Bonde Zaidalifah: MEET & GREET DRAMA LAFAZKAN KALIMAH CINTAMU

MEET & GREET DRAMA LAFAZKAN KALIMAH CINTAMU

12:26 am

Assalamualaikum Dan Selamat Malam...

Hai reader semua,

Jom sama-sama Bonde memeriahkan lagi Meet & Greet Bersama Pelakon-pelakon drama Lafazkan Kalimah Cinta Mu.

Pada 24 Februari 2018 (Sabtu)

Jam 2.00 petang - 4.00 petang.

Bertempat : Di Popular AEON Mall, Shah Alam. (Concourse Area)


MEET & GREET DRAMA LAFAZKAN KALIMAH CINTAMU

Drama ni dengarkan sudah trending dan ramai dah follow drama ni.. dari yang meluat tengok makeup Tengku Aqila sekarang ni dah tahu dah kan kenapa dia buat macam tu.

Mungkin ke Episod malam  ini pertemuan terakhir Aqilah dgn papanya? semua mesti tertanya-tanyakan.  Dari episod semalam dah mula touching sambungan malam  ni may be lagi touching... dah ready tisu kat sebelah ni hah.... 

Kesian Tengku Aqilahkan sedih dengan cerita dia sebagai anak yang rindukan papanya. Sedihnya..... termenitis air mata tanpa sengaja!

Bonde sudah siap record drama ini biasanya tak dapat nak tengok ontime, Ramai dok stanby jam 10.00 depan tv bukak channel Astro Ria 104/Ria Hd 123 tapi Bonde yang bekerja ni taulah masa tu tengah bersilat kemas dekat dapur apa yang patut.

Drama Lafazkan kalimah cintamu karya novelis best seller Siti Rosmizah semua sudah tahu novel-novel penulisan beliau memang sangat terbaik dan sangat menyentuh hati dan perasaan pembaca! begitu meruntun jiwa.

MEET & GREET DRAMA LAFAZKAN KALIMAH CINTAMU

Dalam drama ni juga Bonde suka dengan watak Kak Bung yang serius garang  tapi hati tisu.

Sekali lagi Bonde sebagai Ahli Kelab SR menjemput anda semua ke Meet & Greet Drama Lafazkan Kalimah Cintamu.

Jangan lupa tau datang beramai-ramai... InsyaAllah ramai pelakon akan datang di Meet & Greet nanti.  Bawa novel sekali, boleh dapatkan tandatangan pelakon dan selfie sekali nanti. 

Tahniah :

#Lafazkan Kalimah Cintamu 

#Director @alongkamaludin 

#EP @jalenar_e_j_a_b

# scriptwriter @rozierashid

~ Bonde Senyum Riang ~

Baca entri yang lain

4 TEGURAN MEMBINA

  1. serius best cerita ni,lagi pulak dapat tengok pelakon berbakat macam nely tu...

    ReplyDelete
  2. Kak Sue ada lah terlayan dua, tiga lali cerita nie.. Macam best juga kan..

    ReplyDelete
  3. Ooo... Adaptasi novel rupanya

    ReplyDelete
  4. tak follow cerita ni.. tapi ade tengok sikit2 kat kampung ritu..

    ReplyDelete

~Awak sportinglah....terima kasih bagi comment.
~sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...
~Dari Bonde Senyum Riang


[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di iffah208@gmail.com. 

[PENAFIAN] www.bondezaidalifah.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini. 

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri. 

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

Arkib Blog

JUMLAH PAPARAN HALAMAN