Follow Top 25 Mom Blogger Malaysia



Follow Top 25 Mom Blogger Malaysia Assalamualaikum dan Selamat Malam, Hai reader semua... Dunia blogger sekarang kian mencabar? PKP ini adalah masanya untuk blogger-blogger fulltime dan parttime focus pada blog masing-masing.  Banyak masa dirumah, bolehlah anda semua Follow Top 25 Mom Blogger Malaysia yang pelbagai niche blogger tidak tertumpu pada review produk sahaja,  Blogger sekarang sudah pelbagaikan blog sebagai lifestyle.  Bukan apa cara inilah untuk semua tarik pembaca untuk membaca blog mereka.  Dan rata-rata blogger yang tersenarai ni selalu update resepi sedap-sedap tau, anda diluar sana bolehlah menjadikan blog mereka sebagai rujukkan dan mencuba resepi , tips, info yang dikongsikan.


Follow Top 25 Mom Blogger Malaysia




1. Blogger Siti Awadah, 

Beliau adalah ibu kepada enam cahaya mata lebih mesra dipanggil Awa, beliau  merupakan Pengasas BITES berasal dari Kedah kini menetap di Kelantan yang ramah dan tidak kedekut untuk berkongsi ilmu-ilmu berkaitan blog.  Awa juga ada membantu dalam setting blog Bonde, Bonde tak pernah lagi berjumpa dengan beliau hanya berurusan di messenger dan group fb sahaja.  Moga ada peluang berjumpa nanti InsyaAllah.



2. Blogger Kinah, 

Seorang surirumah sepenuh masa dan merupakan blogger sepenuh masa. Ibu kepada seorang puteri bernama Thahirah.   Pernah berjumpa beberapa kali menghadiri event dan jemputan untuk blogger sebelum ini.



3. Blogger Liez

Mama dua anak dapat perkhabaran Liez bakal menanti saat kelahiran anak ke tiga, moga dipermudahkan urusan melahirkan nanti. Pernah berjumpa di beberapa event dan jemputan blogger sebelum ini.


4. Blogger Afizah Rahman, 

Lebih mesra dipanggil Fiza ni merupakan blogger separuh masa dan mempunyai empat cahaya mata. Pernah berjumpa di beberapa event dan jemputan blogger sebelum ini dan pernah COD cookies juga sebab kami berkerja dikawasan yang sama.

5. Blogger Emphi Yap, 

Lebih dikenali sebagai Mrs Pip, Mrs Pip mempunysi tiga cahaya mata, semuanya lelaki. Mrs Pip menetap di Sabah, Kalau plan ke Sabah menjadi bolehlah bersua muka dengannya nanti.  Moga ada peluang berjumpa nanti InsyaAllah.
6. Blogger Fadzi,
Fadzi mempunyai dua orang anak beliau adalah suri rumah dan seorang ghost writer Pernah berjumpa di beberapa event dan jemputan blogger sebelum ini.




7. Blogger Cikma, 

Blogger separuh masa dan bekerja AADK. Ibu kepada dua cahaya mata ni lebih mesra dipanggil cikma ni menetap dan bekerja di Terengganu. Belum pernah bersua muka lagi... kenal di facebook. Moga ada peluang berjumpa nanti InsyaAllah.



8. Blogger  Mimi Azirah, 

Ummi mempunyai empat orang anak, beliau blogger separuh masa yang sangat mudah mesra. Pernah berjumpa di beberapa event dan jemputan blogger sebelum ini.
9. Blogger Aida Hanfiah, 

Blogger separuh masa, mempungai tiga orang cahaya mata, bekerja dan suka berkongsi cerita untuk memberi manafaat dan kepuasan peribadi, Tak pernah berjumpa sebelum ini hanya di facebook dan blog sahaja. Moga ada peluang berjumpa nanti InsyaAllah.


10. Blogger Ajumohit, 

Mommy blogger separuh masa yang berasal dari Triang, Pahang dan bekerja di PUNB.  Tak pernah berjumpa sebelum ini hanya di facebook dan blog sahaja.  Moga ada peluang berjumpa nanti InsyaAllah.



11. Blogger KG, 

Blogger separuh masa yang lebih mesra dipanggil KG ni merupakan ibu kepada tiga cahaya mata yang menetap di Ranau, Sabah jangan terkejut kami pernah jejak kasih bersama-sama di Hot Spring Ranau... Panjang ceritanya pertemuan kami.



12. Blogger Ami,

Blogger sepenuh masa dengan empat cahata mata,  Blog beliau dalam bahasa English tau!  Berasal dari Pahang dan kini menetap di Shah Alam Pernah berjumpa di beberapa event dan jemputan blogger sebelum ini.  Tapi tak ada peluang nak borak-borak he he he maybe next time.

13. Blogger Azni, 

Lebih mesra dipanggil Azni ni, mempunyai seorang cahaya mata lelaki yang petah bercakap. blogger separuh masa dan punya kerjaya sebagai Ux designer.  Beliau memang mudah mesra walau pertama kali jumpa.  Pernah berjumpa di beberapa event dan jemputan blogger sebelum ini.


14. Blogger Alia, 

Beliau mempunyai dua orang cahaya mata, keduanya puteri yang suka memasak dan berkongsi tentang tips parenting, travel dan beauty.  Tak pernah berjumpa beliau hanya komen-komen di blog dan facebook.  Moga ada peluang berjumpa nanti InsyaAllah.


15. Blogger Nor Azlina Mohd Ali,

Ina mempunyai tiga cahaya mata yang berasal dan menetap di Kuantan. beliau adalah blogger sepenuh masa. Tak pernah berjumpa beliau hanya komen-komen facebook.  Moga ada peluang berjumpa nanti InsyaAllah.


16. Blogger Lisa,

Beliau adalah blogger sepenuh masa dan ibu kepada dua cahaya mata, juga merupakan content creator bebas. Tak pernah berjumpa beliau hanya komen-komen facebook.  Moga ada peluang berjumpa nanti InsyaAllah.


17. Blogger Nora, 

Ummi yang mempunyai dua cahaya mata, beliau adalah blogger separuh masa dan kini menetap di Negeri Sembilan. Lebih mesra dipanggil Nora.  Pernah berjumpa di beberapa event dan jemputan blogger sebelum ini.



18. Blogger Lynda, 

Blogger separuh masa dan mummy kepada tiga cahaya mata ini bekerja sebagai agen insuran ni lebih mesra dipanggil Lynda. Pernah berjumpa di beberapa event dan jemputan blogger sebelum ini.


19. Blogger Fiza, 

Mama blogger yang masih bekerja dan mempunyai dua cahaya mata, beliau  menulis tentang kecantikan dan lifestyle. Pernah berjumpa di beberapa event dan jemputan blogger sebelum ini. (Lupa tak ingat pernah jumpa ke tidak dengan Fiza)

20. Blogger Eda,

Atau nama penuhnya Siti Rohaida Yusof ni blogger sepenuh masa. Tak pernah berjumpa beliau hanya komen-komen facebook.  Moga ada peluang berjumpa nanti InsyaAllah.


21. Blogger Shahada Fauzi,

Atau dipanggil CikSha merupakan blogger mempunyai tiga cahaya mata , berasal dan menetap di Terengganu.  Tak pernah berjumpa beliau hanya komen-komen facebook.  Moga ada peluang berjumpa nanti InsyaAllah.



22. Blogger Cik T,

Merupakan blogger sepenuh masa mempunyai tiga cahaya mata yang berasal dan menetap di Kulim. Tak pernah berjumpa beliau hanya komen-komen blog dan facebook.  Moga ada peluang berjumpa nanti InsyaAllah.

23. Blogger Sis Hanny, 

Blogger sepenuh masa, suka cerita mengenai cahaya mata beliau yang macam kawan sahaja. beliau adalah #catlover yang sangat suka travel mudah mesra.  Pernah berjumpa di beberapa event dan jemputan blogger sebelum ini.



24. Blogger Fuzy,

Blogger separuh masa, seorang yang mudah mesra dan saling berkongsi ilmu berkaitan blog dengan yang lain.  Pernah berjumpa di beberapa event dan jemputan blogger sebelum ini.



25. Blogger Maria_Firdz,

Blogger separuh masa, banyak berkongsi Pelbagai tips di blog. Tak pernah berjumpa beliau hanya komen-komen blog dan facebook.  Moga ada peluang berjumpa nanti InsyaAllah.




This Is Me,

Bonde, Atau lebih dikenali Bonde Zaidalifah, Saya adalah blogger separuh masa sahaja. Yang mempunyai perkerjaan hakiki di Sektor Awam, Mempunyai Keluarga kecil yang ceria selalu, Suami lebih dikenali dengan gelaran Kanda di entri-entri blog Bonde dan Bonde mempunyai seorang anak dara, berumur 18 tahun di kenali dengan gelaran Cik Fatin di entri-entri blog Nama-nama ni sekadar pemberi inspirasi saya di entri panggilan alam maya gitu.. Blog Bonde mempunyai pelbagai cerita yang dikongsikan diblog sebenarnya minat yang sangat-sangat mendalam antaranya Lifestyle story, review produk, travel, novel, drama dan resepi.  Jika sudi follow blog Bonde yea.


Top 25 Mom Blogger Malaysia ini bernaung dibawah Bites Media Consultant jadi kalau anda berminat untuk menjalankan kerjasama dengan kesemua atau diantara Top 25 Mom Blogger Malaysia di atas tu boleh hubungi terus kepada Bites Media Consultant atau klik pada gambar owner blog yea.

 
 ~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

20 Ulasan

  1. lama dah kita tak jumpa kan bonde...

    BalasPadam
  2. Semoga semua blogger maju jaya dan teruskan berkongsian infomasi utk pembaca.

    BalasPadam
  3. wah tq bonde! tq tq... =D suka gak ngan blog bonde ni bnyk perkongsian best leh baca

    BalasPadam
  4. Ada yang saya dah follow. Ada yang belum. Sekejap lagi nak terjah

    BalasPadam
  5. hai bonde, kita jalan jalan kat sini pula. Seronok kenal ramai mommy blogger di Malaysia ni :))

    BalasPadam
  6. aida dah buat ni tau, bonde. awal2 ari tu.
    but tu la, only 24 time tu links yg ada. hmmmm kena cek balik ni :)
    semua di atas aida da folo & dah pun masuk dlm bloglist.
    sama2 la kita eratkan ukhwah meskipun di alam maya, kan :)

    BalasPadam
  7. tahniah semua dinobatkan 25 mom blogger. moga terus sukses menulis blog

    BalasPadam
  8. Memang dah follow lama dah semua dalam senarai ni. Hebat2 belaka

    BalasPadam
  9. top 25 mom blogger Malaysia was here. haha. rasanya dah ada yang kita follow. nanti check semula :)

    salam perkenalan bonda :)

    BalasPadam
  10. Semua hebat-hebat ni, kira kesemua Sis dah follow kot, kalau belum nak kena check balik ni, rugi tak follow ni..

    BalasPadam
  11. K mid nie blogger baru..bolelah terjah senai top2 blogger tue..korang mmg hebat..kipidap

    BalasPadam
  12. Mereka yang tersenarai memang awesome dan berbakat besar dalam blog. Lama tak berblogwalking. ;)

    BalasPadam
  13. Wah! Senamg dah ada list kat sini. Boleh klik mana-mana dan follow mereka semua. Semoga sukses ya buat semua.

    BalasPadam
  14. Gotta read more about other mummy bloggers! Salam berkenalan!

    BalasPadam
  15. Blogger hebat-hebat semuanya. Dah masukkan dalam bloglist Marina blogger2 ni

    BalasPadam
  16. ramai je mommy blogger from malaysia. jom kita terjah kesemua mommy ni. meh terjah blog mommy plak ye. hehhee

    BalasPadam
  17. Tahniah semua 25 mom blogger nti blh kak follow and blockwalking blog2 yg top ni

    BalasPadam
  18. Hai Bonde.. Tenkiu tau. Kita dah follow Bonde ni. Hihi.

    BalasPadam
  19. Wahhh mums blogger yg hebat semua ni. Ada juga yang sis dah follow diaorg. Suka tengok cara penulisan mereka. Semoga terus sukses

    BalasPadam
  20. wah ramainya. nanti kita singgah ya semua bila ada masa free nanti.

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.