Pynocare Suplement Dari Biolife Membantu Dan Merawat Masalah Pigmintasi



Pynocare Suplement Dari Biolife Membantu Dan Merawat Masalah Pigmintasi Assalamualaikum dan Selamat Pagi, Hai reader semua.  Bonde nak perkenalkan produk kesihatan terbaru dari BioLife Malaysia, untuk masalah pigmentasi.. Anda ada masalah pigmentasi tak? Untuk info anda Produk ini ialah Pynocare.  Pynocare membantu dan merawat masalah pigmentasi yang Bonde alami. Baru-baru ini Bonde ada buat analisa untuk skin muka Bonde, ternyata keputusannya ialah menyedihkan mungkin disebabkan faktor usia yang semakin meningkat ini menjadikan kehadiran pigmentasi yang tidak diundang itu.

Pynocare Suplement Dari Biolife Membantu Dan Merawat Masalah Pigmintasi


INFO PYNOCARE PRODUK :



• Pynocare adalah suplemen kesihatan de-pigmentasi oral pertama.



• Ia datang dengan Rumusan proprietari terobosan - MSCC Complex Actisome ™, menyediakan ekstrak tumbuhan semulajadi dan vitamin yang diuji secara klinikal untuk mendapatkan kembali tona kulit yang jelas dari dalam ke luar.



• Produk itu disahkan halal.

• Semua ramuan dibuat dari semulajadi dan bebas daripada sebarang bahan pengawet.

• Pynocare melindungi kulit daripada penuaan pramatang dan nada kulit yang tidak rata melalui:
1. UV pelindung
2. Pertahanan radikal bebas 

Pynocare Suplement Dari Biolife Membantu Dan Merawat Masalah Pigmintasi

Apa itu Melanin ?

Melanin merupakan pigmen yang terhasil daripada sel-sell melanosit dan ia memberi warna kepada kulit yang paling dalam dengan bantuan beberapa jenis enzim.  Melanosit kemudiannya membawa melanin ke permukaan kulit dan ia menyumbang kepada warna kulit setiap individu.

Bintik-bintik Hitam Dan Tona Kulit Yang Tidak Sekata disebabkan oleh penghasilan melanin yang berlebihan pada kawasan yang terdedah kepada pencarian matahari terutamanya di bahagian pipi, atas bibir, hidung dan dagu.

  

Pynocare Suplement Dari Biolife Membantu Dan Merawat Masalah Pigmintasi

Punca-Punca Masalah Kulit

Menjadi lebih teruk jika terdedah kepada cahaya matahari

-Cahaya Matahari : Faktor Utama

-Perubahan Hormon : Kehamilan, pil kontraseptif

-Masalah Endokrin : kehamilan, tiroid, ovari

- Kosmetik Yang bertoksik pada cahaya: antibiotik, ubat anti-keradangan

Pynocare Suplement Dari Biolife Membantu Dan Merawat Masalah Pigmintasi

Pynocare Esen Untuk Tona Kulit Yang Sekata Bagaikan Kristal

MSCC Meningkatkan bioavailability untuk penyerapan yang lebih baik (Meningkatkan manfaat)

- Pertahankan dari Radikal Bebas, Membekalkan antiosidan yang berkuasa untuk melawan radikal bebas yang menjadi pencetus utama tona kulit tidak sekata.

- Pelindung UV Antioksidan juga meningkatkan pertahanan terhadap kerosakan kulit yang disebabkan kulit yang tidak oleh cahaya UV.



Pynocare Suplement Dari Biolife Membantu Dan Merawat Masalah Pigmintasi


Pynocare Membekalkan :



1- Ekstrak Kulit Kayu Pain Maritim Perancis




Kaya dengan procyanidinoligomerik ( OPCs ) dan bioflavonoid yang berfungsi sebagai antioksidan untuk emnghapuskan radikal bebas, Berupaya untuk membentuk lebih banyak struktur antioksidan dengan mengitar semula Vitamin C dan menghasilkan Vitamin E.



2- Vitamin C


Merupakan antioksodan semulajadi dan melindungi kulit daripada UVA,UVB dan cahaya yang boleh dilihat. Ia turut menghalang penghasilan dan pembentukan melanin  dan bekerjasama dengan Vitamin E.

Pynocare Suplement Dari Biolife Membantu Dan Merawat Masalah Pigmintasi

3- Estrak D.Salina


Membekalkan sumber semulajadi yang kaya dengan karotenoid, beta-karotena. Merupakan antioksidan semulajadi yang melindungi membran sel dari pengoksidaan kipid dan kerosakan yang disebabkan oleh cahaya UV.

4- Vitamin E


Sebagai antioksidan larut lemak utama yang menghalang pengoksidaan lipid dan menghapuskan radikal bebas. Memberikan perlindungan UV serta mengurangkan kesan-kesan foto-penuaan.



Pynocare Suplement Dari Biolife Membantu Dan Merawat Masalah Pigmintasi


Cara Pengambilan Pynocare


Cara pengambilan adalah : 2 kapsul sehari selepas makan.



Dekat mana Nak Dapatkan Suplimen Pynocare Ini?

Suplimen Ini Boleh Didapati Di Semua Farmasi Terkemuka seperti dibawah :











~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. Nak jaga kecantikan buman jaga luaran saja kan bonde dalaman pun kena jaga jugakkan. Pynocare memang bagus untuk menyamaratakan yona kulit muka

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.