Hypermarket 1 Shamelin ini hanya ada satu aras ia mampu melengkapkan semua bahagian dan barang mudah untuk dicari kerana ianya letah disusun kemas. 

Dari barangan runcit, barang basah, kelengkapan dapur, kosmetik, barangan elektrik semua telah disusun mengikut bahagian.

Semua barang basah seperti daging, ayam, ikan, makanan laut, sayur-sayuran, buah-buahan semuanya tersusun cantik dan nampak segar sekali.

Katalog promosi ni ada boleh dapati di pintu masuk ke Lulu Hypermarket. bukan setakat promosi 4 hari ini, selalunya hujung minggu juga akan ada promosi tau!





Beras Jasmine Sun White ini, Memang berbaloi beli harganya sangat murah sekali dari RM 39.95 jadi RM 24.90.

LULU HYPERMARKET  DI 1 SHAMELIN CHERAS

Satu papan telur dari harga RM 10.99 jadi RM 5.99 memang sangat murah potongan separuh harga.


LULU HYPERMARKET  DI 1 SHAMELIN CHERAS

Kit Kat dari RM 20.90 jadi RM 16.90.

LULU HYPERMARKET  DI 1 SHAMELIN CHERAS

LULU HYPERMARKET  DI 1 SHAMELIN CHERAS

LULU HYPERMARKET  DI 1 SHAMELIN CHERAS

Brocoli dari RM 12,99 per kilogram jadi RM.5.99

LULU HYPERMARKET  DI 1 SHAMELIN CHERAS

LULU HYPERMARKET  DI 1 SHAMELIN CHERAS

Ayam RM 2.99 per kilogram ini pon sangat murah!

LULU HYPERMARKET  DI 1 SHAMELIN CHERAS



Ramai juga yang berjaya beli Tv pada hari promosi, tahniah pada yang berjaya dapatkan tv jenama Philips 40 inci dengan harga RM 699.00.  Masa Bonde cari tv ni dah habis dah yang ada tag harga je dekat rak dia, untunglah pada mereka yang dapat beli.


LULU HYPERMARKET  DI 1 SHAMELIN CHERAS

Barangan kering dan kekacang juga ada promosi memang berbaloi beli sangat murah!

LULU HYPERMARKET  DI 1 SHAMELIN CHERAS



Pada hari promosi hari tu, dekat bahagian bakery ada promosi cake pisang RM 1.00 dan cake pandan RM 1.00 tau! cari-cari cake pisang dah licin dekat rak yang tinggal hanya cake pandan.


LULU HYPERMARKET  DI 1 SHAMELIN CHERAS

Kalau anda lapar sebelum balik boleh singgah dekat "Hot Food" dekat situ ada jual makanan yang siap dimasak seperti satey, piza dan roti, hot dog, sosej dan sebagainya.



MACAM MANA NAK DATANG  LULU HYPERMARKET 1 SHAMELIN CHERAS?

Senang sahaja anda type dekat waze 1 Shamelin Cheras,  Lulu Hypermakert ni terletak dekat dalam bangunan pasaraya 1 Shamelin, anda boleh parking kereta di bahagian bawah Lulu Hypermarket.  

Senang sangat nak membeli belah dekat sini, dari Lulu Hypermarket anda boleh terus ke parking kerana ianya berada dalam bangunan yang sama. Tak risau parking jauh, hujan turun nak lari-lari ke parking just tekan lif je dah sampai parking.

Untuk keterangan lanjut dan promosi hujung minggu sila layari laman web dan media sosial dibawah :

Lulu Hypermarket


Website

www.malaysia.luluhypermarket.com

Facebook

LuluHypermarket


Instagram@luluhypermarket


~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

31 Ulasan

  1. Wah, lepas ni mesti buka cawangan ke 200, semoga sukses la lulu supermarket ni

    BalasPadam
  2. Banyak diskaun ni kan Bonde,, kita wajib gi =D

    BalasPadam
  3. it's so good to have a supermarket selling fresh and cheap goods

    BalasPadam
  4. Syoknyaa org-org area Cheras, Ampang semua. Dah makin dekat nak pegi Lulu. Julia suka pegi Lulu kat Jakel Mall tu. Kalau balik KL mesti nak singgah. Skrg dah makin dekat dgn rumah KL dah yeayy!

    BalasPadam
  5. Tak pernah lagi ke Lulu ni kalau tengok orang review barang barang kat sana murah2. Kena pergi juga la sebab nak tengok sendiri betul-betul ke murah. Buat tak pergi tu sebab bukan la dekat sangat.

    BalasPadam
  6. Bila baca nama lulu, dlm ht terus ckp alahai comelnya nama lulu tu. Mcm nama kucing. Rupanya nama hypermarket. In shaa Allah, klu ade ke cheras boleh dtg singgah. Nur jauh di selatan ni. Hehe. Tp nur ada kwn baru kahwin, dan dia bg tau dy stay cheras. Boleh laa nur suggest kt dia. Tq bonde ❤️

    BalasPadam
  7. rrambang mata kan! aritu pun kemain khai shopping tau hahaah macam-macam beli. sapa yang tak beli aritu memang teramatlah rugi kan?

    BalasPadam
  8. Tahniah lulu hypermarket. Semakin banyak cawangan semakin senang org nk shopping dekat sini.

    BalasPadam
  9. Besar Lulu Hypermarket ni kan. Seronok shopping kat situ. Semua ada..

    BalasPadam
  10. Banyak betul cawangan Lulu supermarket. Kenapa tak wujud di negeri saya? 😅 Tahniah kerana anda salah seorang bernasib baik untuk Shopping di sini.

    BalasPadam
  11. Seronok dapat join opening hari tu..memang banyak betul promotion gila-gila dorang buat..penat beratur 2jam nak bayar tapi berbaloi lah sangat..

    BalasPadam
  12. Tahniah Lulu Hypermarket.. memang harga murah gila kan Bonda..

    BalasPadam
  13. Tahniah Lulu, mmeng murah lah lulu ni. Kalau dekat, dh singgah

    BalasPadam
  14. Seriouskah bonda cwgn yg ke 174..byknyaa..awatlah x nak bukak kt oenang ni haa..gilerlah harga2 beg kt lulu..tv philip 40in rm699 jer..mur mur murr oiii

    BalasPadam
  15. tahniah! bestnya ada jualan murah. kenapalah saya tak tahu, kalau tak mesti dah borong macam. in shaa Allah nak singgahlah lepas ni jika ada rezeki. terima kasih share :)

    BalasPadam
  16. memang murah gila
    seronok kalau shopping barang basah dan makanan dekat sini
    boleh buat stok berbulan-bulan

    BalasPadam
  17. Tahniah lulu hypermarket..banyak juga cawangan dia kan..shamelin ni dh dekat dengan rumah nad..boleh la terjah nnati..takde sesak sagt dekat sini..nak pergi la nanti..ramai kata murah ni

    BalasPadam
  18. Hebat LuLu Hypermarket dalam zaman ekonomi yang tak menentu dan banyak mall tutup cawangan tapi LuLu berjaya juga buka cawangan baru dan akan ada banyak lagi lepas ni tahniah LuLu.....

    BalasPadam
  19. Bahagianya la bile menjengah Lulu nie - di mana pun lokasi. Rawlins suka sangat dengan sales dia - always marvellous. Weekend nie nak pergi la!

    BalasPadam
  20. Seronok g shopping dekat lulu bonde. Harga murah. Moga lulu hypermarket terus maju.

    BalasPadam
  21. Ya Alla dah 174 cawangan rupanya Lulu Hypermarket ni ye bonde. Nad belum pernah shopping lagi dekat Lulu ni. Seronok tengok kawan-kawan grab harga pembukaan dekat Lulu ni. Meriah dan berbaloi.

    BalasPadam
  22. Jeles tengok kengkawan yang dapat pergi ke Lulu Hypermarket ni. Seronok nak shopping. Barang banyak. Bestnya kalau Lulu Hypermarket ni bukak kat mersing.. Dah la kalau nk ke shopping Mall jauh sini.

    BalasPadam
  23. Congrats Lulu! memang best la shopping kat sana. Harga pun berpatutan and barang nyer lengkap.

    BalasPadam
  24. Wah dah cawangan ke174. Selalu nampak ramai yang share pasal Lulu Supermarket ni. Banyaknya offer. Taman Shamelin ni dekat dah ni. Hehe. Bolehlah pergi.

    BalasPadam
  25. Eh murahnya promosi harga barang kat sini. Kalua dekat dah lama lia pi borong semua barang dapur kat sini. Memang berbaloi. Harap 1 day ada cawangan buka kat Penang.

    BalasPadam
  26. Murah murah betul barang dekat sini time promotion. Tapi Fadzi tengok orang share, time tak ada promotion pun harga barang dieorang macam murah jugak kan

    BalasPadam
  27. wah meriahnyeee... harap pasni bukak kat kuantan la.. haha

    BalasPadam
  28. Tahniah Lulu Hypermarket! Geram je tengok barang murah-murah

    BalasPadam
  29. There are already so many branches? Or this is a worldwide count? So far in Melaka there is no such hypermarket yet. Hopefully they will open one soon in my hometown.

    BalasPadam
  30. Banyak promosi brg2 dia kan bonde. Kalau dekat dah lama terjah ni

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.