Jadual Dan Tarikh Pembayaran Gaji Bulanan Bagi Tahun 2022

Assalamualaikum dan Selamat Petang, Hai pembaca semua... Tak lama lagi sudah masuk tahun 2022 jadi tentunya pelbagai perancangan awal yang diperlukan bagi mengatasi masalah-masalah perbelanjaan harian dan bulanan.  Bagi golongan yang berpendapatan rendah sama macam Bonde kena kawal perbelanjaan setiap bulan agar tidak terbeban dibulan berikutnya (Insya'Allah)



Jadual Dan Tarikh Pembayaran Gaji bulanan Bagi Tahun 2022

Berikut adalah Jadual Dan Tarikh Pembayaran Gaji Bulanan Bagi tahun 2022 untuk rujukan serta semakan Penjawat Awam atau Kakitangan Awam seluruh negeri di Malaysia.

Jadual Pembayaran Gaji Bulanan Bagi Tahun 2022 yang disertakan ini adalah rasmi diterbitkan menerusi Portal Rasmi Jabatan Akauntan Negara Malaysia (JANM).


Semoga Jadual Bayaran Gaji Bulanan Bagi Tahun 2022 ini dapat memudahkan Penjawat Awam atau Kakitangan Awam (pekerja sektor awam) merancang perbelanjaan Isi Rumah serta perbelanjaan Individu dengan membuat semakan pembayaran bulanan gaji menerusi akaun simpanan bank masing-masing pada tarikh yang telah ditetapkan.

Kongsikan kepada yang lain seandainya Jadual Bayaran Gaji Bulanan Bagi Tahun 2022 bermanfaat.  Terima kasih.

 
 ~ Bonde Senyum Riang ~

Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

0 PEMBERI ULASAN

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.