BondeZaidalifahDotCom: TONTON SYURGA YANG TAK DIRINDUIKAN PART 1

TONTON SYURGA YANG TAK DIRINDUIKAN PART 1

4:37 pm

Assalamualaikum Dan Selamat Petang...

Hai reader semua,

Minggu lepas Bonde dah tengok Movie Syurga Yang Tak Dirinduikan part 1 (SYTD) ini dekat astro,  Kalau anda belum berkesempatan nak menontonnya anda boleh tengok on line di link dibawah.

Klik untuk tonton : Syurga Yang Tak Dirinduikan.


“Surga yang Tak Dirindukan ” Film Baru Laudya Cynthia Bella dan Fedi Nuril Mulai Tayang Besok, 15 Juli 2015

Filem “Surga yang Tak Dirindukan” ini dibintangi oleh artis cantik Laudya Cynthia Bella dan Fedi Nuril. 

Filem ini berkisahkan tentang cerita poligami. Filem ini, mengisahkan rumah tangga ideal Pras (Fedi Nuril) dan Arini (Laudya Cynthia Bella) dengan anak perempuan mereka, Nadia. 

Masalah datang saat Pras menyelamatkan Meirose (Raline Shah), seorang wanita yang mengalami koma akibat kemalangan yang kemudian dinikahinya.

Selain dua bintang tersebut, Filem yang diprodusikan oleh Manoj Punjabi ini juga bakal menampilkan Raline Shah, Zaskia Adya Mecca, Kemal Pahlevi, dan Vitta Mariana. 

Part 2 sedang dimainkan di panggung.

Bagi anda yang belum menonton boleh dapatkan tiket di www.tgv.com

~ Bonde Senyum Riang ~

Baca entri yang lain

0 TEGURAN MEMBINA

~Awak sportinglah....terima kasih bagi comment.
~sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...
~Dari Bonde Senyum Riang


[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di iffah208@gmail.com. 

[PENAFIAN] www.bondezaidalifah.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini. 

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri. 

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

Arkib Blog

Babab.net

JUMLAH PAPARAN HALAMAN