BondeZaidalifahDotCom: TONTON FULL EPISOD 7 HARI MENCINTAIKU

TONTON FULL EPISOD 7 HARI MENCINTAIKU

6:36 pm

Assalamualaikum dan Selamat Petang...

Episod 21, 
Episod ini sangat sedih hingga Bonde menitiskan air mata, kerana dalam episod ini Butat meninggal dunia.

Dari Sinopsis Novel :


“Kau ni memang dasar jantan tak sedar diri tau. Kau memang saja nak cari pasal dengan aku kan? Hei Khuzairi kau dengar sini. Kau tu budak kampung yang tak sedar diri! Tapi ada hati nak kahwin dengan anak orang kaya! Sedar-sedarkanlah diri kau tu. Kau tak layak langsung nak berdamping dengan akulah. Kau nak aku bawak cermin ke suluhkan muka kau. Buat tak reti bahasalah pulak. Aku harap lepas ni kau akan ingat kata-kata aku ni sampai mati! So…apa kata kau berambus sekarang! Kau pergi balik jaga kambing-kambing kau sebab kat situ baru betul tempat kau!”



Baiklah siapa yang dah menonton drama ni episod semalam mesti tau perangai Mia, Mia ni memang belagak, memang sombong, senang-senang nak hina orang. Tak sedar diri belagak macam semua dia boleh beli dengan wang ringgit, mentang-mentang anak orang kaya.

Tapi bebeza pula dengan sifat Khuzairi yang seorang penyabar.  Walau dihina sekalipun tetap sabar. Kerana perkahwinan mereka adalah amanah.

TONTON FULL EPISOD 7 HARI MENCINTAIKU



'mampukah ego menandingi cinta'


Khuzairi Dan Mia Adriana






Entri berkaitan : 7 HARI MENCINTAIKU


 
 ~ Bonde Senyum Riang ~

Baca entri yang lain

0 TEGURAN MEMBINA

~Awak sportinglah....terima kasih bagi comment.
~sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...
~Dari Bonde Senyum Riang


[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di iffah208@gmail.com. 

[PENAFIAN] www.bondezaidalifah.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini. 

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri. 

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

Arkib Blog

Babab.net

JUMLAH PAPARAN HALAMAN