Selamat Tahun Baru 2020

Selamat Tahun Baru 2020 Assalamualaikum dan Selamat Malam, Hai reader semua... Syukur alhamdulillah bertemu kita kali ini di tahun baru 2020,  Bonde ambil kesempatan mengucapkan Selamat Tahun Baru 2020.  

Rasanya ternyiyang-nyiyang lagu wawasan 2020 ni dekat telinga.  Masa tu beria nyanyi lagu ni tak silap, Bonde masih disekolah rendah time tu.  Tidak sangka sama sekali masih bernafas di tahun 2020 walau pada masa dahulu memang tak dapat nak bayangkan apa yang berlaku pada tahun 2020, ermm memang tidak meyangka akan melangkahkan kaki ke tahun 2020.  Bagi memperingati zaman sekolah rendah jomlah sama-sama hayati lagu wawasan 2020.



Lirik Lagu Wawasan 2020 – Lagu Patriotik

Bendera berkibar di angkasa
Lambang negara gagah
Rakyat sepakat sehati sejiwa
Tekad berbakti dengan megah

Hadapi cabaran masa muka
Penuh tenaga murni
Bakti dicurah sehara-sehala
Dengan wawasan yang suci

Wawasan meningkat kemajuan
Tiada lagi kepincangan
Kemewahan rasa-dirasai
Bersama kita nikmati

Wawasan 2020
Satu pandangan jauh
Bukan impian malah kenyataan
Bersama kita jayakan

Baiklah kesempatan ini Bonde ambil untuk mengucapkan Selamat Tahun Baru untuk semua pembaca blok Bonde.




 
 ~ Bonde Senyum Riang ~

Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

7 PEMBERI ULASAN

  1. Lama tunggu kan bonde .sampai jugak akhirnya walau xde pun kwreta terbang..kemajuan nampak la beza banyak dari darin kita kecik dulu

    BalasPadam
  2. Waalaikumussalam. Terus bersemangat dengan lagu wawasan 2020 tu 😁

    BalasPadam
  3. Selamat tahun baru bonde. ha skg ni lagu ni terngiang2 pulak kat kepala rina ni .hehehe

    BalasPadam
  4. waalaikumussalam bonda.. selamat tahun baru 2020

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.