VETTACO Multivitamin Baik Untuk Kucing



Dalam perkongsian yang lepas bertajuk Mengenali Tanda Dan Punca Cirit-Birit Kucing .  Kali ini perkongsian tentang Vettaco Multivitamin Baik Untuk Kucing.

VETTACO Multivitamin Baik Untuk Kucing

VETTACO ialah suplemen harian untuk haiwan peliharaan, ia mempunyai faedah yang boleh meningkatkan fungsi imun, membantu haiwan periharaan anda mencerna makanan, membantu melawan pertumbuhan bakteria merbahaya di usus dan penyerapan vitamin dan nuterian yang lebih baik.




Selain membantu nuterian menyerap, juga membantu mensistensi vitamin, membatasi pertumbuhan bakteria pathogen (penyebab penyakit) dan mencegah pertumbuhan organisma ragi yang menyebabkan masalah kulit dan jangkitan telinga. 


Haiwan peliharaan yang mengalami tekanan, sistem kekebalan tubuh yang terganggu dan pendedahan kepada pencemar kimia yang menyebabkan cirit-birit juga boleh memberikan VETTACO Flora usus haiwan peliharaan anda  sangat penting untuk kesejahteraan keseluruhannya.  VETTACO ialah makanan berkhasiat untuk kesihatan haiwan kesayangan anda.


Tujuh Manfaat Probiotik untuk Kucing Kesayangan:


1. Membantu Pencernaan Makanan

2. Mengubati Masalah Cirit-Birit, Muntah Atau Stress

3. Membantu Penyerapan Nutrien Dan Mensintesis Vitamin

4. Melindungi Kucing Dari Risiko Peradangan Pada Usus

5. Meningkatkan Fungsi Imun Dan Ketahanan Terhadap Penyakit

6. Membatasi Pertumbuhan Bakteria Patgogen (Penyebab Penyakit)

7. Mencegah Pertumbuhan Organisma Ragi Yang Boleh Menyebabkan Masalah Kulit Atau Jangkitan Telinga.


Cadangan Dos :


Pengambilan dua kali sehari, setiap kali separuh (1/2) sachet.

Berat kucing < 5 kg ke bawah : 1 sachet sehari

Berat kucing > 5 kg ke atas 1-2 sachet sehari


Cara penggunaan :

Taburkan atas makanan kering/basah haiwan peliharaan dan gaulkan.


Bahan-bahan Yang Terdapat Dalam VETTACO :

VETTACO mengandungi [4.5 bilion probiotik aktif] yang direka khas untuk melawan bakteria berbahaya dan melindungi saluran usus. Kaya dengan vitamin (Vitamin A, B6, C, D3, K1) dan mineral, ia membantu memupuk pencernaan yang sihat di samping membantu penyerapan nutrien yang penuh oleh haiwan peliharaan.


VETTACO Mematuhi Piawaian Dan Pensijilan Keselamatan Antarabangsa



Kenapa Kena Beri Vettaco Multivitamin Kepada Kucing?

Naruto semakin sihat apabila mengambil Vettaco Multivitamin setiap hari... memandangkan kos rawatan di klinik agak mahal jadi cara berjimat adalah dengan memberi kucing anda multivitamin Vettaco ini untuk kekal sihat.

Jika anda berminat untuk mencuba pada kucing kesayangan anda, Bolehlah klik link Shopee ---> : https://shope.ee/6f4CI3Iif5

Sebarang promosi dan info lanjut follow dan like Facebook dibawah :



 
 ~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

11 Ulasan

  1. Memang betul kos perubatan anak bulus ni makin meningkat. Kena cuba bagi anak bulus kita makan multivitamin ni. Cara pengambilan pun mudah!

    BalasPadam
  2. kucing pun ada vitamin yer bonda .. kalah kita hahaha

    BalasPadam
  3. Bagi yang belum biasa jaga kucing, bagus gak ada multivitamin ni. Pengalaman sendiri tak mudah juga ye nak maintain kesihatan kucing. Bolehlah cuba multivitamin ni. Mana tahu serasi pulak kan.

    BalasPadam
  4. This is so important for all pet lovers to also include health supplements for pet to prevent them being infection, thanks for this. Cheers Siennylovesdrawing

    BalasPadam
  5. Baru tau kucing pun ada juga multivitamin ya😂. biasa kita manusia memang ada makan

    BalasPadam
  6. Alahai comelnye si bulus tu. Macam2 brand vitamin kucing sekarang ni.

    BalasPadam
  7. Amboi... Kemain kucing pun aihh... Siap ada vitamin khusus macam orang... Sekali tengok macam supplemen manusia... Jangan tuan tersalah makan sudah....😆

    BalasPadam
  8. Kucing pun ada vitamin. Memang betul pecinta kucing . Tahniah share info nih utk kami yang ada kucing di rumah

    BalasPadam
  9. Kucing bonde ke tu.. geramnya tengok. Seronok dia makan suplemen vitamin yang sesuai untuk dia..

    BalasPadam
  10. sampai pejam2 mata duduk sebelah vitamin ya

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.