BOYZONE THANK YOU & GOODNIGHT TOUR 2019 LIVE IN MALAYSIA



Assalamualaikum dan Selamat pagi.. Hai reader semua, Tak sabar nak pi konsert Boyzone ni tau! Fav band boy zaman remaja, Info mengatakan ini adalah konsert terakhir mereka sebelum mereka bersara! Boyzone Thank You & Goodnight Tour 2019 Live In Malaysia

BOYZONE THANK YOU & GOODNIGHT TOUR 2019 LIVE IN MALAYSIA


Boyzone akan mengadakan konsert FINAL di Kuala Lumpur pada Jun ini, selepas 25 tahun bersama-sama sebagai salah satu kumpulan pop muzik paling popular. Kuartet Ireland, yang terdiri daripada Ronan Keating, 40, Shane Lynch, 41, Keith Duffy, 42, dan Mikey Graham, 45, pasti akan menyukai peminat kerana mereka mengambil peminat pada jalan nostalgia menyusuri lorong ingatan dengan carta puncak mereka. 

Album pertama Boyzone Said dan Done dikeluarkan pada tahun 1993. Kemudian, mereka melancarkan versi cover Love Me For A Reason pada tahun 1995, klasik The Osmonds dan serta-merta Boyzone memecah carta UK dan mencapai nombor 2. 

Dalam tempoh lima tahun yang akan datang, Boyzone telah mengeluarkan 3 album berjaya A Beat Different, Where Kami milik dan Mengikut Permintaan dan Perceraian. Sejak itu, Boyzone telah menjual lebih daripada 20 juta rekod dan penggemar gembira di seluruh dunia dengan 21 carta lagu yang tidak dapat dilupakan di British Pop Charts seperti Cinta Me For A Reason, Tiada Perkara Apa, Semua yang Saya Perlu dan banyak lagi. 

Pada tahun 2013, band ini mengeluarkan album studio ke-4 mereka, Brother sebagai penghormatan kepada Stephen Gately yang meninggal dunia tahun sebelumnya. 

Untuk memperingati ulang tahun ke-20 mereka, Boyzone mengeluarkan BZ20 dan diikuti oleh Dari Dublin ke Detroit, album 12-lagu dengan liputan motown. Boyzone pertama kali diadakan di Kuala Lumpur pada Ogos 2018 untuk memperingati ulang tahun ke-25 Boyzone sebagai band. 

Semasa konsert, band itu berkongsi bahawa mereka sedang bekerja di album yang akan datang dan dijanjikan akan kembali ke Kuala Lumpur untuk melaksanakannya tidak lama lagi. Peminat bersorak! Terima Kasih & Goodnight adalah album studio ketujuh dan terakhir yang dibebaskan pada November 2018. 

Dream adalah single promosi untuk album Thank You & Goodnight, yang menampilkan vokal Steven Gately. Gately sebelum ini mencatatkan versi solo lagu sebagai b-side untuk single Stay pada tahun 2001. Band ini memutuskan untuk merakam semula lagu itu sambil menambah vokal mereka kepada versi Gately, oleh itu termasuk rakan lama mereka Boyzone dalam terakhir mereka album studio. 

Single pertama dari album Thank You & Goodnight ialah kerana yang ditulis oleh John Shanks, Ronan Keating, Ed Sheeran, dan Amy Wadge. Video muzik juga mempunyai klip peminat Boyzone dari seluruh dunia bernyanyi ke Kerana. Ed Sheeran sendiri membuat teka-teki ringkas dalam video itu. 

Dengan melancarkan album terakhir mereka, Boyzone memulakan The Thankyou & Goodnight The Tour Farewell sejak Jan 2019, bermula dari UK dan Ireland, diikuti oleh Australia, New Zealand, Eropah dan Asia. 

Semasa mengumumkan lawatan itu, mereka berkata: "Apabila kami memulakan lima orang muda Dublin Northsiders, tidak sabar-sabar menghadapi dunia, kami tidak pernah membayangkan bahawa kami masih mempunyai tentera peminat kira-kira dua puluh lima tahun kemudian ..." Selepas Terima Kasih dan Tour Goodnight The Tour Perpisahan, band ini akan bersara dengan baik. 

Boyzone menjemput semua peminat Malaysia untuk satu perayaan akhir 25 tahun Boyzone kerana mereka menawarkan FINAL Thank You & Goodnight di Kuala Lumpur.

Boyzone Boyzone Thank You & Goodnight Farewell Tour 2019 Live In Malaysia

dianjurkan oleh WOWSTAR Creativeman Entertainment dan bersama-sama J StarLux Entertainment Group Sdn Bhd dan Aco Media Sdn Bhd.



Lebih menarik lagi, Masa konsert tu nanti ada penampilan khas tau iaitu Brian McFadden (bekas ahli Westlife) hu hu hu




Jom sama-sama saksikan:



 "BOYZONE" - Thank you and Goodnight Farewell" - Tour 2019 Live In Malaysia:

Tarikh : 14th June 2019


Masa : 8.30PM

Lokasi : Malawati Indoor Stadium, Shah Alam




Ticket selling website :  https://airasiaredtix.com/boyzone2019





#boyzone #brainmcfadden #goodnightfarewell


~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

8 Ulasan

  1. Yang minat Boyzone sukalah kan. Kumpulan legend ni

    BalasPadam
  2. Pergh syok ni dapat thk.. Teringin nak pergi konsert ni, tapi anak tak boleh jauh lagi.. Hehehe

    BalasPadam
  3. Kumpulan ni dh lama kan... Masih ade lagi skrg ye...

    BalasPadam
  4. Wow! I like some of their song also, tak sabar nak check out their concert.

    BalasPadam
  5. boyzone band pebret cik en masa sek dlu

    BalasPadam
  6. antara band yang TB minat dulu.. lagu-lagu dia semua best2..

    BalasPadam
  7. Memang minat giler kumpulan Boyzone ni dulu.. lagu-lagu dia best

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.