RAPH & REMY Menyediakan Kelengkapan Bayi Yang Baru Lahir Dan Hadiah Premium Untuk Bayi



RAPH & REMY Menyediakan Kelengkapan Bayi Yang Baru Lahir  Dan Hadiah Premium Untuk Bayi  Assalamualaikum dan Selamat Pagi, Hai reader semua... Sesuatu yang mengembirakan pada wanita yang baru berkahwin adalah apabila tahu dirinya sudah hamil anak pertama.  Bagi anda yang tidak tahu tentang persediaan untuk bayi pertama sekarang mudah sahaja semua info boleh didapati di internet, klik sahaja digoogle dan dapat info yang anda mahu mudah sekali zaman ini, Ingin disini Bonde kongsikan dengan anda semua... info berkaitan Persediaan keperluan yang perlu para bakal ibu sediakan untuk bayi pertama.


RAPH & REMY Menyediakan Kelengkapan Bayi  Yang Baru Lahir Dan Hadiah Premium Untuk Bayi 


Untuk bakal Ibu yang akan melahirkan anak pertama, anda harus menyediakan kelengkapan bayi anda seperti dibawah :


7 Persedian Kelengkapan Untuk Bayi Pertama.


1. Persediaan Bersalin : Kelengkapan Bayi
2. Persediaan Bersalin : Keperluan Penyusuan Bayi
3. Persediaan Bersalin : keperluan Mandian Bayi
4. Persediaan Bersalin : Keperluan Penyalin Lampin
5. Persediaan Bersalin : Keperluan Tidur Bayi
6. Persediaan Bersalin : Keperluan Perjalanan 
7. Persediaan Bersalin : Keperluan Ibu

Kini anda tidak perlu susah-susah untuk dapatkan kesemua kelengkapan bayi ini anda boleh dapati di laman web Raph & Remy.  Memandangkan sekarang kita masih dalam PKPP sebagai ibu hamil jangan ambil risiko untuk keluar membeli belah keperluan bayi.  Anda boleh dapati barangan kelengkapan bayi secara atas talian, anda tak perlu beratur lama, periksa suhu dan memilih barangan dengan tergesa-gesa untuk dapatkan kelengkapan bayi anda.


RAPH & REMY merupakan perniagaan milik keluarga yang diuruskan oleh Tiffany yang berasal dari Australian dan suaminya Eric dari Britain,  RAPH & REMY  adalah sebuah jenama terkenal di Singapura.


Di RAPH & REMY ™ kami merancang barang keperluan & hadiah bayi buluh premium yang diperibadikan untuk mama yang bergaya dan moden yang tidak akan berkompromi dengan kualiti, memikirkan kesan terhadap alam sekitar dan mengutamakan keselesaan bayi mereka yang berharga di iklim tropika ini.



Info mengenai Mission RAPH & REMY


RAPH & REMY ingin memastikan bayi mendapat kualiti terbaik untuk memulakan hidup dengan sebaik mungkin. RAPH & REMY percaya bahawa cinta ada dalam perincian dan wujud untuk membawa momen kegembiraan dan kebahagiaan kepada semua mama dan papa baru di luar sana, sepanjang pengalaman perjalanan pelanggan.


RAPH & REMY juga bersemangat untuk memberi kembali kepada komuniti tempatan, membaca lebih lanjut mengenai bagaimana kami bekerjasama dengan The Red Pencil Humanitarian Mission.


Info mengenai Produk RAPH & REMY



RAPH & REMY memberi penekanan pada bahan berkualiti tinggi, keselamatan, keaslian dan kemampanan. Untuk melindungi bayi dan alam sekitar yang berharga, kami bekerjasama dengan pengeluar tekstil mesra alam terkemuka di Asia. Perkara ini sering memerlukan kita lebih banyak, tetapi produk akhir adalah hasil yang sangat kita banggakan.

Tekstil dan pakaian buluh lembut dan lestari kami direka dengan mempertimbangkan iklim tropika, tidak akan menyebabkan reaksi alahan pada kulit berharga bayi dan disahkan OEKO-TEX® bebas daripada bahan kimia berbahaya.

Anda boleh yakin bahawa anda & orang tersayang akan menerima produk berkualiti premium yang berguna dan akan dinikmati selama bertahun-tahun akan datang.

Keperluan bayi premium, direka untuk iklim tropika, dibungkus dengan indah, disampaikan dengan penuh kasih sayang.
RAPH & REMY yang menyediakan pelbagai barangan keperluan bayi premium daripada buluh. Antaranya :

Pakaian, Perhiasan dan kelengkapan bayi direka supaya bersesuaian dengan iklim tropika, bagi memastikan bayi anda selesa sepanjang hari.

Mengapa Buluh Menjadi Pilihan Jenama RAPH & REMY?


Kerana buluh mempunyai banyak manfaat seperti:



→Serat semula jadi

→3 kali lebih banyak penyerapan daripada kapas

→Keupayaan pelembapan semula jadi

→Pengaliran udara yang baik

→Pengatur suhu

→Anti bakteria

→Anti kulat

→Hypoallergenic

Disini Bonde ingin kongsikan dengan anda semua antara produk-produk yang  menarik di RAPH & REMY.  Ianya bukan sekadar menyediakan keperluan bayi, terdapat juga gifts set untuk anda hadiahkan kepada ahli keluarga, saudara-mara dan rakan yang baru melahirkan cahaya mata, RAPH & REMY terdapat banyak pilihan yang menarik lain dari yang lain. Ianya eklusif kerana anda boleh mencetak nama bayi pada produk yang dibeli.


1. Personalized Baby Gifts


Di RAPH & REMY anda boleh membeli set hadiah untuk diberikan kepada bakal bayi yang baru lahir.. kerana produk RAPH & REMY sangat Bergaya dan Bermutu.

Diperibadikan dengan tambahkan sentuhan keperibadian istimewa untuk hadiah pilihan anda, dari pelbagai barangan keperluan bayi buluh premium. 

Ianya adalah hadiah yang sempurna untuk yang tersayang bagi meraikan kelahiran bayi yang baru.


Dibuat dari 100% buluh organik, ini adalah kain yang paling mesra alam di planet ini dan setara dengan tempat tidur yang paling selesa di dunia. Sifat kain yang mengatur suhu bermaksud ia menjadikan bayi lebih sejuk pada musim panas dan lebih panas pada musim sejuk - mengurangkan risiko terlalu panas, menjadikan minda orang tua lebih tenang.



OEKO-TEX® yang diperakui, sangat lembut dan halus seperti sutera, RAPH & REMY™ Organic BambooCloud ™ Cooling Blanket kami bernafas dan juga penebat. Antibakteria dan tiga kali lebih menyerap daripada kapas organik terbaik, kebolehan pelembapan semula jadi kain menjadikan bayi kering, bebas bau dan segar.

Secara semula jadi pelindung UV dan hypoallergenic - ia tidak akan menyebabkan reaksi alahan. Salah satu kain paling lembut di dunia, buluh organik adalah bebas racun perosak, lestari dan sumber yang boleh diperbaharui.


Organic Bamboo Baby Blanket


Add caption
Dibuat dari 100% buluh organik, ini adalah kain yang paling mesra alam di planet ini dan setara dengan tempat tidur yang paling selesa di dunia. Sifat kain yang mengatur suhu bermaksud ia menjadikan bayi lebih sejuk pada musim panas dan lebih panas pada musim sejuk - mengurangkan risiko terlalu panas, menjadikan minda orang tua lebih tenang.


OEKO-TEX® yang diperakui, sangat lembut dan halus seperti sutera, RAPH & REMY ™ Organic BambooCloud ™ Cooling Blanket kami bernafas dan juga penebat. Antibakteria dan tiga kali lebih menyerap daripada kapas organik terbaik, kebolehan pelembapan semula jadi kain menjadikan bayi kering, bebas bau dan segar.

Secara semula jadi pelindung UV dan hypoallergenic - ia tidak akan menyebabkan reaksi alahan. Salah satu kain paling lembut di dunia, buluh organik adalah bebas racun perosak, lestari dan sumber yang boleh diperbaharui.




Kekuatan penyerapan, set RAPH & REMY™ Organic Bamboo Baby Towel & Mitt yang lembut dan mewah kami terbuat dari buluh organik berkualiti terbaik. Tiga kali lebih menyerap daripada kapas organik terbaik, tuala kami mengeringkan kulit berharga bayi dengan cepat sambil menjadikannya hangat dan sangat selesa. Sarung tangan lembut sutera kami yang sesuai menjadikan pencucian pada waktu mandi mudah dan merangkumi gelung gantung yang mudah digunakan untuk pengeringan dan penyimpanan.



Pilihan mesra alam, Organik Bambu Baby Towel & Mitt yang diperakui OEKO-TEX® dicampurkan dengan serat mikro untuk memberikan ketahanan itu, supaya tuala anda tetap cuci lembut selepas dicuci dan juga tidak merekah. Bukan hanya salah satu kain paling lembut di dunia, ia juga merupakan sumber yang lestari dan boleh diperbaharui.

Hipoalergenik, antibakteria dan racun perosak, set ini sengaja dibuat dengan mempertimbangkan kulit sensitif bayi. Untuk kegunaan seharian, hadiah yang sangat praktikal dan ideal yang bersaiz sempurna untuk bayi baru lahir dan kanak-kanak sehingga 3 tahun. Menampilkan telinga yang lembut dan lembut di atas tudungnya serta perincian sulaman pada tuala dan sarung tangan, itu adalah perhatian dan perhatian tambahan terhadap perincian yang menjadikan bilik mandi ini menetapkan hadiah yang terus diberikan.
Personalised Teethers


Anak-anak kecil ini senang, praktikal dan tersedia dalam pelangi warna pastel yang indah, dibungkus ke dalam kotak hadiah kecil mewah mereka sendiri.

Buatan tangan dari manik silikon gred makanan 100% berkualiti tinggi yang bebas daripada BPA dan kayu beech asli premium yang tidak dirawat - kayu keras yang tahan lama, lestari dan antibakteria secara semula jadi.


Manik-manik silikon lembut adalah ukuran dan tekstur yang sempurna untuk menenangkan dan mengurut lembut gusi yang sakit sementara cincin kayu beech ganda memberikan permukaan keras yang memuaskan untuk bayi anda menggerogoti.




Gigi RAPH & REMY™ BubbleGummy ™ kami adalah aksesori yang mesti dimiliki oleh mana-mana bayi yang mempunyai gigi dengan ukuran yang tepat untuk digenggam bayi anda. Anak itik akan mengunyah sehingga hati kecil mereka puas.





Bamboo Baby Swaddles



RAPH & REMY™ Premium Bamboo Swaddles dibuat dari 100% viscose buluh dan terdapat dalam pelbagai campuran warna khas yang dibuat hanya untuk koleksi kami. Sutera lembut & unik, sama seperti anak itik anda, kasmir kami seperti kain buluh adalah pilihan terbaik dalam fabrik berkualiti. Tiga kali lebih menyerap daripada kapas biasa, ia juga merupakan pengalaman paling lembut untuk bayi anda.



Keupayaan bernafas yang hebat dan semula jadi, kebolehan pelembapan kain menjadikan bayi kering, bebas bau dan segar. Suhu kain yang mengawal suhu menjadikan bayi lebih panas pada musim sejuk dan lebih sejuk pada musim panas, ini mengurangkan risiko terlalu panas dan menjaga keselamatan bayi sambil memberi ketenangan kepada ibu bapa.


Serat semula jadi yang meninggalkan jejak kecil di Bumi Ibu. Sifat kain juga menjadikannya anti-bakteria, anti-kulat dan hypoallergenic. Pilihan fabrik yang sangat tahan lama dengan semua pelindung tiba di pintu anda sebelum dicuci dan dijamin kekal lembut selepas dicuci.

Sangat pelbagai fungsi, ia juga boleh digunakan sebagai penutup penyusuan susu ibu, cadar, kain burp, penutup teduh kereta dorong, playmats - senarai terus!

Item penting untuk setiap ibu dan bayi.

SootherBuddy Security Blanket

Lembut mewah, SootherBuddy ™ Security Blanket menawarkan keselesaan dan keselamatan kepada anak-anak kecil di seluruh dunia.



Selalunya digunakan sebagai objek peralihan, reka bentuk asli RAPH & REMY ™ khas ini, adalah hadiah yang sangat bijaksana. Ia dapat menenangkan, menenangkan dan menenangkan bayi ketika mereka berpisah dari ibu bapa mereka dan menghadapi suasana yang tidak biasa.

Pediatrik mengesyorkan agar bayi berusia enam bulan ke atas diberi objek keselamatan untuk membantu menghilangkan ketegangan dan kegelisahan mereka.

Dibuat dengan velboa kelabu netral yang sangat lembut dan dilapisi dengan satin sutera, SootherBuddy ™ terbuka di bahagian depan untuk snuggling yang selamat dan selesa.

Dengan memakai pita tanda tangan yang dijamin kemas, Selimut Keselamatan SootherBuddy ™ kami bergaya, berfungsi dan sentiasa menggayakan bahagiannya. Ini akan menjadi teman terbaik bayi yang selalu ada di sisi mereka.





2 Apparel Jenama RAPH & REMY



Koleksi baju bayi yang popular seperti :


-romper/ Onesies
-knotted gowns 


Onesies





Membawa pengalaman yang paling selesa untuk bayi berharga di seluruh dunia. Onesies Buluh Premium RAPH & REMY lembut, lembut dan bernafas. Gaya bergaya khas kami adalah pemenang untuk setiap majlis - sesuai untuk waktu tidur dan bermain.


Peregangan tambahan kain direka untuk mengikuti anak kecil anda setiap pergerakan. Item penting untuk setiap koleksi bayi baru lahir dan tersedia dalam pelbagai warna dalam saiz 0-3 bulan. Satu tidak pernah mencukupi!

Catatan: Putih sesuai untuk XS untuk bayi yang lebih kecil. Anda dapat mengharapkan jarak tempuh yang lebih besar dari onsies kami berkat komponen regangan tambahan dalam kain kami.


Knotted Gowns



Ianya menggunakan bamboo textiles yang lembut seperti sutera yang selamat dan selesa untuk bayi anda.

Di sinilah keselesaan dan fungsi memenuhi gaya. Item paling selesa yang dapat dimiliki oleh mama baru untuk bayinya yang baru lahir.

Gaun Simpul Buluh Premium kami mewah lembut, lembut dan bernafas. Bahagian depan butang memungkinkan untuk meluncur dengan mudah ke dalam gaun tanpa melepasi kepala bayi. Bahagian bawahnya menjadikan popok berubah angin (tanpa diketahui, rakam dan buang hanya popok pada siang dan malam!) Sarung lipatan terbina dalam menjadikan kulit halus bayi tidak tergores.

Sangat selesa dan barang keperluan untuk setiap koleksi bayi yang baru lahir. Terdapat dalam pelbagai warna dalam saiz 0-3 bulan.



3. Set Hadiah Jenama RAPH & REMY


Pilihan dari set hadiah RAPH & REMY yang telah dibuat dengan teliti atau buat sendiri dengan tambahan kotak hadiah & paket kad hadiah yang nampak sangat menarik dan eksklusif.

New Born Essential Collection


Semua yang diperlukan oleh mama untuk menyambut bayi baru ke dunia! Semua barang keperluan baru lahir dalam satu set hadiah premium tanpa jantina. Ia termasuk Beg Kanvas Tote Premium  RAPH & REMY, untuk menjadikan semua keperluan untuk lawatan ke hospital yang sangat istimewa, sangat mudah! Semua item diperakui OEKO-TEX®.

Menjimatkan 20% apabila anda membeli Koleksi Keperluan Baru Lahir  RAPH & REMY sebagai satu set hadiah yang lengkap. Sesuaikan warna anda untuk pilihan di atas!

Onesies Buluh Premium - Set Duo (0-3m)
Gaun Rajutan Buluh Premium (0-3m)
Pembalut Buluh Premium
Sarung Buluh Premium - Set Duo (0-6m)
Premium Bamboo Reversible Slouch Beanie (0-6m)
Booties Bayi Buluh Premium (0-6m)
Stoking Bayi Buluh Premium - Set Duo (0-3 + 3-6m)
Beg Tote Kanvas Premium
Kad Hadiah




Hadiah terbaik untuk meraikan 2 tahun pertama kehidupan! Anda boleh memilih untuk memperibadikan set hadiah ini dengan memilih dari pilihan di atas.

Set hadiah 7 EssentialSomethings ™ yang lengkap:

1 x BubbleGummy ™ Teether (Pilih warna)
1 x Maskot Pond Pal
2 x Swaddles Buluh Premium (Pilih warna)
1 x Selimut Penyejuk Organik BambooCloud ™
1 x Selimut Keselamatan SootherBuddy ™
1 x Menukar Clutch Mat
1 x Tuala Bayi & Mitt Bambu Organik
1 x Beg Tote Kanvas Premium
1 x Kad Hadiah





Paling menarik,
Berbelanja untuk orang lain tetapi tidak pasti apa yang harus mereka berikan? Beri mereka hadiah pilihan dengan Kad E-Hadiah RAPH & REMY.

Hantarkan terus ke peti masuk mereka dengan memilih "Kirim sebagai hadiah" di atas. Anda juga boleh memilih bila ia akan dihantar!

Kad hadiah dihantar melalui e-mel dan mengandungi arahan untuk menebusnya semasa pembayaran.

Kad hadiah kami tidak mempunyai yuran pemprosesan tambahan dan boleh ditebus selama-lamanya!

Info Penghantaran Set Hadiah RAPH & REMY


Setiap set hadiah akan dibungkus dengan RAPH & REMY gift box yang cantik dan eksklusif.


Apa yang akan dapat dengan setiap pembelian set hadiah  RAPH & REMY ialah :

• Free Gift box packaging
• Free gift card & personalised message service
• Free RAPH&REMY Premium Canvas Tote Bag
• Free standard shipping Singapura

Penghantaran menggunakan perkhidmatan kurier DHL Express worldwide yang mengambil masa 1-3 hari bekerja.

Cantik-cantik dan sangat menarik sekali koleksi 1,2,3 yang telah Bonde kongsikan diatas, sangat berbaloi untuk anda beli untuk bakal bayi yang akan lahir dan hadiahkan kepada ahli keluarga, saudara-mara dan rakan yang bakal menimang cahaya mata tak lama lagi.. yang paling menariknya sepanjang PKPP ni anda tak dapat nak melawat bayi yang baru lahir, tapi dapat hantarkan  set hadiah RAPH & REMY ni ke rumah menggunakan perkhidmatan penghantaran terus ke pintu rumah penerima pasti mereka cukup gembira #kitajagakita.  Tak sabar nak beli untuk anak buah yang bakal menjadi ibu tahun ini dan paling tak sangka Bonde pun bakal begelar Nenda tak lama lagi.  Nenda to be ha ha ha

Bagi anda yang berminat nak tahu lebih lanjut tentang produk dan membeli barangan RAPH & REMY bolehlah ke laman web dibawah 

Laman utama: www.raphandremy.com

atau melihat promosi media sosial RAPH & REMY dibawah :





~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

30 Ulasan

  1. sukanya tengok produk baby Raph Remy ni sebab warna cantik. Nampak modern, stylish and exclusive. Cantik kalau dibuat hadiah kepada kawan2

    BalasPadam
  2. Semua cantik cute aje, kalaulah ada baby lagi atau nak ada baby, kompomnya Lin soping sini, tapi buat masa ni kilang tutup dah hahahaha

    BalasPadam
  3. Suka sangat cuci mata produk barang2 baby di web ni. cute dan suka warna pastel, tenang jer tengok. kalau ada baby sendiri nak beli gak..

    BalasPadam
  4. Suka tengok barangan baby ni. Comel! Cute miut je semuanya

    BalasPadam
  5. bagusnta raph dan remy ni kita boleh custom barang dan hadiahkan kepada orang. cute pulak tu

    BalasPadam
  6. cantik2 barang2 ni. nak2 lagi menggunakan bahan yang selamat untuk baby

    BalasPadam
  7. suka tengok barangan RAPH & REMY ni, cutes sangat².... 😍😍😍😍

    BalasPadam
  8. Menarik sungguh produk-produk Raph & Remy ni. Design semua lawa-lawa..sesuai sangat nak buat hadiah.

    BalasPadam
  9. Sekali sekala apa salahnya kan beli. Bukan selalu. Hahaha. Tengok harga ni kalau beli selalu kena pulun tulis blog hari hari.

    BalasPadam
  10. Nice la, suka sangat tengok design dia. Next anak boleh la buat salah satu design ni. Comel comel semua

    BalasPadam
  11. Cantik2 barangan dari Raph & Remy ni, apa yang penting kita nakkan keselesaan buat bayi, tak nak lah bayi tak selesa..kesian diorg

    BalasPadam
  12. Tengok produk produk jualan label ni memang cantik dan sesuai dijadikan hadiah atau untuk anak anak sendiri.

    BalasPadam
  13. absolutely love their items, I have ordered a personalised hair clip from them for my little niece :D cheers, siennylovesdrawing

    BalasPadam
  14. Bagus, ada idea nak bagi untuk baby showers ataupun newborn. Memang cantik barangan dia. Cuteness overload.

    BalasPadam
  15. Cantiknya tengok barang barang baby kat sini. Tapi iena takde baby lagi hehe :)

    BalasPadam
  16. Keren ini ada toko yang menyediakan pakaian manis buat si baby. Jadi klo mau buat ke undangan bagus banget

    BalasPadam
  17. Cute semua barang baby Raph & Remy ni bonde.

    BalasPadam
  18. Yeah!! A personalisation to the baby items really added the special touch & ownership to the little ones. The babies sure love these

    BalasPadam
  19. Thanks for the info, i m looking for baby products as gift for my col's newborn.

    BalasPadam
  20. Cantik² koleksi raoh and remy ni kan bonde. Cx suka tengok. Nanti nak beli ntk anak buahlah

    BalasPadam
  21. alolo..comelnya .boleh la buat hadiah kat baby nanti.

    BalasPadam
  22. menarik baca mengenai tuala bayi tu.

    BalasPadam
  23. comel je baju dia, nampak kemas dan eksklusif. Kainnya pun selesa

    BalasPadam
  24. Comel2 barangan dia.rambang mata tengok kat sini. Takde baby pon geram je. Macam nak beli

    BalasPadam
  25. mmg dah tgk website dia.. barang baby comel2..

    BalasPadam
  26. Alolol tomey2 nya brg baby kat sini. Baru je beranak 6 bulan lepas tetiba rasa nak beranak lagi. hahaha.. Jemput join my segment. Dah nak tamat! :)http://www.aimisyahirah.com/2020/09/special-september-giveaway-by-misya.html

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.