RESEPI SENGKUANG COLEK

Assalamualaikum, Dan Selamat Malam....


Siapa suka makan Sengkuang colek... Senang dan mudah saja nak buat tau.. Sekarangkan tengah femes Sengkuang Colek Old School kan!

Kalau dah pandai buat sendiri boleh makan banyak-banyak betul tak?

Bonde suka makan... Jadi Bonde akan belajar buat.

RESEPI SENGKUANG COLEK


Bahan-bahan:

Sengkuang (pastikan pilih yang besar memanjang)
Rojak Mak Bee
Kacang tanah (kisar kasar)



Caranya:

Bersihkan Sengkuang dan potong memanjang.
Sapukan rojak Mak Bee
Taburkan kacang di atasnya.
(Kalau tak suka bentuk panjang, boleh jer potong dadu @potong macam rojak buah tu  nanti senang makan, ikut citarasa yea..)

Sedia untuk dimakan.

Bestnye kalau dapat makan kat tepi pantai masa berkelah bersama kawan dan family.

Jangan lupa mencuba... 


Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

6 PEMBERI ULASAN

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.