Buka Puasa Bersama Cik Fatin Di Mr. Dakgalbi



Assalamualaikum dan Selamat Petang... Salam Ramadhan ke 25 semua... baru Bonde berkesempatan nak kongsikan Buka Puasa Bersama Cik Fatin Di Mr. Dakgalbi.  Cik Fatin yang teringin nak makan sebelum balik Kolej dia request nak makan dekat situ.

Buka Puasa Bersama Cik Fatin Di Mr. Dakgalbi


Jadi Bonde dan Cik Fatin ke Mr. Dakgalbi yang terletak Di D'pulze Cyberjaya, Kebetulan D'pulze ni dekat jer dengan pejabat Bonde tak sampai lima minit dah sampai.. jadi kami tuju terus ke Mr. Dakgalbi untuk booking meja untuk berbuka puasa.  Selesai booking meja Bonde dan Cik Fatin ke Daiso sekejap sebab dia nak beli keperluan untuk balik asrama.

Sebenarnya Bonde pon dah lama tak makan dekat Mr Dakgalbi nih... disebabkan PKP dan PKPB.

Senang jer kami ambik pakej untuk makan dua orang yang ada sotong kesukaan Cik Fatin.


Yang bestnya, meja kami ni adalah meja pertama yang datang booking... selepas kami ada ramai lagi yang datang... jadi kami punya disediakan dahulu.  



Tak tahan pulak bulan-bulan puasa nih bau masakkan... semuanya staff Mr. Dakgalbi yang masak.. hahhhhh berasap-asap jadinya




Air pilihan, Bonde pilih apple jus dan water melon untuk Cik Fatin...





Syukur Alhamdulillah tertunai juga permintaan Cik Fatin nak makan dekat Mr. Dakgalbi.



 
 ~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

5 Ulasan

  1. haishhh tak boleh jadi ni. lepas puasa kene p Mr Dakgalbi jugak haha

    BalasPadam
  2. Nak jugak..nak pi ngan dania...dapnyaaa

    BalasPadam
  3. Wah berbuka di Dakgalbi. Saya tak pernah lagi merasa bonde makan kat sini. Entah bila agaknya nak merasa makan di Dakgalbi ni

    BalasPadam
  4. bestnya ngedate dgn anak.. saya tak penah lagi cuba Mr Dakgalbi

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.