18 Template Untuk Ucapan Selamat Hari Raya Aidilfitri



18 Template Untuk Ucapan Selamat Hari Raya Aidilfitri Assalamualaikum dan Selamat Malam.. Pejam-celik dah tak lama dah nak sambut Bulan Syawal lebih kurang lapan hari sahaja lagi.  Memandangkan tak lama lagi dah nak sambut Hari Raya Aidilfitri... Jangan dilupa kad raya untuk kawan-kawan, tarikh pengeposan tak lama lagi akan berakhir boleh check info pos laju disini.  Bagi yang tak sempat menghantar kad raya tu, apa kata anda hantar sahaj kad digital terus ke media sosial anda Facebook, Instagram, Twitter apa kata.. dekat bawah nih Bonde ada sharekan Template Untuk Ucapan Selamat Hari Raya Aidilfitri untuk anda kirim kepada Datuk/Nenek, Ayah/Ibu, Kawan-kawan, Cikgu dan juga Bos.

18 Template Untuk Ucapan Selamat Hari Raya Aidilfitri

Macam mana nak guna template ni?

1. Muat turun Template yang anda suka dibawah ini.

2. Sediakan Gambar anda

Contoh Template Bonde buat Raya Aidilfitri 2019

Anda ambik gambar bersama family (bagi yang sudah berkahwin) untuk yang masih single boleh jer ambik gambar sendiri nak selfie pun boleh, nak bagi gambar penuh bergaya pun boleh janji ada monopod yea. Tak ada monopod sempat lagi nak beli dekat shopee kalau tak sempat carilah cara anda sendiri gunakan orang-orang yang berhampiran anda.. he he he dah ambik gambar simpan dulu dalam gallery.

2. Muat turun Apps Pic Art


Senang nak edit gambar anda ke dalam template ni nanti.

3. Editlah apa-apa stiker dan word yang anda mahu


4. Siap share kepada mereka Datuk/Nenek, Ayah/Ibu, Kawan-kawan, Cikgu dan juga Bos ke whatsapp group, media sosial anda Facebook, Instagram, Twitter

18 Template Untuk Ucapan Selamat Hari Raya Aidilfitri


1.


2.


3. 

4.


5.


6.


7.


8.


9.
10.



11.

12.


13.


14.


15.


16.


17.


18.


Cantik-cantik bukan Template Untuk Ucapan Hari Raya Aidilfitri...  Sempena PKPB pada anda yang tak dapat balik Kampung halaman, jangan bersedih... create kad ucapan diatas dan kirimkan kepada mereka di Kampung, sebagai penganti diri... Selamat Menyambut Hari Raya semua... jangan lupa kirimkan kepada Bonde juga tau! Jangan lupa kongsikan kepada yang lain 18 Template Untuk Ucapan Selamat Hari Raya Aidilfitri agar Hari Raya Aidifitri tahun ni bertambah ceria dan bermakna buat semua.


 ~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

17 Ulasan

  1. Menarik ni bonde....senang nt nak edit

    BalasPadam
  2. Senang nk edit ni, kalau nak buat sendiri, renyah

    BalasPadam
  3. terima kasih share.... Boleh la Mat Drat guna salah satu, kdg2 tu ada masa malas nak edit2 buat kad ucapan

    BalasPadam
  4. wah byk juga tempalte tu..bole la edit nanti...tq share ye

    BalasPadam
  5. Haaa...senang jugaklah ada template ni. Tak yah susah2 sis nak cari tempat lain..hehehe. Tq Bonde

    BalasPadam
  6. Nak tanya macam mana nak download semua template yang cantik-cantik tu ya?
    Ada link ke?

    BalasPadam
  7. Cantik template dia. Mudah nak edit. Sekarang dah ramai tak hanto kad raya bagi ni pon jadila

    BalasPadam
  8. Menarik ni... nak edit pun mudah... pastu boleh diemailkan terus atau hantar through WhatsApp ke, Telegram ke malah boleh juga diupkan di Instagram, Facebook mahupun enri blog kan... terima kasih untuk template-template yang sungguh menarik ini ya Bonde...

    BalasPadam
  9. I like all the template I see here. Selamat Hari Raya Aidilfitri to you and your family in advance

    BalasPadam
  10. Waaa tahun ni kena hantar kada raya digital laa ek hehehe...cantik plak tu templatenya...boleh lee belek satu nanti..

    BalasPadam
  11. wah ada ready template, tak payah susah2 nak buat, edit ucapan je

    BalasPadam
  12. Wah terima kasih atas perkongsian. Boleh guna untuk dijadikan kad raya eletronik untuk tahun ni. Mudah dan nampak menarik walaupun simple

    BalasPadam
  13. sedar tak sedar dah nak hari raya dah kita. rasa macam puasa kali ni sekejap sangat.

    BalasPadam
  14. cantik template tu...iskk kerajinan akak dah kurang hehe

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.