SELAMAT TAHUN BARU 2019



Assalamualaikum Dan Selamat Petang... Hai reader semua, Apa khabar semua.. Alhamdulillah kita dipertemukan lagi pada tahun ini iaitu 2019.  Di kesempatan ini Bonde ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru kepada semua pembaca blog www.bondezaidalifah.com

Seperti biasa kita lupakan segala pahit manis yang berlaku pada tahun 2018 biarlah ianya terpahat di ingatan dan jauh disudut sekeping hati yang paling dalam... cewah!  kita ingat perkara-perkara yang manis dan mengembirakan sahaja, yang tak best tu.. takkan dilupakan biarkan ianya terpahat di situ.  

SELAMAT TAHUN BARU 2019

SELAMAT TAHUN BARU 2019

APA AZAM BARU TAHUN 2019 ANDA???


Apa azam tahun baru anda, kongsikanlah dengan Bonde!

APA AZAM BARU BONDE???


Bonde adalah buat list tapi tak boleh nak share sekarang.. sebab belum bersedia lagi.. InsyaAllah dalam bebeberapa hari lagi Bonde akan sharekan!  dengan anda semua (poyo jer keh keh keh)

CUTI PERSEKOLAHAN SESI 2019

Ramai parent yang ambil cuti nak uruskan anak-anak masuk sekolah rendah dan sekolah kafa.. Bonde pulak cover kawan-kawan yang cuti tu.. zaman Bonde dah berlalu dah.. Dah rasa semua tu.. dup dap dup dap hati seorang ibu nak lepaskan anak sekolah dihari pertama Cik Fatin bersekolah. Macam-macamlah rintangan Bonde tempuhi masa umur Cik Fatin dialam persekolahan rendah dahulu... semua tu kenangan.. Sekarang relax jer... Sejak Cik Fatin duduk Asrama Bonde tak jadi hulk pepagi mengejutkan, menyiapkan pakai dan sarapan dan bekalan dia ha ha ha  

Maklumlah Cik Fatin duduk Asrama pandailah dia belajar berdikari dekat sana.

Sesi persekolahan Cik Fatin bermula pada 7 Januari nanti.. So sekarang Cik Fatin masih menghabiskan sisa-sisa cutinya.. seronokkan dia!

DOA BONDE PADA TAHUN 2019

- Moga diberi kesihatan yang baik, dipermudahkan urusan setiap hari dan rezeki yang murah... Aamiin

~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. Selamat tahun baru 2019, semoga segala urusan bonde dipermudahkan olehNya :)

    BalasPadam
  2. Selamat Tahun Baru Bonde, Semoga segala urusan bonda dipermudahkan. Aamin.

    Jemput join giveaway,
    http://www.myarosli.com/2019/01/birthday-giveaway-by-mya-rosli.html

    BalasPadam
  3. Selamat Tahun Baru Bonde .Semoga apa yang diazamkan tercapai .

    BalasPadam
  4. Walau lambat tapi tetap nak ucapkan. Selamat Tahun Baru buat Bonda dan keluarga.

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.