MERECIK.... IKAN PATIN MASAK TEMPOYAK NI!

Assalamualaikum... Salam malam....

Hai... semua, Bonde nak cerita ... perjalanan Bonde ke Bukit Gambang Resort City.... Malam Sabtu yang lepas Bonde sampai BGRC jam 10.30 malam... Perjalanan jadi lewat kerana terdapat kesesakkan berlaku di Jalan Ampang. Dekat 2 jam jalan sesak disitu disebabkan ada kemalangan jalan raya belaku.

Malam Sabtu tu Bonde singgah makan di RNR Temerluh... Tahu tak kenapa Bonde singgah RNR Temerluh ??? Singgah situ untuk makan ikan Patin masak tempoyak kat situ...

Memandangkan dah sampai dekat jam 9.00 malam banyak kedai makan kat situ dah kehabisan lauk yang Bonde nak tu.

Tinjau punya tinjau ada 1 kedai yang baru sahaja angkat lauk tu... Memang rezeki Bonde, kata peribahasa lama.. "langkah Kanan" Syukur Alhamdulillah.



Ikan Patin Tempoyak



Macam tak caya dapat semangkuk Ikan Patin Masak Tempoyak



Sayang rasa nak Makan... (Bagi anda semua terliuh sikit)



jemput makan slruppp


Syukur Alhamdulillah.... dapat merasai nikmat makan Ikan Patin masak tempoyak!

Nak resepi ada dibawah:

Resepi Ikan Patin Masak Tempoyak

~ Bonde Senyum Riang ~

Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

4 PEMBERI ULASAN

  1. merecik...rasa lapar tengok ikan patin masak tempoyak....

    BalasPadam
  2. tetiba terliur tanpa sengaja...bondeeeeeeeeeeeeee tolonglahhh hahahha sedap

    BalasPadam
  3. amvoiii.. memang mereciikkk tu Bonde.. hehehehehe..
    lama tak pekena Patin Tempoyak ni.. nak kena ke sana juga nanti kann.. :)

    BalasPadam
  4. Aaaaaa sedapnyaaa. Weekend ni balik pahang nak makan jugaklah. Haha

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.