AIR ASIA MERAIKAN 10 TAHUN TERBAIK DI DUNIA DENGAN HARGA DARI RM 0.10



AIR ASIA MERAIKAN 10 TAHUN TERBAIK DI DUNIA DENGAN HARGA DARI RM 0.10 Assalamualaikum dan Selamat Pagi.  Hai reader semua, ada berita baik untuk anda yang sedang merancang percutian sama ada secara single atau bersama keluarga, inilah masa yang sesuai untuk anda buat tempahan tiket kerana ...AIR ASIA MERAIKAN 10 TAHUN TERBAIK DI DUNIA DENGAN HARGA DARI RM 0.10.

AIR ASIA MERAIKAN 10 TAHUN TERBAIK DI DUNIA DENGAN HARGA DARI RM 0.10

Air Asia, Info tambang murah, tiket murah, bercuti, harga tiket air asia, pemburu tiket murah, tiket kapal terbang murah, #WeAreAllChampions dan #AirAsia,


Untuk meraikan 10 berturut-turut Best Syarikat Penerbangan Tambang Rendah kemenangan Skytrax Dunia kami, kami menawarkan tambang promosi istimewa dari serendah RM0.10 ke pelbagai destinasi dalam rangkaian kami.

Ahli AirAsia BIG boleh menikmati tambang asas dari serendah RM0.10 * dari Kuala Lumpur ke Johor Bahru, Pulau Pinang, Kota Bharu, Kuala Terengganu, Siem Reap, Phnom Phenh, Krabi, Phuket dan Pontianak serta tambang asas dari RM100 * untuk Jeju, Chongqing, Taipei dan Perth. Tempah sekarang hingga 29 Julai 2018 untuk tempoh perjalanan antara 1 November 2018 dan 13 Ogos 2019.

Terbang dengan anugerah kami memenangi Premium Flatbed dari Kuala Lumpur ke Bali, Xi'an, Shanghai, Seoul, Osaka, Sydney dan banyak lagi destinasi dengan tambang termasuk semua dari serendah RM410 *, sedia untuk tempahan di airasia.com atau melalui aplikasi mudah alih AirAsia. Tempah tambang terendah apabila anda log masuk dengan akaun BIG AirAsia anda.

Bukan itu sahaja, anda kini boleh mendapatkan belanja anda dilakukan sebelum terbang dengan pesawat e-pasaran baru kami, ourshop.com untuk membeli barang bebas cukai anda yang seterusnya dan mengambil barang anda di lapangan terbang terpilih atau dihantar dalam penerbangan AirAsia anda. Dapatkan AirAsia BIG Points setiap kali anda membeli-belah dan membayar dengan Mata Ganjaran BIG di airasia.com.

UOB pemegang kad kredit di Malaysia juga akan menikmati dalam penerbangan makan rebat tunai ** dengan setiap tempahan penerbangan dan Santan Combo Meal ditempah menggunakan kad kredit UOB mereka.

 #WeAreAllChampions dan #AirAsia


Jangan lupa.... tempah mulai 29 Julai 2018 untuk tempoh perjalanan antara 1 November 2018 dan 13 Ogos 2019.


~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. murahhhhnya...nk survey jugak lah hehehe.
    .
    .
    >> Nantikan GIVEAWAY Tollyjoy di blog wwww.azlindaalin.com 1 Ogos ni ! <<

    BalasPadam
  2. wahh murahnya tiket :)

    https://aerillhassan.blogspot.com

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.