Shopping Kasut Raya Di Milanoo.com



Assalamualaikum dan Selamat Petang, Salam Dua Ramadhan diucapkan kepada pembaca semua... Tanda mood raya sudah datang... mulalah buka laman web shopping online, musim PKP nih memang shopping online sangat membantu, Jadi jom shopping kasut raya.  Kali ni Bonde nak shopping kasut raya di Milano.com shopping awal sangat membantu untuk kita membuat pilihan lebih jimat, betul tak? Lagi pun kalau shopping awal-awal masih banyak pilihan design, warna, dan saiz.

Shopping Kasut Raya Di Milanoo.com


Disebabkan Cik Fatin sedang bercuti, jadi Bonde pun suruh dia pilih siap-siap kasut raya dia, sebab lepas ni Cik Fatin akan balik hostel dan tak sempat nak shopping raya nanti, Kasut yang dipilih adalah memang uptodate sekali, Cik Fatin sudah dapat yang pekenan dimata design yang sangat menarik sekali sesuai dengan badannya yang bertubuh langsing.  Jenis kasut yang dipilih memang cantik.

Anda boleh klik link Sexy Pumps untuk melihat design lain.



Pilihan Pertama Cik Fatin: 

Womens White Peep Toe Heels Platform Stiletto Heel Pumps Sexy Shoes


Pilihan kedua Cik Fatin.

Black Suede Peep Toe Platform Lace Up Stiletto Heel Summer Boots




Tak acilah kalau Fatin je shopping kasut, Bonde pun nak juga... Bonde sudah dapat yang pekenan dimata design yang selesa dipakai, terkini dan beli sebab boleh guna untuk berjalan raya dan guna ke pejabat sekali. 

Anda boleh klik link Gladiator Sandals untuk melihat design lain.


Pink Mid Heels Round Toe Ankle Strap Mary Jane Shoes For Women



Women's Black Round Toe Ballet Flats Criss Cross Flat Shoes


Womens White Gladiator Sandals PU Leather Round Toe Ankle Strap Summer Sandals


Bagusnya membeli kasut di web Milanoo ni, ada petua untuk ukur saiz kaki bagi membolehkan anda dapat ukur saiz kaki yang tepat.

Petua Untuk Ukur Saiz Kaki


1. Ambil ukuran anda pada waktu petang, ketika kaki cenderung menjadi yang paling besar.

2. Pakai stoking atau stoking yang sama dengan kasut baru anda. Contoh: tanpa alas kaki untuk selipar, kaus kaki tebal untuk kasut musim sejuk.

3. Sebilangan orang mempunyai sebelah kaki sedikit lebih panjang / lebar daripada yang lain. Ukur kedua-dua kaki anda, dan gunakan ukuran terpanjang dan selebar untuk menyesuaikan kasut anda.

4. Jangan anggap ukuran kasut anda sama seperti dulu. Bentuk kaki anda berubah dari masa ke masa.

5. Panjang insole mungkin sedikit lebih besar dari panjang kaki anda, terutama dengan kasut kaki runcing.

6. Lingkar dan tinggi poros berbeza mengikut ukuran. Selang antara ukuran adalah sekitar 0.2 "(0.5cm).

7. Mungkin terdapat penyimpangan 0,8 "(2cm) kerana pengukuran manual.

8. Beberapa kasut diberi cadangan untuk memesan lebih kecil atau lebih besar (mis. Berjalan sempit; pesanan 1/2 ukuran ke atas).

9. Sekiranya separuh saiz tidak tersedia, pesan saiz penuh.

10. Sekiranya anda mempunyai kaki yang sempit dan tidak sesuai, pertimbangkan untuk turun setengah saiz jika boleh.

11. Sekiranya kaki anda lebar dan lebar tidak ditawarkan, cuba naikkan ukuran setengah untuk membuat lebih banyak ruang.

12. Sekiranya anda tidak tahu ukuran badan anda dalam kasut sukan / berlari, pertimbangkan untuk memesan ukuran setengah lebih besar daripada ukuran normal anda

Jangan lupa singgah di https://www.milanoo.com/ untuk dapatkan kasut raya anda! Ada banyak potongan harga sempena hari raya ini.


 
 ~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

2 Ulasan

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.