828 Realme Fans Festival Is Coming And Lets Dare To Be Realme

828 Realme Fans Festival Is Coming And Lets Dare To Be Realme Assalamualaikum dan Selamat Petang,  Hai reader semua, Alhamdulillah semalam Bonde dapat hadir ke Studio Realme yang terletak di Lot 58370, Jalan Sungai Penchala, Kg Sg Penchala (Google Map) untuk Launch 828 Realme Fans Festival Is Coming And Lets Dare To Be Realme.  Majlis yang sangat meriah dan dijalankan mengikut SOP yang telah ditetapkan.

828 Realme Fans Festival Is Coming And Lets Dare To Be Realme

                        


Dunia jenama telefon pintar yang paling pesat berkembang di dunia baru-baru ini mengumumkan bahawa kempen jenama "Dare to Be realme" akan berlangsung bersama-sama dengan "828 Fans Festival" yang sebenar. realme Malaysia akan meraikan kedua inisiatif ini dengan 40 juta peminat bidang di seluruh dunia dan mendorong para belia untuk menjadi diri mereka sendiri dan menjadi kekuatan baru yang penting dalam mengubah dunia.


realme 828 Fans Festival

festival peminat tahunan realme hampir tidak jauh dan peminat dapat mengadakan perayaan berganda kerana realme telah bekerjasama dengan jenama untuk menjadikan festival ini tidak dapat dilupakan. Realme 828 Fans Festival akan berlangsung pada 28, 29 Ogos mulai jam 11.30 pagi sehingga 10.00 p.m dan 30 Ogos dari 11.30 pagi hingga 12.00 pagi sempena Hari Merdeka di realme Design Studio.

Laneige

             
BaWangChaJi


realme juga telah bekerjasama dengan jenama yang popular di kalangan belia Malaysia seperti Laneige, Sunway Lagoon, Lazada, Shopee, Nene Chicken, Nerdunit, Eggette Lab, BaWangChaJi dan Dissy


              

Apa Yang Menariknya Realme 828 Fans Festival?


Peminat berpeluang mendapatkan goodie bags, cash vouchers, rebate vouchers, free food coupons, ice cream coupons dan banyak lagi.

Aktiviti Menarik Untuk Realme 828 Fans Festival

Terdapat banyak aktiviti menarik seperti  the maze string, paint cup activity, spinning wheel, The Chicken Spy, DIY Eggette Workshop, mannequin artwork showcase, selfie check-in, Wonderful Wallet RM1 and Tiktok Challenge prepared throughout the festival.




Realme Fan Festival Concert

Menarik Bukan... Ada lagi tau... anda juga akan dihiburkan dengan artis jemputan sepanjang  828 realme Fans Festival.  Artis yang dimaksudkan adalah Bungaisme, Sophia Liana, Noki ft Loca B, Yonnyboi, IamNeeta, SOG (Sekumpulan Orang Gila), Sufian Suhaimi, Floor88, Insomniacks and Zynakal

                     

Opppss Daftar terlebih dahulu!!! sebelum 27 Ogos 2020.

Suka diingatkan bahawa anda yang hendak hadir hendaklah  daftar di https://forms.gle/8xvBk45yvETwt2Yp7.  Ini kerana ada kouta yang diluluskan sempena musim PKP ni.  Kena patuhi SOP yang telah ditetapkan.

Peminat yang lebih gemar menikmati festival di rumah dapat melakukannya hanya dengan menonton live streaming Malaysia melalui Facebook.

Realme C12 + Buds Classic

Selain 828 Realme Fans Festival...Realme Malaysia melancarkan penambahan terbaru mereka Series family, C realme, realme C12 dan realme Buds Classic. Peranti Endurance 6000mAh Mega Battery yang sebenar kini tersedia untuk rakyat Malaysia yang mempunyai jangka hayat bateri yang lebih lama untuk penggunaan harian mereka. Selain dari realme C12, realme Buds Classic juga diperkenalkan untuk menawarkan pengguna Long Live Music Bundle. Penjualan dalam talian pertama realme C12 dan realme Buds Classic akan diadakan pada 25 Ogos, jam 1.00 p.m. sedangkan kedai luar talian akan mula dijual mulai 31 Ogos 2020 dan seterusnya.



"Untuk model C utama, realme C12 mempunyai bateri 6000mAh raksasa yang dapat Anda nikmati penggunaan tanpa henti, kapan pun anda mahu. Menurut ujian realme Lab, realme C12 menetapkan rekod baru apabila ia dapat bertahan selama 57 hari dalam mod siap sedia. Dari segi reka bentuk, kami menggunakan Trendsetting Design yang lain, Geometric Gradient Design untuk pertama kalinya di telefon pintar kami. Kami juga telah menaik taraf C12 realme dengan kamera tiga yang menyokong autofokus PDAF, pengguna dapat memperbesar hingga 4X semasa mengambil gambar. Rakyat Malaysia kini dapat memiliki pemproses terbaru dengan harga yang luar biasa dengan realme C12, ”kata Tiffany Teh, Pengurus Jenama realme Malaysia.

Reka bentuk Realme C12 + Buds Classic

realme C12 menggunakan Geometric Gradient Design terkini dan ia hadir dengan dua warna, biru laut dan merah karang. Lengkung terukir di penutup belakang realme C12 menggunakan mesin ukiran radium tepat lima paksi Jerman yang terkemuka di industri untuk mencipta kesan cahaya reflektif khas.

Penggunaan teknologi ini menawarkan perasaan genggaman yang selesa, ketahanan calar pada cap jari dan pandangan yang menarik pada realme C12. Sementara itu, empat kamera berada di sudut modul persegi menjadikannya seimbang dan teratur. Ia juga dilengkapi dengan paparan layar penuh mini-drop 6,5 inci yang menawarkan bidang pandangan yang lebih luas dan kurang gangguan visual, di samping memberikan pengalaman yang sangat baik pada skrin hampir penuh semasa bermain dan menonton filem.

Bateri Realme C12 + Buds Classic

Peranti ini mempunyai bateri 6000mAh mega ketika pengguna dapat menikmati penggunaan jangka panjang. realme C12 dapat terus menghubungi selama 46 jam atau bermain PUBG 30 pusingan. Penggemar hiburan juga dapat menikmati 1200 lagu atau 18.6 filem dalam talian. Pengecasan terbalik juga disokong di real C12 di mana peranti berubah menjadi stesen pengecasan dan bertindak sebagai penyelamat bateri produk AIoT. Realme C12 juga dilengkapi dengan App Quick Freeze, Screen Battery Optimization dan Super Power saving mode untuk menyokong ciri tahan lama dalam mencapai jangka hayat bateri yang sangat lama.

Kamera Realme C12 + Buds Classic


Realme C12 dilengkapi dengan kamera tiga kamera dengan sensor gambar 13MP, lensa B&W dan Lensa Makro. Peranti ini juga boleh memperbesar hingga 4X dan menyokong PDAF yang menjadikan fokus lebih pantas dan tepat. Lensa B&W dan Retronya juga memberikan kesan seni khas dalam mod potret.

Paparan, suhu warna, rona, dan parameter lain berulang kali diselaraskan dengan baik untuk menjadikan foto menjadi lebih artistik. Di bahagian depan, ia memiliki kamera selfie 5MP yang juga menyokong ciri seperti fungsi memperindah AI, mod HDR, mod potret dan Panoselfie yang membolehkan pengguna mengambil gambar diri yang lebih luas.

Persembahan
Dari segi prestasi, realme C12 menampilkan pemproses MediaTek Helio G35 64-octa-core yang kuat. Ia adalah pemproses 12nm lapan teras yang mencapai hingga 2,3 GHz, dan mengadopsi struktur Cortex A53, menjadikannya salah satu yang terpantas di antara telefon pintar tahap kemasukan. Ia sangat sesuai untuk pengguna dan pemain telefon pintar arus perdana kerana dapat memastikan pengalaman pengguna yang lancar semasa mengendalikan aplikasi dan permainan pertengahan hingga berat.

Realme C12 menyokong buka kunci cap jari yang sangat pantas serta pengecaman wajah, ia juga dapat dibuka dengan mudah dengan sekali klik atau sekilas untuk memastikan privasi pengguna semasa menggunakan peranti. Peranti ini mempunyai tiga slot kad, slot dual SIM dan slot kad SD khusus yang dapat diperluas hingga 256GB, oleh itu pengguna tidak perlu bimbang kehabisan ruang sambil menyimpan gambar, video atau fail.

Reals Buds Classic

Realme C12 dilengkapi dengan realme Classic Buds untuk rakyat Malaysia yang masih lebih gemar menggunakan fon telinga berwayar. Tidak seperti reka bentuk in-ear biasa, realme Buds Classic dilengkapi dengan reka bentuk half-ear baru dan pemacu 14.2mm. Reka bentuk fon telinga membolehkannya dipasang dengan selesa di saluran telinga pengguna. realme Buds Classic juga menawarkan kualiti suara premium dengan bass yang lebih mendalam dan vokal yang jelas untuk pengguna menikmati pengalaman muzik mereka.

realme Buds Classic menempatkan mikrofon HD sebaris dan butang tunggal yang boleh digunakan untuk mengawal main balik muzik dan menjawab panggilan dengan mudah. Peranti ini juga terdiri daripada kabel penganjur terbina dalam yang unik yang menjadikan fon telinga tidak kusut.

Mengodakan bukan set Realme C12 + Buds Classic ni, anda boleh dapatkannya dengan membuat pembelian secara  atas talian di laman web lazada dan juga shopee tau.

Untuk Info lanjut layari Instagram realmeMalaysia dan Facebook realmeMalaysia


 
 ~ Bonde Senyum Riang ~

Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

0 PEMBERI ULASAN

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.