RESEPI RINGKAS : TELUR MATE ADABI



Selamat pagi... Semua....
Dekat sini bonde nak share:

Resepi Ringkas Telur Mate Adabi

yang mudah...cepat dimasak untuk hidang sahur dan berbuka,
Bonde dah cuba 2 jenis iaitu :

 Telur Mate Spicy

Telur Mate Original

Bahan-bahan :
1 pek Telur Mate
 4 biji Telur...

Cara-caranya :
Pecahkan telur dalam mangkuk (macam nak buat telur dadar tu)
masukkan Telur Mate dan kacau ratakan
panaskan minyak dalam kuali dan angkat

Telur Mate Spicy Adabi
Siap Telur Mate Bonde

Muat turun ke IG


Info : [www.adabi.com.my]

Telur Mate didatangkan dengan tiga variasi berlainan iaitu Asli, Pedas dan Kids yang mana ia mengandungi sayur-sayuran sebagai bahan asas bagi menjadikan telur dadar lazat dan berkhasiat.

“Produk ini juga tidak mempunyai sebarang penambahan bahan perasa. Dengan menambahnya sedikit dalam setiap hidangan telur akan menjadi lebih sedap dan enak,” katanya.

Dalam pada itu, Adrian menjelaskan bahawa Adabi sentiasa komited mengeluarkan produk-produk baharu untuk keperluan dan kehendak pengguna.

Katanya, pada tahun ini sahaja lebih 12 produk baharu dikeluarkan oleh Adabi, termasuk Telur Mate yang menjadi antara jualan terlaris sejak mula dilancarkan pada Mei lalu.


Telur mate sesuai dimakan oleh kanak-kanak yang tak suka makan sayur sebab kerana dalam Telur Mate terdapat sayuran.


~ Selamat Mencuba ~

Catat Ulasan

7 Ulasan

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.