Mis Claire Keluarkan Baju Vaccine Untuk Plussize



Assalamualaikum dan Selamat Malam, Hai pembaca semua... Hari ini Bonde BDR jadi, kesempatan ini Bonde ambik check email dan kosongkan inbox, sambil tu dapatlah email dari laman web Mis Claire.. Tadi cucimata dekat laman web Mis Claire, tengok design baju baru dekat situ kalau anda nak tahu Mis Claire ini adalah baju untuk wanita yang bersaiz besar atau popular dengan nama plussize.  Bonde selalu shopping baju dekat sini, bajunya 'up to date' 

Mis Claire Keluarkan Baju Vaccine Untuk Plussize




Reka Bentuk 

Mis Claire bergantung pada kesederhanaan bergaya - memilih potongan dan warna bersih yang sesuai dengan setiap gaya hidup. Kami memilih dengan teliti bahan yang digunakan untuk membuat reka bentuk kami - memilih ketebalan, ketegangan dan ketahanan yang betul sambil mempertimbangkan banyak kerosakan fungsi almari pakaian wanita saiz plus.

Sudah hari-hari di mana pakaian bersaiz bergaya plus jarang berlaku, Mis Claire memenuhi setiap keperluan gaya anda - dan dengan harga yang baik selalu! Kami mempunyai asas seperti atasan, t-shirt, blaus, singlet, seluar jeans, seluar kerja, legging dan barang keperluan tambahan seperti blazer, outers, cardigan, hoodies dan banyak lagi. Kami juga mempunyai berbagai koleksi, mulai dari pakaian dasar, pakaian kerja dan korporat, pakaian olahraga dan aktif, pakaian malam dan formal, pakaian santai dan santai, hingga koleksi yang disetujui Muslimah, seperti jubah, jilbab dan jubah.

Falsafah gaya Mis Claire adalah mengenai kesopanan, minimalisme dan mewujudkan pakaian yang memuaskan bagi wanita yang berukuran plus.

Produk Mis Claire terdapat dalam potongan yang besar dari XL hingga 7XL. Kami tidak hanya memperbesar reka bentuk (ia tidak berfungsi seperti itu), tetapi merancang dan menyesuaikan semula dengan teliti dan mengukur pemotongan dan siluet yang betul untuk angka ukuran plus, yang mengkhususkan pada jenis badan dan ketinggian ukuran plus Asia.

Mis Claire mengambil kira masalah ukuran plus biasa seperti kelengkapan di bahagian atas lengan, pinggul, pinggang; dan kami sentiasa berhasrat untuk memberi kebebasan dan keselesaan kepada wanita berukuran plus dengan gaya yang mereka pakai.

Bonde nak perkenalkan Design Terkini dari Mis Claire iaitu :

Baxter Knitted Button Vaccine-Friendly Top







Vanessa Vaccine-Friendly Zipper Clarissa Tshirt






Size Chart

Kain baju vaccine ni memang best, Bonde dah pernah beli baju di Mis Claire sebelum ini, Baju ni boleh sahaja dipakai bila-bila masa tak semestikan time nak pergi vaccine sahaja, ibu mengandung pun boleh pakai baju vaccine ni memudahkan masa nak dapat rawatan bulanan di klinik dan hospital.

Menarik bukan, jadi kalau anda berminat nak beli bolehlah ke laman web dibawah :


 
 ~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. Senangkan baju mcm ni. nak cucuk ke apa tak payah selak2. open btton saja. mudah cepat gituu

    BalasPadam
  2. Menarik juga baju vaksin ni . Banyak yg jual zip kiri kanan bahu . Tapi yg ini kelainan sikit ada butang

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.