Dairy And Planner 2020 Bonde



Dairy And Planner 2020 Bonde Asalamualaikum dan Selamat Malam... Hai reader semua,  Hari ini 31 Januari adalah hari terakhir bulan Januari! itu menandakan sudah 31 hari kita berada di Tahun 2020 akhirnya sempat jugalah Bonde Kongsikan dekat blog tentang Dairy And Planner 2020.

Dairy And Planner 2020 Bonde

Dua buku ni memang penting bagi Bonde... keduanya kena ada! Bukan apa bagi Bonde Pengurusan Masa tu penting kadang-kadang peringkat umur seperti Bonde ni memang mudah lupa jadi apa-apa kena tulis, ada yang tulis dan ada yang note dekat handphone dua-dua Bonde gunakan!

Kalendar And Dairy Untuk kegunaan Rasmi

Kalendar dan Dairy adalah untuk kegunaan Rasmi di Pejabat ianya lebih kepada catat pelbagai nota berkaitan urusan kerja, catat jadual mesyuarat, catat nota latihan dan Kursus dan senarai to-do-list berkaitan kerja pejabat.

Selain tu  catat berkaitan cuti dan cuti sakit pendek kata berkaitan office semua direkodkan disini.

Kalendar dan Dairy ini letaknya hanya di pejabat dan kalau kursus dekat luar hanya bawa dairy sahaja.


Dairy And Planner Untuk Kegunaan Peribadi

Dairy dan Planner ni Bonde gunakan semua berkaitan peribadi. nama pun peribadi mana boleh bagi tahu ha ha ha 

Acah jer Bonde gunakan sama seperti diatas tapi ini sentiasa dibawa kemana-mana sahaja letak dalam tote bag sebab dalam tu ada macam-macam rekod apa-apa berkaitan blog macam biasalah untuk pengurusan masa juga agar tak terlupa he he he

Info My Persenol Notebook buku comel warna hijau, kegunaannya adalah untuk tulis wishlist, travel Planning dan Planning holiday bersama keluarga... (berangankan tak salah) kalau anda berminat dengan My Persenol Notebook tu, boleh baca info dekat sini. (murah je buku ni)

Stiker tu saja untuk tampal-tampal dekat dalam planner Kalender he he he sajer je buat macam tu taklah boring he he he


Anda guna Dairy And Planner macam Bonde nih! kongsikan apa yang anda buat/tulis  dekat Dairy And Planner tu...  Baiklah takat ni jer perkongsian Bonde :)

Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. Wah cantiknya.. Saya x de planner hhaa.. buat as buku nota je bonde

    BalasPadam
  2. Bestnya dah ada. Nora pun tengah tggu planner. Xleh bila kerja tak ada planner. Hehehehe

    BalasPadam
  3. planner dengan sticker tu wajib. baru lah nampak comey2 ^_^

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.