Ucapan Selamat Hari Lahir Untuk Anak Perempuan



Assalamualaikum Dan Selamat Malam... Hai Pembaca semua... Happy Birthday Cik Fatin... 27 Disember 2021

Ucapan Selamat Hari Lahir Untuk Anak Perempuan





Ucapan untuk anak atau adik yang sudah remaja dan menyambut ulang tahun kelahiran,  ucapan ulang tahun Islami yang barakallah seperti ke anak kita masih kecil

Di bawah ini, disediakan  ucapan ulang tahun dalam Islam yang boleh disampaikan pada anak perempuan yang sudah menginjak usia remaja. 

"Happy birthday, sayang. Tak terasa kamu semakin dewasa. Semoga dengan bertambahnya usia, semakin bertambah juga kebaikan dan kebahagiaan yang diberikan untukmu. Bonde dan Ayah berharap semoga kamu jadi anak yang taat kepada Allah SWT dan Rasul-Nya, berbakti kepada kedua orang tua, dan menjadi teman yang baik untuk teman-teman kamu. Aamiin."
                               

"Barakallahu fii umrik, putri ayah yang paling cantik. Semoga dengan bertambahnya usiamu saat ini akan menjadikan engkau semakin dewasa, cantik dan taat kepada-Nya. Aamiin."

"Anakku sayang, kini usiamu bertambah satu tahun. Bererti semakin baiklah perilakumu, ucapanmu dan segala hal di dalam hidupmu. Ibu berharap semoga Allah berikan usia yang panjang padamu, kesihatan, dan juga rezeki yang berlimpah. Aamiin."

"Anakku sayang, di hari yang istimewa ini Bonde harap dirimu akan terus mendapatkan kurnia dan juga segala macam kebaikan. Semoga Allah senantiasa melindungimu di manapun kamu berada, Nak. Kami sangat menyayangimu."

"Selamat ulang tahun untuk anakku, barakallahu fii umrik. Di hari yang istimewa ini kamu sudah berubah menjadi baik dan penuh cinta. Kami bangga menjadi orang tuamu."

"Barakalloh anakku. Semoga keberkahan menyertai perjalanan usiamu. Jadikan mimpi dan harapanmu sebagai pemacu untuk semakin giat belajar. Doaku menyertai setiap langkahmu!"

"Happy birthday untuk putri Bonde tercinta, tetaplah menjadi yang terbaik dan jadilah anak yang berbakti kepada orang tua, Semoga Allah memberikan kemudahan dalam mengejar cita citamu."

"Selamat ulang tahun anak gadisku yang tercantik! Doa dan harapan dari ibu adalah untuk kebahagiaanmu. Semoga senyum manis terus-menerus terpancar dari wajah cantikmu dan semoga hari-hari yang cerah selalu menemanimu."

"Selamat ulang tahun sayang! Semoga di tahun ini semua harapan dan doamu menjadi kenyataan dan dikabulkan oleh Allah SWT. Semoga kamu selalu diberikan kesihatan, kesejahteraan dan ketentraman dalam hati."
"Happy birthday anak Bonde. Tidak Bonde sangka kamu yang baru kemarin kemarin berusia x tahun sekarang sudah bertambah satu tahun lagi. Apapun itu, ibu akan selalu menyayangimu.

Kredit : jalantikus.com

Sama-sama doakan yang terbaik untuk anak kita. moga mereka menjaga kita di usia tua kita nanti InsyaAllah.

Coliseum Steak Mid Valley Mega Mall


Malan-makan semperna Birthday Cik Fatin kali ni seperti biasa Cik Fatin nak makan steak... Terjahan dekat Coliseum Steak Mid Valley Mega Mall.  Kami satu family pertama kali makan dekat sini... Not bad lah rasa dia... harga agak mahal dekat sini... tapi tak apalah mini celebration sesekali okay Yes... selalu-selalu No hehehe


Kanda pilih Lamb Shank


Bonde pilih Fish And Chip


No cake for this time... masing-masing semua dah kenyang makan steak dan fish and chip... semua pilih nak makan ice cream... lepas jalan-jalan dekat Mid Valley sebelum balik kami singgah makan ice cream... Bonde dan Kanda beli BR ice cream Cik Fatin na makan Google ice cream tak pasti betul ke salah nama ice cream ni... (sedap juga rasa yogurt)


 
 ~ Bonde Senyum Riang ~



Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. happy birthday fatin. amin utk semua doa bonde dan ayahnya..

    BalasPadam
  2. nampak sedap makanna kat Coliseum Steak Mid Valley Mega Mall bonde

    BalasPadam
  3. happy belated birthday fatin.. semoga selalu membahagiakan ibubapa..amin..

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.