BondeZaidalifahDotCom: CABARAN IBU BERKERJA 5 HARI SEMINGGU!

CABARAN IBU BERKERJA 5 HARI SEMINGGU!

11:52 pm

Assalamulaikum dan Selamat Malam...

Peranan Ibu yang Bekerja macam Bonde, bekerja 5 hari seminggu... sepatutnya hujung minggu adalah hari untuk rehat.. tapi bagi Bonde tak ada Istilah rehat, sudah 5 hari bekerja, abis celah mana basuh baju yang dipakai untuk 5 hari tu, bila dah basuh mestilah pakej basuh, jemur, bila dah kering lipat dan susun atau hanger.

Selalu kerje-kerja diatas mesti tak boleh siap pada waktu yang dikehendaki! he he he cuba untuk curi-curi masa nak buat segala... tapi faktor tekanan kerje di pejabat lagi hebat, lepas balik kerje mesti penat, penat dan penat.

Tak baik mengadu domba... cuba untuk perbaiki keaddaan InsyaAllah.

CABARAN IBU BERKERJA 5 HARI SEMINGGU!





~Tak dapat dilaknakan kerana waktu persekolah sesi petang



~ Kanda sering membantu Dinda... terima kasih he he he



~ Ehem-ehem



~ Kadang Kanda ada masak untuk kami
~ Selalu jugalah makan diluar kalau dah balik lewat memang tak sempat masak!


~ Selalu risau walau berada jauh... 



~ Bonde Senyum Riang ~

Baca entri yang lain

0 TEGURAN MEMBINA

~Awak sportinglah....terima kasih bagi comment.
~sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...
~Dari Bonde Senyum Riang


[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di iffah208@gmail.com. 

[PENAFIAN] www.bondezaidalifah.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini. 

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri. 

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

Arkib Blog

Babab.net

JUMLAH PAPARAN HALAMAN