Terima Kasih Untuk Birthday 2021



Assalamualaikum Dan Selamat Malam... Hai pembaca semua... Dikesempatan ini Bonde nak mengucapkan terima kasih kepada rakan-rakan yang wish sempena Birthday Bonde pada 20 Ogos yang lepas di media sosial dan juga di group whattsapp.  Pada yang terlepas pandang tak sempat reply satu-satu mana-mana ucapan tu.. oleh sebab itulah Bonde catatkan di entri ini sebagai tanda terima kasih kepada anda semua.

Terima Kasih Untuk Birthday 2021




Terima Kasih Kawan-kawan Semua

Bonde ada terbaca perkongsian ayat berbunyi Dapat kawan yang baik juga adalah rezeki.

Kawan-kawan yang baik adalah rezeki. Tidak semua orang memiliki rezeki yang satu ini. Walaupun tidak memberikan nilai kewangan, namun kawan-kawan yang baik akan membuat hati kita bergembira dan minda selalu positif.

Jika kawan-kawan yang buruk satu persatu pergi daripada hidup anda, berganti dengan kawan-kawan baik yang satu persatu menghampiri, maka itu bermakna rezeki anda tengah bertambah.

Bersyukurlah kepada Allah atas anugerah yang tidak ternilai ini.

FB : Dr Umar Muhammad Noor

Terima kasih juga yang bagi hadiah... Moga Allah sahaja yang dapat membalas dan Moga diperluaskan rezeki untuk anda semua.

From Nonie Zuraini

From Afraliza

From Liza

Sudikanlah dengar pantun dua kerat dari Bonde... tak perlu beli tau! sebab Bonde tak jual pun hahaha..

Ada ubi  ada batas,
Tunggu Date Birthday akan Bonde Balas.

Terima kasih semua... Sayang anda semua..

 
 ~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

2 Ulasan

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.