Masalah Double Chin Dapat Diubah Dengan Menggunakan SAFI Youth Gold Lifting Golden C Duo Serum dan SAFI Youth Gold Lifting 24K Serum Cleanser



Assalamualaikum dan Selamat Malam pembaca semua.. Terima kasih untuk singgah dan membaca blog Bonde.  Kali ini Bonde ingin kongsikan produk terbaharu dari Safi Malaysia iaitu SAFI Youth Gold Lifting Golden C Duo Serum dan SAFI Youth Gold Lifting 24K Serum Cleanser

Masalah 'Double Chin' Dapat Diubah Dengan Menggunakan SAFI Youth Gold Lifting Golden C Duo Serum dan SAFI Youth Gold Lifting 24K Serum Cleanser



Anda ada masalah dagu berlapis atau lebih popular dipanggil 'Double Chin' 

Kenapa terjadinya 'Double Chin" ?


'Double Chin' bukan sebab masalah gemuk sebenarnya, 'Double Chin' adalah tanda penuaan disebabkan kulit bahagian dagu semakin longgar dan kendur. Bila kulit sudah kehilangan kolagen, kulit mula kurang anjal dan kendur menyebabkan dagu berlapis sehingga menyebabkan keadaan kurang cantik.  

Malukan... bila orang lain nampak 'Double Chin" kita tu, ishhh macam mana nak sorok?

SAFI Youth Gold yang terdiri dari 2 produk utama iaitu SAFI Youth Gold Lifting Golden C Duo Serum dan SAFI Youth Gold Lifting 24K Serum Cleanser boleh bantu kurangkan masalah 'Double Chin' anda. Terbukti secara klinikal mengurangkan 50% dagu berlapis seawal 15 minit lepas penggunaan. Wowww menarikkan!

SAFI Youth Gold Lifting Golden-C Duo Serum






Formulasi serum ringan dan berkesan yang diperkaya dengan kuasa Aktif Duo Age-Correcting iaitu gabungan Golden C dan Ceramide 3 untuk memberikan °Pembaharuan Keremajaan Kulit 7D dengan menegangkan kulit, meningkatkan keanjalan, melindungi kulit dari pengoksidaan, meningkatkan kehalusan kulit dan memperbaiki kulit rosak. *Kulit kelihatan lebih tegang seawal 15 minit agar lebih muda, anjal dan berseri.

*Berdasarkan ujian saintifik dan klinikal.

Teknologi Golden C-Lift menggabungkan bahan-bahan dengan kuasa anti-penuaan dan menganjal Golden C dan Nano Emas 24K yang dapat meresap jauh ke dalam lapisan kulit untuk merawat secara mikro, menegang dan menganjalkan kulit matang, menjadikannya lebih awet muda, tegang dan anjal.


  • Golden C – Antioksidan yang melindungi kulit dari pencemaran luaran merbahaya dan merawat struktur kulit secara mikro dengan menggalakkan regenerasi kulit.
  • Nano Emas 24K – Mengembalikan ketegangan dan menghaluskan tekstur kulit untuk kulit yang lembut dan anjal.
  • Ceramide 3 – Menguatkan lapisan kulit untuk mengunci kelembapan, menghaluskan tekstur kulit dan meningkatkan seri wajah.

SAFI Youth Gold Lifting 24K Serum Cleanser



Pembersih wajah diformulasi dengan 24K serum emas yang lembut dan Mengandungi bahan aktif yang mengembalikan keremajaan iaitu Triple Gold, Asid Hialuronik Super dan formulasi Anti PM2.5 dapat membersih dengan lembut sambil menghidrat secara intensif dan menganjal agar kulit tampak lebih halus, terhidrat dan anjal.

Teknologi Golden C-Lift menggabungkan bahan-bahan dengan kuasa anti-penuaan dan menganjal Golden C dan Nano Emas 24K yang dapat meresap jauh ke dalam lapisan kulit untuk merawat secara mikro, menegang dan menganjalkan kulit matang, menjadikannya lebih awet muda, tegang dan anjal.

Golden C – Antioksidan yang melindungi kulit dari pencemaran luaran merbahaya dan merawat struktur kulit secara mikro dengan menggalakkan regenerasi kulit.

Nano Emas 24K – Mengembalikan ketegangan dan menghaluskan tekstur kulit untuk kulit yang lembut dan anjal.

Triple Gold – Melindungi kulit dari radikal bebas, meningkatkan keanjalan kulit dan menaikkan seri wajah.

Asid Hialuronik Super – Mengunci kelembapan kulit dengan berkesan, menghidrat dengan intensif dari dalam dan meningkatkan keanjalan kulit agar terhidrat dan anjal.




Berapa Harga Produk ?


Lifting Golden C Duo Serum - https://bit.ly/3izM0fm ( RM59.00 )

Lifting 24K Serum Cleanser - https://bit.ly/3FpssEj ( RM19.80 )

Anda berminat nak mencuba? 


Dua produk ini boleh di beli dekat cawangan farmasi Watsons, Guardian, Aeon Wellness dan Caring serta laman e-dagang rasmi Wipro Unza di Shopee & Lazada.  Dan layari media social dibawah untuk promosi terkini.

Instagram - www.instagram.com/safimalaysia

Facebook - SAFI

Twitter - www.twitter.com/SAFImalaysia

Youtube – https://www.youtube.com/user/SAFImalaysia


 
 ~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. best produk ni, suka sangat dgn teknologi mcm ni

    BalasPadam
  2. wow bestnya boleh kurangkan double chin ni haa

    BalasPadam
  3. Wahhh bestnya boleh kurangkan double chin

    BalasPadam
  4. bestnya produk ni, senanglah nak kurangkan double chin

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.