Giveaway #busyrakongsirezeki Wang Tunai RM100



Assalamualaikum dan Selamat Malam, Hai Pembaca semua... Malam nie jalan-jalan Blog Busyra baru teringkat nak join Giveaway yang dianjurkan.  Kalau anda sempat nak join lagi sebelum jam 12 malam ini kerana Giveaway tersebut berakhir hari ini.  Jom sama-sama join.

Giveaway #busyrakongsirezeki Wang Tunai RM100



Syarat-syarat penyertaan:

1. Follow blog busyratakiyudin

2. Like facebook page Y.ra Printing

3. Buat 1 entri "Giveaway #busyrakongsirezeki Wang Tunai RM100" 

4. Copy & paste banner di atas dan link kan ke entri ini

5. Dalam entri tersebut, nyatakan 1 entri lain yang korang suka dalam blog busyra

6. Komen link penyertaan korang di ruangan komen


Pemilihan Pemenang:

Setiap penyertaan akan disemak oleh busyra sendiri dan bagi yang memenuhi semua syarat diatas barulah dipilih secara random.. Pemenang akan menerima wang tunai sebanyak RM50 x 2 orang. Giveaway ini berlangsung dari 30 Ogos 2021 sehingga 10 Sept 2021..

Doakan Bonde ada rezeki yea... Terima kasih



 
 ~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. Terima kasih sudi join Giveaway #busyrakongsirezeki Wang Tunai RM100 .. 2 Pemenang akan diumum hari ini pada jam 2 petang di blog busyra takiyudin.

    BalasPadam
  2. Blogwalking dari GA yang sama :D

    https://theathra.blogspot.com/2021/09/giveaway-busyrakongsirezeki-wang-tunai.html

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.