JUS ORLIN @ JUS KETAT [ALLUDRA INTERNATIONAL]



Assalamualaikum dan Selamat Petang...

Jumpa lagi... semua dialam maya...

Ada sesuatu yang Bonde nak kongsikan kepada anda... Pada anda yang penat seharian bekerja di Pejabat @ anda seorang suri rumah sepenuh masa, walau tak berkerja anda tetap wanita bekerjaya.. menjadi pendidik anak-anak dirumah dan menyediakan segala keperluan suami dan anak-anak moga segala usaha kita selama ini di permudahkan, InsyaAllah.

Sebelum ini, bila balik kerja Bonde selalu mengeluh kepenatan, selalu cakap dekat Kanda penat dan letih, tak larat sana sakit, sini sakit... 

Dan...Bonde tak pernah mengambil mana-mana produk untuk dicuba bagi menambah tenaga , selalu ambil mudah tentang penjagaan kesihatan dalaman dan alat intim wanita, Sebenarnya kesihatan dalaman sangat penting... Sebagai wanita kene ambil tahu sedikit sebanyak cara penjagaan kesihatan dalaman... memandangkan sekarang ada banyak kes dan risiko kepada sakit canser adalah tinggi bagi wanita dan bila penyakit tu dapat dikesan ianya berada di tahap ke 4... mesti sedih... seperti tiada lagi hari esok untuk dilalui.

Dan untuk itu, semasa sesi EFGathering yang lalu Bonde telah perkenalkan dengan satu produk iaitu:

Jus Orlin Alludra International



Nak tahu kenapa Jus Orlin ni bagus sebab ianya  diperpuat dari bahan-bahan seperti :

KANDUNGAN BAHAN JUS ORLIN


Kurma, Madu, Serapat, Collegen, Pueraria, Lobata, Pueraria Mirifica, Sireh, Habbatussauda, Garcinia Cambogia





Antara khasiat dan kebaikan  Jus Orlin Alludra International : 


~ TENAGA DALAMAN

Orlin membantu membina semula tenaga dalaman wanita agar sentiasa segar dan cergas sepanjang hari. Wanita bekerjaya semestinya menginginkan tenaga sepanjang hari di tempat kerja dan selepas pulang ke rumah. 

~ PAYUDARA

Usia bukanlah penghalang untuk kaum wanita kelihatan sentiasa cantik dan berseri. Jus botanikal Orlin membantu MENAIKKAN, MENEGANGKAN dan MENGANJALKAN semula aset terpenting wanita iaitu payudara agar anda sentiasa lebih yakin dengan penampilan diri semasa diluar dan dirumah. 
~ HORMON

Masalah hormon sering menjadi pengganggu kepada emosi luaran dan dalaman wanita. Tekanan luaran dan dalaman juga memberi kesan terhadap ketidakstabilan hormon. Jus ORLIN terbukti membantu menstabilkan semula masalah ini untuk kehidupan yang lebih segar dan aman sepanjang masa. 



~KULIT
Minuman kesihatan Orlin membantu memberi kesegaran kepada kulit. Produk ini juga membantu mempercepatkan proses pemutihan kulit agar lebih bersinar dan berseri sepanjang hari.Kulit anda pasti kelihatan lebih anjal.



Jus Orlin ready untuk di nikmati...




Bonde dan Jus Orlin tidak dapat dipisahkan!

CARA PENYEDIAAN / PENGAMBILAN

2 Sudu Besar sebelum minum pagi


 "Terima Kasih ... Jus Orlin Alludra International"
setiap wanita harus cuba dan rasainya sendiri



Sayang muah-muah Jus Orlin.... 

Untuk sebarang pertanyaan dan maklumat mengenai Jus Orlin Alludra Exclusive Untuk Wanita

Hubungi:


Atau hubungi terus Pengasas Produk:
Puan Arifah,017-6767 966


 
 ~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. Lepas amalkan jus orlin ni, dh tak rase letih pun..alhamdulillah.. :)

    BalasPadam
  2. Bonde nampak happy kande dirumah pasti senang hati.. tibdak balas orlin kan?

    BalasPadam
  3. betul tu..tambah tenaga tu yang nak..musim panas ni..badan cepat letih

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.