BONDE MENANG ZIPIT COLOURZ LUNCH BOX



Assalamualaikum Dan Selamat Malam...

Hai reader semua,

Bonde nak share berita gembira dengan anda semua... ini adalah kali pertama Bonde menang hadiah di 100.comment.com, lama sudah Bonde daftar nama dekat laman 100.comment.com ni tapi jarang-jarang sekali berkesempatan nak comment dekat situ.  Kes malas bertingkat-tingkat.

Jika anda pernah mendaftar dengan 100.comment.com , anda akan terima email dari mereka tentang produk baharu ia datang sekali dengan giveaway dan pertandingan, kadang-kadang anda kene share beberapa pengalaman anda sebagai pengguna yang menggunakan produk dan barangan yang berada dalam tersenarai 100.comment.com.


BONDE MENANG ZIPIT COLOURZ LUNCH BOX





Ada satu hari tu Bonde terajin nak buat satu contest yang mereka adakan. Masa tu Bonde tengah free,  sekali tu Bonde ikut terma dan syarat kalau kita nak review sebagai pengguna kena lampirkan gambar sekali.

Ya Allah rupanya banyak barangan yang selama ini Bonde beli, boleh share pengalaman sebagai pengguna dekat 100.comment.com dengan pengguna yang lain.

Kerja Bonde sekarang, Bila beli barang atau produk first kene ambik gambar. sebelum apa-apa terjadi keatas barang tersebut Bonde ambik dulu gambarnya. Dengan harapan Bonde boleh share pengalaman sebagai pengguna dengan anda semua.  Tak semua orang nak share pengalaman sebagai pengguna betul tak?

Kalau anda nak beli sesuatu barangan atau produk pon anda boleh servey review dari pengguna di laman web ini.


REVIEW HEALTY & BEAUTY




REVIEW BABY & KIDS


REVIEW GROCERY (BARANGAN DAPUR)


 REVIEW DIGITAL GADGETS


 REVIEW ELECTRICAL & APPLIANCES

 REVIEW HOUSEHOLD

 REVIEW SPORTS & FITNES



CARA NAK MENANG GA DEKAT 100.comments.com

1- Daftar di laman 100comments.com

2- Ambil Gambar Produk dan Barangan

3- Join GA yang ditawarkan ikut terma dan syarat

4- Share review anda mengikut kategori seperti diatas sebanyak 300 patah perkataan.

Jadi apa tunggu lagi? cepat-cepat daftar dekat laman web https://100comments.com dan lepas tu bolehlah chek apa yang ada dekat rumah tu. Boleh bagi review dekat 100comments.com, review atlest 300 patah perkataan tau!

Untuk info lanjut boleh tengok sini :

Instagram : https://www.instagram.com/my100comments/

Facebook : https://www.facebook.com/my100comments/

~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

5 Ulasan

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.