Beli Sekarang Jualan Hebat PG Mall Pada 10.10




Beli Sekarang Jualan Hebat PG Mall Pada 10.10 Assalamualaikum Dan Selamat Pagi, Hai reader semua... Bulan Oktober akan menjelang beberapa hari sahaja lagi, apa yang menariknya bulan Oktober ini?  pastinya ianya ditunggu-tunggu oleh semua "kaki shopping on line"  begitu juga dengan Bonde tak sabar rasanya nak tunggu bulan Oktober! Sale 10:10 banyak iklan sale sudah kelihatan di kaca tv, radio dan juga media sosial.  Kali ini PG Mall juga tidak melepaskan peluang untuk membuat tawaran pelbagai produk yang menarik dan berkualiti dengan tawaran harga yang menarik bukan setakat itu sahaja potongan harga untuk penjimatan kita semua.  Bebelanjalah secara berhemah semasa promosi berlangsung.


Beli Sekarang Jualan Hebat PG Mall Pada 10.10

Pengenalan PG Mall 


Bagi anda yang masih tidak tahu atau mengenali laman web PG Mall, anda boleh klik link www.pgmall.my . PG Mall adalah Platform e-dagang Malaysia No.1 yang ditubuhkan sejak 2017 ia adalah satu-satunya platform e-dagang tempatan di Malaysia berkonsepkan ConsuMerchant.
Untuk pengetahuan anda semua, PG Mall telah diasaskan oleh Dato’ Wira Louis Ng merupakan Pengerusi Eksekutif PG Group. PG Mall mula di tubuhkan pada tahun 2017. Tujuan ia diwujudkan adalah untuk dijadikan sebuah platform perniagaan yang dipercayai untuk peniaga disamping membantu peniaga mempelbagaikan portfolio perniagaan mereka dari perspektif global.

Pelanggan PG Mall telah pun mencapai 1,000,000 orang dari seluruh Asia Tenggara (SEA). Jadi tidak mustahil bagi anda yang berniaga mencuba platform ini sebagai salah satu alternatif menambah pendapatan dan meningkatkan jualan. Anda juga digalakkan untuk menyertai PG Mall ini kerana ia boleh membantu jenama dan bisnes anda ke peringkat antarabangsa.



Jualan hebat 10.10


Untuk makluman anda semua pada tarikh 10.10.2020 yang akan menjelang tak lama lagi, PG Mall akan mengadakan jualan hebat sempena 10.10 pada tarikh tersebut anda boleh berbelanja dengan diskaun menarik sehingga 80% atau tawaran Diskaun 10% dengan perbelanjaan minimum RM10, terhad pada RM20 PENGHANTARAN PERCUMA dengan perbelanjaan minimum RM30, terhad pada RM4 dan yang paling manarik adalah tawaran pembunuh dari RM 10.

Menarik bukan... tak cukup dengan itu ada lagi info dua tawaran menarik untuk anda iaitu Minggu Kopi dan Barangan Tempatan untuk anda iaitu :



1. Minggu Kopi



Untuk Minggu Kopi ini akan bermula pada 28 September -5 Oktober 2020 

DISKAUN RM20 dengan perbelanjaan minimum RM60 terhad pada RM25 (terhad kepada 5000 penebusan pertama)

Kod kupon: PGCOFFEE

Penghantaran percuma dengan perbelanjaan minimum RM 40 terhad pada RM4 (terhad kepada 1000 penebusan pertama)

Kod kupon: PGCFFREE



2. Barangan Tempatan


Untuk Barangan Tempatan ini akan bermula pada  Julai hingga Disember 2020, tawaran membeli barangan keperluan rumah, marilah sama-sama memberi sokongan kepada produk jualan tempatan di PG Mall dengan #BarangBaikBarangkita.

Senang bukan, anda duduk sahaja dirumah tunggu barang pesanan anda sampai, Jadi anda tak perlu risau sekarang, buat apa anda nak ambik risiko untuk keluar membeli belah, Beli sekarang! di www.pgmall.my

Untuk info lanjut anda boleh ke media sosial dibawah untuk dapatkan promosi-promosi menarik :

 Laman web: www.pgmall.my 

Instagram: PG Mall

#PGMall #onlineshopping #shopping # MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #ByMalaysiansToMalaysians #BarangBaikBarangKita # PGMall4u #FreeShipping # 1010sale #coffeeweek




 
 ~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

22 Ulasan

  1. Minggu Kopi mmg fav Sally ni... Banyak gila sale!!

    BalasPadam
  2. Bermacam2 jualan hebat pg mall buat kan... Mmg rugi kalau x shopping kat sini..

    BalasPadam
  3. Semakin meriah kan, kita nak order barang dapur and hantar kat mak

    BalasPadam
  4. bestnya.. dah lama usha-usha nak membeli belah kat PG mall ni. nampak gaya berbaloi-baloi tu

    BalasPadam
  5. Mingu kopi ni kira ibarat syurga la buat peminat kopi semua! Ni la masanya nk dptkan kopi pd hatga lebih murah

    BalasPadam
  6. Siap ada discount coupon, best~~ Sebelum ni tak pernah try PG mall lagi. Boleh cuba nanti 10.10

    BalasPadam
  7. kita dah aim nak beli apa esok , salah satunya air fryer dan tent....temgok harga sangat sesuai dengan bajett juga ...bestttt besttt ayoh penuhkan cart

    BalasPadam
  8. Memang sesuai pembeli online waktu sekarang dengan penularan covid-19 semakin aktif. Sebut pasal coffee Naim sebagai penggemarnya hehe

    BalasPadam
  9. yay 10.10 is coming ! So many great deals at PG Mall for all of us! Shopping time jom

    BalasPadam
  10. Mggu kopi! Kena jenguk ni kat PGMall..tgk apa yg menarik dihati 😊

    BalasPadam
  11. Tq share tentang PG Mall ni. Saya belum pernah cuba. Selama ni shop kat Shopee & Lazada je.

    BalasPadam
  12. Yeahh, jom support kempen Proudly Local PG Mall ni.. Satu kempem yang sangat bagus untuk meningkatkan ekonomi negara.. Untuk kebaikan semua juga..

    BalasPadam
  13. baru je membeli-belah dengan PG Mall hari tu, best macam2 ada. tapi harga dia slightly pricey lah compared to other online shopping platforms

    BalasPadam
  14. Satu hari lagi... ramai yang menunggu ni...
    Sis pun tunggu gak hehehehe...sebab berbaloi sangat membeli belah di sini...

    BalasPadam
  15. Wah 10.10 pulak. Banyak sale sana sini. Nak beli coffee la since ada sale

    BalasPadam
  16. Wah meriah nyer, I like to shop online also. Will check out their promo.

    BalasPadam
  17. Pernah beli brg kat pg mall mmg cepat servis dia. Banyak pilihan juga tu yg best

    BalasPadam
  18. Beli belah secara online waktu2 mcm ni memang terbaik! memudahkan, tak perlu nak ke kedai. lagi satu pg mall memang ada macam2 promosi! :)

    BalasPadam
  19. Memang cuci mata saya 10.10... hehehe... Support Lokal masih on kan sampai Disember ni, so ada kesempatan lagi bagi yang belum jenguk kempen ni di PGMall.

    BalasPadam
  20. belom berkesempatan lagi nak jengah PG Mall ni. Banyak jugak review dan promo dia ni... :)

    BalasPadam
  21. boleh guna baucer kod tu.. npk byk boleh jimat nie

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.