TONTON FULL EPISOD SURI HATI MR PILOT



Assalamualaikum Dan Selamat Petang...


Ok minggu nie, minggu akhir Suri Hati Mr Pilot, anda semua jangan lupa tengok babak-babak terakhir drama ini!

Kebanyakkan comment Bonde baca sudah mula nak emo dengan perangai Ejaz tukan Jahatkan! gatalkan oppsss!

Anda kalau nak tengok part sweet tukan nak repeat dan nak maraton... klik link dekat bawah yea.


TONTON FULL EPISOD SURI HATI MR PILOT



[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]

[11] [12] [13] [14] [15] [16] sweet ending...



C282



SINOPSIS SURI HATI MR PILOT



Pertemuan Ejaz, Mr. Pilot dan Warda membuka semula lembaran kisah dua tahun lalu. Peristiwa yang menyebabkan Warda dibuang keluarga atas kebodohan sendiri yang terlalu taasub dengan cinta Muslim!


Getar yang hadir buat jiwa Warda dan Ejaz kalut sendiri. Ejaz diasak cemburu dengan kehadiran Daniel dan Razif yang turut menyimpan perasaan istimewa pada Warda. Akhirnya dia nekad untuk mengahwini Warda


Perkahwinan yang terbina mula menimbulkan bibit cinta di hati mereka. Namun tika bahagia berada di puncak, Muslim kembali menuntut cinta. Inara mula menyusun rencana. Ejaz mula diburu curiga. Hubungan yang retak menanti belah akhirnya runtuh saat satu kemalangan menimpa Ejaz dan meragut pergi semua impian dan cintanya buat Warda dan dunia penerbangan. Masih adakah lagi bahagia buat mereka? Layakkah Warda menjadi suri hati buat Mr. Pilotnya? Atau akan menjadi racun berbisa pada kebahagiaan Ejaz?

surihati mr pilot pelakon neelofa1.jpg

WATAK PELAKON


Fattah Amin sebagai Ejaz

Neelofa sebagai Warda

Eleena sebagai Inara

Mas Khan sebagai Daniel

Alvin Chong sebagai Johan



 
 ~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. Ain bru tgok ep 1 dah in love dgn drama ni. Sebab neelofa lama tak berlakon kot. hehe

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.