Stay At Home Layan Saluran Percuma



Stay At Home Layan Saluran Percuma Assalamualaikum Dan Selamat Petang... Hai reader semua... Hari ni dah hari ke lima kita semua Stay At Home, Apa yang anda buat dekat rumah selain makan, minum, masak tu... ulang alik dari hari pertama hingga ke hari ini.  

 Stay At Home Layan Saluran Percuma

Untuk Pelanggan Astro



Petang 17 Mac kawan-kawan send dekat group whatsapp messages yang diterima dari Astro Awani iaitu mulai 18 Mac 2020 hingga 31 Mac 2020 akses percuma kepada semua saluran filem Astro termasuk:

BOO
HBO
Cinemax
FOX Movies
FOX Family Movies
FOX Action Movies
tvN Movies
Celestial Movies
Astro Citra
Tayangan Hebat
Thangathirai
BollyOne
HITS Movies
Celestial Classic Movies


Balik rumah Bonde pon cuba tengok dekat tv, rupanya messages yang diterima itu bukan palsu.. Yeay! Masa nilah nak layan saluran kesukaan Bonde, sebab tak ambik pakej ni dekat rumah, Saluran 404 BOO (Movie Seram) 


Untuk Pelanggan Astro Go


Berita gembira untuk pelanggan Astro Go juga boleh menonton saluran percuma dari 18 Mac 2020 hingga 31 Mac 2020 di telefon mudah alih anda.




Untuk Pelanggan Unifi Residential Broadband Sahaja

Berita gembira untuk pelanggan Unifi Residential Broadband juga boleh menonton saluran percuma dari 18 Mac 2020 hingga 31 Mac 2020 di rumah dengan akses telefon mudah alih dan lap top anda.



Disebabkan rumah Bonde guna Unifi Wifi jadi Bonde guna telefon mudah alih untuk layari Youtube dan Channel Telegram untuk maraton drama... emm masa nilah buat kerja kat dapur pun ditemani handphone sebab layan channel telegram boleh maraton drama tv3 dan astro, korea movie dan lain-lain lagi..



Jadi Stay At Home Bonde tidaklah Bosan mana selagi adanya saluran Astro percuma dan Unifi wifi dirumah masih boleh bertahan duduk dirumah.



Moga anda yang tiada idea/bosan bolehlah cari-cari drama yang terlepas tu tonton sambil lipat kain dan kemas rumah he he he selamat menonton.


 
 ~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

5 Ulasan

  1. Kita tak guna astro. Guna Njoi je. So still sama jea la channelnya. Napa la xde bg free jugak. Haha

    BalasPadam
  2. Dah la percuma, banyak pula siaran best2.. mmg susah nk berganjak dr TV.. takdelah bosan duk rumah..

    BalasPadam
  3. Kak Sue pun tak ada astro, layan netflix ja lah.. hehehe..

    BalasPadam
  4. Oh yes! now we got so many movies to watch at home.

    BalasPadam
  5. Naik kematu ponggong tengok tv dah ni..hahaha

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.