LIRIK LAGU ESOK BELUM TIBA

LIRIK LAGU ESOK BELUM TIBA – Nastia feat Liyana



Terjaga ku disentuh lembutnya suria
Dan siang pun berubah
Pelangi hidup disambut senja

Pabila kau cuba buktikan pada semua
Kau bersungguh membina
Apa yang kan runtuh jua

Sedarlah kita malam mungkin ada
Sedarlah esok belum tiba
Kejutkan aku bila kau bersedia

Oh bintang setia menari di angkasa
Khabarkanlah pada mereka
Sesungguhnya nikmat di dunia
Itu hanya sementara

Berdoalah kita
Moga terus bernyawa
Khabarkanlah pada meraka
Sesungguhnya nikmat di syurga
Itu kekal selamanya

Sedarlah kita malam mungkin ada
Sedarlah esok belum tiba
Sedarlah kita malam mungkin ada
Sedarlah esok belum tiba
Kejutkan aku bila kau bersedia


OST DRAMA SWEET DREAMS

DRAMA SWEET DREAMS

 #DramaSweetDreams


~ Bonde Senyum Riang ~

Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

2 PEMBERI ULASAN

  1. Best lagu nastia ni.. seronok je dengar

    BalasPadam
  2. Bilalah nak layan drama ni .. Dah lah trending ...

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.