BondeZaidalifahDotCom: PASWORD DARI TUAN ANAS MIKAEL, UNTUK AWAK-AWAK SEMUA, SIMPAN TAU!

PASWORD DARI TUAN ANAS MIKAEL, UNTUK AWAK-AWAK SEMUA, SIMPAN TAU!

6:00 pm

'Jaga Saya Elok-elok dan Saya jaga awak elok-elok juga...'

Assalamualaikum dan selamat petang...

Petang-petang cuara hujan diluar membuatkan hati rasa perasan, bila baca Novel Tuan Anas Mikael, Novel ni memang sweet tau... Rugilah yang tak beli dan baca...

Memang cerita agak santai dan ada komedi yang mencuit hati,  Untuk Drama pula... ramai dah tak senang duduk on time nak balik, duduk depan TV nak layan Tuan Anas Mikael tu...

Lakonan yang serasi antara Aaron Aziz dan Zara Zya...

Untuk Pasword yang Tuan Anas bagi pada Ayu, membuatkan Bonde sentiasa teringat pada Suami dan anak, family Bonde adalah segala-galanya.

Ada masa terusik hati, ada masa gembira semua suka duka ditempuhi bersama.

Pasword/pesanan Kanda pada Bonde :

"Tolong jaga abang baik-baik"

Biasalah kadang-kandang hidup berumah tanga ada masa diduga tidak sepanjang masa bahagia.

Begitulah kata perpatah, 

Ikan dilaut, Asam didarat, Dalam periuk bertemu juga.

Jadi, 

Moga kita semua, yang telah bertemu jodoh atau belum bertemu buat masa ini, siapa pun jodoh kita hendaklah kita sentiasa bersyukur.

jika ditakdirkan jodoh tidak panjang hendaklah berpisah secara baik, berbincang adalah jalan terbaik, setiap apa keputusan hendaklah diakhiri dengan keputusan yang baik.  InsyaAllah, patah tumbuh hilang berganti.

Nah pic Tuan Anas, awak-awak semua... dia SMS tu... pi baca masage dia.
hi hi hi




~ Bonde Senyum Riang ~

Baca entri yang lain

0 TEGURAN MEMBINA

~Awak sportinglah....terima kasih bagi comment.
~sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...
~Dari Bonde Senyum Riang


[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di iffah208@gmail.com. 

[PENAFIAN] www.bondezaidalifah.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini. 

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri. 

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

Arkib Blog

Babab.net

JUMLAH PAPARAN HALAMAN