Koleksi Template Akaun Bank Versi Cute dan Bunga-Bunga



Koleksi Template Akaun Bank  Versi Cute dan Bunga-Bunga Assalamualaikum dan Selamat Pagi... Hai reader semua, apa khabar pagi ini, sebelum ini Bonde ada kongsikan 12 Koleksi Template Akaun Bank kan, ramai yang komen dan ada juga yang PM tanya tak ada koleksi yang cute dan bunga-bunga ke.. Nampak tak ada yang sukakan yang cute dan bunga-bunga pula, tak suka yang standart sahaja nak nampak ceria... Baiklah bagi menceriakan hari anda yang perlukan koleksi template akaun bank versi cute dan bunga-bunga Bonde ada koleksi dibawah ini... 

Koleksi Template Akaun Bank Versi Cute dan Bunga-Bunga

Ada juga yang tanya template ni untuk yang meniaga sahaja ke boleh guna, kalau tak meniaga tak boleh guna ke?  

Jawapan Bonde, kalau kita tak meniaga kita gunalah untuk simpanan dan rujukan sendiri didalam gallery handphone. Save siap-siap dekat Favorite Pic nanti nak cari lebih cepat dan memudahkan.  

Template ni berguna "Bila tak ada duit" atau "masa kecemasan" send dekat suami dengan ayat.. Sayang Payung RM 50 boleh he he he.. ni contoh jangan tiru... tau!

1. Template Akaun Bank : CIMB







2. Template Akaun Bank : Maybank








3. Template Akaun Bank : Bank Islam




4. Template Akaun Bank : BSN



5. Template Akaun Bank : Public Bank



6. Template Akaun Bank : Bank Muamalat




7. Template Akaun Bank : Alliance Bank


8. Template Akaun Bank : Hong Leong Bank




Macam mana nak edit?

Anda edit jer guna phone anda siap-siap kalau nak cantik gunalah Picsart atau Snappseed  atau apa-apa aplikasi yang boleh add text.

Baiklah ini sahaja koleksi yang dapat Bonde kongsikan, Bank yang lain-lain tu tak jumpa, kalau jumpa Bonde akan update nanti.

Moga bermanfaat.

 ~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. Terima kasih bonde. Dah amik untuk maybank..

    BalasPadam
  2. cantiknya yang floral theme punya! Sesuai sangat untuk yang berniaga, boleh tarik minat customer untuk berurusan.

    BalasPadam
  3. Hi sis mcm mn nak download n edit

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.