Shopping Althea Produk Sempena Birthday Althea Yang Ke 5



Shopping Althea Produk Sempena Birthday Althea Yang Ke 5 Assalamualaikum dan Selamat Malam, Hai reader semua... Bonde baru berkesempatan kongsikan produk Althea yang Bonde beli masa promosi Birthday Althea yang ke lima,  Ada enam produk yang Bonde beli.. dekat bawah ini Bonde kongsikan enam produk tersebut dan link produk kalau anda berminat untuk membelinya nanti just klik link biru yea.

Shopping Althea Produk Sempena Birthday Althea Yang Ke 5




Enam produk yang Bonde beli ialah :




1. Brow Wow Eyebrow Pencil (0.18g)


A’bloom's Brow Wow! Pensil Kening mempunyai formula gel-ke-serbuk yang memungkinkan untuk alis yang pasti tidak bergerak atau lecet sepanjang hari. Bersenjata dengan hujung meruncing di satu hujung dan spoolie di ujung lain, yang perlu anda lakukan ialah membentuk, mengisi dan menggabungkan kening untuk beberapa definisi semula jadi, sesuai untuk menambahkan sentuhan akhir pada penampilan anda. Didatangkan dalam 3 warna coklat yang rata untuk memenuhi warna kulit dan rambut!

Produk ni Bonde dah pernah beli sebelum ini, ini adalah produk kesukaan Bonde dan Cik Fatin.  Kami memang suka gunakankan Eyebrow pencil mudah digunakan.



Bibir yang pecah-pecah adalah no-no yang besar tanpa mengira apa sahaja kemasan gincu yang anda mahukan. Jauhkan serpihan tersebut dengan Pek Bibir Choosy Pure Smile! Tompok hidrogel kecil yang menggemaskan ini diselitkan dengan bahan-bahan yang memerah bibir seperti vitamin E, kolagen, asid hyaluronik, dan minyak jojoba, melembapkannya dan menyingkirkan sel-sel kulit mati. Mulailah salah satu dari ini sebelum anda keluar dari pintu untuk memastikan bibir anda berair, mudah dicium dan bersedia untuk menawan dunia!

Baiklah produk ni Bonde first time beli dan nak cuba! nanti Bonde akan beli feedbacknya yea.



Kami suka MISSHA Cotton Blush untuk cahaya lembut dan lembut di atas bantal! Segi empat tepat kecil yang menggemaskan ini mengandungi formula matte yang menyatu dengan mudah ke kulit, memberikan pipi anda lembut dan semula jadi. Ini diformulasikan dengan "serbuk elastik sutera" yang memungkinkan untuk aplikasi tanpa kue, walaupun setelah beberapa lapisan. Pilih dari 3 warna yang cantik agar sesuai dengan penampilan anda!

Cotton Bluch ni pun pertama kali beli sebab nak cuba juga, kalau best pasti repeat beli.



Primer solek yang mengaburkan liang yang membesar dan melicinkan tekstur kulit tanpa menyumbat liang? Daftar kami! INNISFREE No-Sebum Blur Primer duduk dengan selesa pada kulit sebagai penghalang yang menghasilkan tekstur yang sekata untuk mempersiapkan aplikasi solek yang halus. Ia mengandungi pudina dan mineral semula jadi untuk membantu meminimumkan pengeluaran minyak dan menyeimbangkan tahap kelembapan kulit untuk kelembutan yang tahan lama. Primer ini juga akan membantu mengetatkan liang yang membesar, berkat ekstrak kesemek hijau Jeju yang terdapat dalam produk.

Kami menjual versi terbaru (diperbaharui) produk ini.

Sebelum ni Bonde ada try prime Bare Essenese memang best, kali ni Bonde nak cuba prime dari Innesfree pula... tunggu feedbacknya yea.. Bonde akan beri detail cara pemakaiannya.   



Inilah fakta yang menggembirakan untuk anda: kulit boleh berminyak semasa mengalami kekeringan teruk jika tidak dijaga dengan baik. Skin Green Balancing Innisfree diformulasikan dengan teh hijau dan biji teh hijau dari Pulau Jeju. Toner ini menghilangkan sel kulit mati dan kekotoran, namun memastikan kulit anda tetap lembap dan terhidrat. Bahan tambahan seperti betaine dari asid amino dan mineral lain memberi kulit anda kelembapan tambahan, dan mengimbangi keseimbangan minyak-ke-air semula jadi kulit. Bahagian kegemaran kami dari produk ini adalah teksturnya seperti air yang menyerap ke dalam kulit anda serta-merta tanpa membuatnya terasa melekit, menjadikannya lembut dan kenyal.

Grean Tea Balancing Skin Expert ni juga pertama kali Bonde cuba.. Memandangkan kulit Bonde jenis kering memang kena cuba yang ini.



Tilik semua mata anda dengan Althea's Spotlight Eye Glitter! Angka berkilau ini berlipat ganda sebagai pembayang mata dan pelapik untuk menerangi mata bagi beberapa pengintip glamor. Sama ada anda suka cahaya halus atau kilauan penuh, ini mempunyai formula penghidratan yang meluncur seperti mentega di atas penutup, memungkinkan untuk menggabungkan yang mudah. Jangan tunggu terlalu lama, seperti yang mereka lakukan, menjadikannya hampir tidak tahan lama. Pilih dari dua warna cantik agar sesuai dengan penampilan anda!

Bonde beli ni untuk Cik Fatin... nampak sangat menarik dan mudah nak digunakan.  Nanti Bonde beri feedback yea.

Jika anda berminat untuk membeli produk kecantikan Althea klik laman web Althea dibawah :

Laman Web  :Althea  

Untuk Info Lanjut anda boleh layari Media sosial Althea dibawah :


Facebook : Althea

Instagram : Althea

~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

0 Ulasan