TONTON MOVIE HOTEL TRANSYLVANIA 2



Salam Petang...
Nak kongsi cerita... Sabtu lepas


  
  

Release Date: 24 Sep 2015
Language:English
Subtitle: -
Genre:3D / Animation / Comedy / Family
Running Time: 90 minutes
Director:Genndy Tartakovsky
Cast:Adam Sandler, Andy Samberg, Selena Gomez, Kevin James, Fran Drescher, Steve Buscemi
Distributor:SONY PICTURES RELEASING INTERNATIONAL

Synopsis:


Everything seems to be changing for the better at Hotel Transylvania. Dracula has finally loosened his strict monster-only hotel policy, opening up its doors to human guests as well. But Drac is getting worried that his adorable half-human, half-vampire grandson, Dennis, isn`t showing signs of being a vampire. So while Mavis is busy visiting her human in-laws with Johnny - and in for a major cultural shock of her own - "Vampa" Drac enlists his friends Frank, Murray, Wayne and Griffin to put Dennis through a "monster-in-training" boot camp. Things are about to get batty, however, when Drac`s grumpy old school dad, Vlad, pays the family a visit at the hotel; and finds out that not only is his great-grandson half-human, humans are now also welcome at Hotel Transylvania.

Sabtu lepas, lepas main Bowling kami terus pergi Alamanda menunaikan permintaan Fatin nak tengok Movie, maklumlah cuti sekolah, tak bawa ke mana-mana... memandangkan cuaca kurang baik... dan kesihatan pula tak berapa nak selesa dengan aktiviti luar,

Plan nak tengok movie lain, tengok movie lain.

HOTEL TRANSYLVANIA 2

Pecah panggung movie ni sebab full house tau.. Paling sedih kami duduk barisan depan sekali... dari kanan oklah juga... nasep tak pilih tengah... sakit tengok weiii tengok mendoggak.

Animasi karton mengisahkan family Dracula...

Layannnnn.

Sesuailah bawa kanak-kanak untuk menonton Karton ni...




Catat Ulasan

8 Ulasan

  1. Ain bawa anak-anak tengok wayang cerita ni juga Sabtu lepas.. diaorang yang pilih nak tengok movie ni.. Boleh tahan la untuk hiburan santai.. kelakar tapi ada mesej yang baik.. Paling comel tgk jelly yang colour hijau tu.. hahahahahaa... :p

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jelly tu mmg kelakar nak nak masa dia nak skuter tuuu ha ha ha ha pecah 1 panbgung gelak

      Padam
  2. sambungan Hotel Transylvania yang dulu laa.. anak2 pun ajak tengok wayang nih, tak berkesempatan pun bawak diaorang.. yelah dah tayang time raya, banyak plak jemputan sini sana..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nnt boleh bawa anak2 tengok mmg sesuai kanak2 tonton cerita karton....

      Padam
  3. Rasa macam nak g tengok ari tu tengok Everest. :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ohhh yea mula 2 sy nak tgk Everest tp Fatin nak tgk cerita Hotel ni... he he he
      Best tak cerita Everrest?

      Padam
  4. cadangnya nak tengok cerita apa bonde? hahahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cadang nak tengok Polis Evo tiket dah habis jugak hu hu hu

      Padam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.