SEA RESIDENTS KONDO, PASAY CITY, MANILA



TRAVEL TO MANILA

Salam Selamat Malam...

Nak cerita sedikit pengalaman ke Manila.

Bonde akan berada di Manila selama 6 hari mulai 14-19 Oktober, Kali ini Bonde di pelawa terana rakan Bonde dapat tawaran menguruskan barangan/produk krafftangan Malaysia sempena :

Manila Feme 2015


Dengan menaiki pernerbangan Air Asia di KLIA 2 jam 5.00 pg sudah berkumpul di Airport KLIA 2.  Perjalanan mengambil masa 4 jam 1/2 dan telah selamat mendarat pada ja, 12.30 tengahari.

Kami menghantar semua produk/barangan ke Hall siap lebih kurang jam 3.30 petang dan seterusnya untuk check in dekat Kondo Sea Resident. 

Ruang Tamu


Siap Set Home Teater


Ruang Dapur


Meja Makan



Bilik Tidur....
Tak Boleh tahan tengok tempat tidur... nak tido jer rasanya dan berangan mimpi-mimpi indah


Ok jumpa lagi next cerita travel Manila........






Catat Ulasan

2 Ulasan

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.