MUSUHKU SUAMIKU...



Jom baca....


SIAPA DAH BACA BUKU NI ANGKAT TANGAN???

NAMA PENULIS NOVEL NI...ZUERA RASIDDIN...

SELALU BACA NOVEL KALAU TAK PEREMPUAN MENGALAH, LELAKI MENGALAH...

TAPI DALAM NOVEL NI...

LELAKI DAN PEREMPUAN DUA-DUA KEPALA BATU..

ADA PART YANG BERTUMBUK SAMPAI PECAH BIBIR...
BERDARAH..

TRAJIS KAN.....

BUAT MINAT NAK BACA NOVEL NI :)

SINOPSIS..

 Tanpa rela dan terpaksa, Lysa Lafisya terpaksa menerima hakikat yang musuhnya, Rafeeqi, sudah bergelar suami kepadanya. Mahu atau tidak, dia terpaksa akur dengan kehendak takdir walaupun dia pasti dan yakin ada dalang di sebalik apa yang menimpanya.


“Hei, perempuan! Apa yang kau letak dalam minuman aku? Macam mana aku boleh ada dalam bilik kau? Kau memang nak perangkap aku, kan? Apa motif kau, hah? Kau nak harta aku? Huh, dasar anak yatim piatu. Lesbian pulak tu!”

Itu tuduhan Rafeeqi terhadap Lysa Lafisya. Pedih memang pedih. Tapi, siapa dia mahu menegak benang yang basah? Beribu kali dia cuba menyakinkan Rafeeqi sekalipun, pasti lelaki itu tidak mempercayainya. Sungguh, itu fitnah! Tapi, dia hilang punca untuk membuktikan.

“Hisy, tengok ni apa kau dah buat? Habis tercabut selendang aku. Baju aku pun dah basah.”

Saban hari duduk bersama, perang tetap perang, namun sudah ada selingan tawa dan bicara lembut. Hubungan yang dulunya dingin, perlahan-lahan bertukar mesra. Ikatan persahabatan diikat. Namun, sampai bila? Dalam diam, hati sudah ada benih cinta.

Selama mana hubungan persahabatan itu akan dikekalkan? Apakah perhubunagn itu akan bertukar? Hati siapa yang bakal ada benih cinta? Berantakan atau bahagia hubungan yang diikat? Adakah musuh akan kekal jadi musuh? Atau, musuh akan bertukar menjadi suami yang benar-benar suami?

BONDE SUDAH TAMAT BACA NOVEL NI...


~ BONDE :) RIANG~

Catat Ulasan

0 Ulasan