Tip Keselamatan Banjir



Assalamualaikum dan Selamat Pagi... Hai pembaca semua, Bonde kongsikan empat Tip Keselamatan dibawah pada musim Banjir.. Moga anda yang terkesan dapat membaca info-info dibawah yang telah diringkaskan untuk keselamat keluarga dan sanak saudara.

Tip Keselamatan Banjir



9 Langkah Elakkan Penyakit Berkaitan Banjir



10 Tip Keselamatan Makanan Semasa Banjir



Panduan Keselamatan Elektrik Semasa Musim Tengkujuh



Kongsikan kepada meraka mangsa banjir, semoga bermanfaat.


 
 ~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. www.nonwovenbagmalaysia.com.my/ www.magspremiums.com
    MAGS PREMIUM GIFTS SDN BHD We specialize in premium and corporate gifts printing (cenderamata korporat) , Welcome to custom made your own design on the gifts. Example: non woven bags, tshirt, lanyard, keychain, etc...

    BalasPadam
  2. thanks for sharing those tips, bonda. teringat pengalaman perit kena bah kuning 2014. segalanya masih menjadi trauma sampai kini.

    BalasPadam
  3. Kena luaskan kempen kesdaran banjir ke seluruh pelosok Malaysia at least semua akan berjaga- jaga dan siap sedia kan

    BalasPadam
  4. sekarang ni, banjir tak kira di mana, kan.
    sentiasa bersedia for the worst.
    mengerikan kalau ia berlaku kat kita, bonde :(

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.