MENANG GIVEAWAY DETTOL

MENANG GIVEAWAY DETTOL Assalamualaikum dan selamat malam, hai semua... Rasa gembira ingin Bonde kongsikan bersama-sama anda semua, masa bulan puasa yang lalu Bonde ada menyertai beberapa Giveaway Dettol yang dianjurkan oleh rakan blogger di Instagram. Tak ingat berapa kali Bonde sertai tanda support GA rakan blogger memeriahkan dan meramaikan.. Gitue.. Menjadi pemenang memanglah impian setiap kali join mana-mana GA, tapi yang turut serta pon bukanlah calang-calang orang.. Slogan mereka semua power-power dan respect pada slogan yang terpilih sebagai pemenang, semuanya bagus-bagus belaka... Idea dan fakta mereka datang dari mana agaknye, meh pinjamkan sikit kepandaian tu.. Bonde pon malu sendiri untuk letak diri sebagai pemenang.. (low profile sudah)  kalau ada rezeki InsyaAllah.



MENANG GIVEAWAY DETTOL


Rezeki tak pernah salah alamat... Tak sangka dalam banyak-banyak  GA yang Bonde join, ada satu terpilih sebagai pemenang.  Terima kasih diucapkan kepada blogger Azlinda Alin kerana memilih slogan Bonde sebagai pemenang GA Dettol.

Untuk pengetahuan anda Blogger Azlinda.Alin selalu menganjurkan GA di Instagram dan juga Facebook miliknya kebanyakkan produk beauty dan juga penjagaan bayi/kanak-kanak jadi anda yang ingin produk beauty dan juga anda parenting nak hadiah atau produk baharu untuk anak anda jangan lupa follow Instagram dan Facebook beliau, Bolehlah join GA yang dianjurkan akan datang.

Follow jangan tak follow tau!

Instagram : Azlinda.Alin

Facebook : Azlinda.Alin


~ Bonde Senyum Riang ~

Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

10 PEMBERI ULASAN

  1. Alhamdulillah. Tahniah Bonde!

    Produk Dettol best ;)

    BalasPadam
  2. Wah, tahniah bonda, berjaya menang GA. 👍🏻👏🏻👏🏻🎉

    BalasPadam
  3. Tahniah bonde. Bestnya ada dettol dlm rumah tau. Lg mcm2 ada skrg ni.

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah ..tahniah bonde

    BalasPadam
  5. Tahniah bonda. Bonda selalu join GA saya. Alhamdulillah, terpilih untuk Dettol. Rezeki Bonda

    BalasPadam
  6. Tahniah Bonde. Alhamdulillah :)

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.